Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... :sick:
Baby?! Oo

Definitivt ikke Baby. jeg har vært småkvalm og svimmel hver dag i ei uke, men i går toppa det seg skikkelig, med spyng fa klokka 11 til halv 4. Men nå er det mye bedre, og jeg satser på at svimmelheten går over snart også.. Jeg sa til mora mi at hvis det var slik det føltes når man ble gravid, nekta jeg. Men det er ikke det sa hun . Da spyr man en gang om morgenen og er ferdig med det. Gikk ned 1,4 kg i går da . Fantastisk :ermm:

Irriterer meg (enda) over at det kun er jeg som vasker trappa av oss som bor her (3 leiligheter) . I dag er den så møkkete at jeg ikke kommer til å klare å la være selv om jeg fremdeles er litt uggen...

Lenke til kommentar
Irriterer meg (enda) over at det kun er jeg som vasker trappa av oss som bor her (3 leiligheter) . I dag er den så møkkete at jeg ikke kommer til å klare å la være selv om jeg fremdeles er litt uggen...

Det minner meg forresten på den gangen jeg delte hybel med tre andre. Det var alltid noen (spesielt en) som aldri, og da mener jeg aldri klarte å rydde etter seg, og da hopet det seg opp til noen andre ryddet unna. Og slik fortsatte det gang på gang, siden det er samme personen som blir gående å rydde hver gang. Nå har jeg endelig egen hybel der jeg slipper å lage mat rett ved siden av gryter med mat som har stått ei uke.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Jeg HATER å ha det rotete rundt meg, og er alt for dårlig på å si fra til folk hvis noe irriterer meg.

Han oppe presterte å KLAGE på at det lukta grønnsåpe i gangen sist jeg vaska da. Da ble jeg bra hissig på innsiden gitt, der jeg sto og var nesten ferdig å vaske ei trapp som går over 4 etasjer, og det er KUN jeg som har gjort det så lenge jeg har bodd/vaska her (ett år neste mnd) Så i dag har jeg vaska med annet vaskemiddel for his Highness. Han kan prøve å klage denne kangen, da skal han få seg ett slag med ei våt vaskefille tenker jeg!!

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at parabolen virker mot sin hensikt. Når det er overskyet og dårlig vær ute er parabolen ustabil, og det er kjipt å se på den. Når det er skyfritt og strålende sol har signalene fri vei fra satelitt til meg, og alt fungerer knirkefritt. Dermed må jeg sitte inne og se på TV når det er fint vær, og blir tvunget ut av kjedsomhet når det er dårlig vær.

Løsning: Jeg ser ikke på TV i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...