SpecialForce Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skrivedager med elendige sjangre er irriterende! Spesielt når du spør om å få skrive en sjanger som er på 2/4 oppgaver på en annen fordi det passet så godt! Grr! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 At det har kommet mer sne. Og temperaturen og været er generelt ustabilt. Møkk. Jeg vil ha vår i Trøndelag! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg irriterte meg mektig her forleden dag! Jeg var ved butikken for å handle og ved døren sto en hund og gneldret. Greit nok det, jeg lar meg ikke irritere av slikt i nevneverdig grad. Det som derimot irriterte var når eieren kom ut. Hunden sluttet å bjeffe, logret og virket fornøyd. Tror du ikke idioten av en eier begynte å kjefte på hunden? Det som er uthevet er det som irriterer meg. Stakkars hund, hva slags signal er det å gi? Eieren gjorde nøyaktig det motsatte av hva man skal gjøre og det irriterer meg. Hvorfor leser ikke den gjengse hunde-eier litt bøker om hundeoppdragelse? Man skal kjefte når hunden gjør noe galt, ikke etter. "Idiot", tenkte jeg og gikk til bilen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det der er utrolig irriterende. Det er ikke alle som skjønner at bikkja ikke er Einstein. Typen min "glemmer" å rose bikkja når hu gjør noe bra, men er rask med å si NEI og FY når hu gjør noe galt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Typen min "glemmer" å rose bikkja når hu gjør noe bra, men er rask med å si NEI og FY når hu gjør noe galt.Gjør det samme mot ham en stund Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Damer er generelt flinke til å si nei og fy, så ikke sikkert han ville merket så stor forskjell Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Damer er generelt flinke til å si nei og fy, så ikke sikkert han ville merket så stor forskjell Du har helt rett Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 At jeg er overdrevent forkjølt og hver gang jeg tar en utblåsning så(altså med nesen) så får jeg vondt i nesen og i hodet. Veldig irriterende. Snufser også konstant. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Rene sykestua det her jo, husker ikke sist jeg var dårlig. Bruker generelt aldri å være syk, kan ofte gå år imellom hver gang. Sist gang jeg var spysyk tror jeg er fire-fem år siden, hvis man da ser bort fra fyllesjuka iblant da så klart. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå ble jeg irritert på Brian_N Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det irriterer meg at jeg har tilbragt en uventet fridag med å spy... Baby?! Oo Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror hele byen har "baby" nå om dagen :!: Jeg er den eneste rundt meg som ikke har hatt spysjuka. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Neinei, ikke ødelegg med sykdom nå. Hun er sikkert gravid. x) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg spyr jeg og. Er jeg gravid? Det har jeg absolutt ikke tid til akkurat nå. God damn it, jeg sa hu skulle bruke de B-pillene Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) B-piller? O.o Hun brukte ikke brevansjon? ^^ Endret 14. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da jeg lufta bikkja uti gården i dag, så stod det en diger elg mindre enn et halvt steinkast unna. Det irriterer meg litt at jeg fikk høre det NÅ. Jeg så ingenting! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) når jeg skal sjekke loggen på nettby og den ser sånn her ut med engang jeg kommer inn på den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og at jeg ikke klarer å legge inn et bilde. Endret 14. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 når jeg skal sjekke loggen på nettby og den ser sånn her ut med engang jeg kommer inn på den. *Logg* Haha, man kan jo se bare på loggen din at nettby fortjener ryktet sitt som fjortisside. ^^ og at jeg ikke klarer å legge inn et bilde. På nettby eller her? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mente her. Klarte ikke å legge inn bildet på starten men så ordna det seg, glemte å ta det vekk igjen. Siden jeg er 16 år. så har jeg omtrent bare folk fra klassa mi eller oppover. Og noen av de er fjortiser da. Så da ser loggen sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg