Danny92 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det som irriterer meg grenseløst er at folk må drive og hacka meg helle tiden! Her for litt siden hacket en kontoen min HER, og facebook rett etter! Jeg er litt fortvila Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det som irriterer meg grenseløst er at folk må drive og hacka meg helle tiden! Her for litt siden hacket en kontoen min HER, og facebook rett etter! Jeg er litt fortvila Jeg tipper keylogger eller så har du grusomt lett passord. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Han hacka min msn først, og passorde mitt er både STORE, små og tall og er 15 tein langt. Trokke det er så lett å knekke da xD Trokke det er keylogg siden jeg bruker linux, vet ikke jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kanskje noen har spyttet langt? Eventuelt lett hemmelig spørsmål? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du kan jo bare anmelde han da. Veit det er mye for en sånn liten sak. Men da tar de dataen hans. Den som ler sist ler best Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg har hans msn, men han er aldri på(sikker blokka eller sletta meg). off-topic: Hvorfor oppdateres ikke mine innlegg, dette blir jo 282 eller 3 Endret 14. februar 2008 av dannyboy_1992_ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Siden dette er ot-baren En ting som irriterer meg ekstremt er når boosten i Wow er afk over laaang tid :@ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det irriterer meg at Cosmo med K skriver "K" i slutten av vært bidige innlegg. Forresten, alle som bruker signatur i innleggene sine irriterer meg generelt. Endret 15. februar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... Baby?! Oo Definitivt ikke Baby. jeg har vært småkvalm og svimmel hver dag i ei uke, men i går toppa det seg skikkelig, med spyng fa klokka 11 til halv 4. Men nå er det mye bedre, og jeg satser på at svimmelheten går over snart også.. Jeg sa til mora mi at hvis det var slik det føltes når man ble gravid, nekta jeg. Men det er ikke det sa hun . Da spyr man en gang om morgenen og er ferdig med det. Gikk ned 1,4 kg i går da . Fantastisk Irriterer meg (enda) over at det kun er jeg som vasker trappa av oss som bor her (3 leiligheter) . I dag er den så møkkete at jeg ikke kommer til å klare å la være selv om jeg fremdeles er litt uggen... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bingoreklamer på TV. Hvem faen spiller online-bingo? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Irriterer meg (enda) over at det kun er jeg som vasker trappa av oss som bor her (3 leiligheter) . I dag er den så møkkete at jeg ikke kommer til å klare å la være selv om jeg fremdeles er litt uggen... Det minner meg forresten på den gangen jeg delte hybel med tre andre. Det var alltid noen (spesielt en) som aldri, og da mener jeg aldri klarte å rydde etter seg, og da hopet det seg opp til noen andre ryddet unna. Og slik fortsatte det gang på gang, siden det er samme personen som blir gående å rydde hver gang. Nå har jeg endelig egen hybel der jeg slipper å lage mat rett ved siden av gryter med mat som har stått ei uke. Endret 15. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg HATER å ha det rotete rundt meg, og er alt for dårlig på å si fra til folk hvis noe irriterer meg. Han oppe presterte å KLAGE på at det lukta grønnsåpe i gangen sist jeg vaska da. Da ble jeg bra hissig på innsiden gitt, der jeg sto og var nesten ferdig å vaske ei trapp som går over 4 etasjer, og det er KUN jeg som har gjort det så lenge jeg har bodd/vaska her (ett år neste mnd) Så i dag har jeg vaska med annet vaskemiddel for his Highness. Han kan prøve å klage denne kangen, da skal han få seg ett slag med ei våt vaskefille tenker jeg!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... Baby?! Oo Definitivt ikke Baby. Åh. Skuffet. x) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... Baby?! Oo Definitivt ikke Baby. Åh. Skuffet. x) Me 2!! :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Me 2!! :!:Det hadde vært så kjekt med en liten forumbaby. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det irriterer meg at parabolen virker mot sin hensikt. Når det er overskyet og dårlig vær ute er parabolen ustabil, og det er kjipt å se på den. Når det er skyfritt og strålende sol har signalene fri vei fra satelitt til meg, og alt fungerer knirkefritt. Dermed må jeg sitte inne og se på TV når det er fint vær, og blir tvunget ut av kjedsomhet når det er dårlig vær. Løsning: Jeg ser ikke på TV i det hele tatt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Sikker på at den er riktig stilt inn? Her oppe kan det både blåse/vere overskyet/tåke/regn/snø og alt. Likevel fungerar parabolen heilt fint. Sjekk mottakaraen på parabolen (den lille tingen som stikk opp frå sjølve parabolen). Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Folk som irriterer seg over alt og alle irriterer meg grenseløst... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det at jeg spurte om evaluering på B-karakteren min, fikk vite det var en sterk B og kunne fort blitt gitt en A. Klaget og BLE SATT NED EN KARAKTER. Og jeg er så jævlig irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg