Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desperate Housewifes er en av de få seriene som jeg tildels gleder meg over å glane på.

Igår hadde gjøkene på TV2 annonsert med sesongåpning av serien. Innstendige forberedelser ble gjort i heimen: Popcorn ble poppet, brus lagt på kjøling, og overflødinge, irriterende vesener ble bedt om å evakurere huset under tidspunktet serien skulle vises. Planta meg godt ned i TV-stolen på det angitte visningstidspunktet.

Stort var sjokket når det viste seg at den første episoden kun var en oppsummering av forrige sesong :realmad:

Naiv som jeg er, trodde jeg at dette kanskje bare dreide seg om de 10 første minuttene av episoden. Men neida. Hele sendetiden drev de med repetisjonen..... Klarte ikke å roe meg ned før Weeds bynte på Canal+

Hvor treg tror de vi vi TV seere er? Hvem har behov får å få repetert en hel sesong? Man kan da ikke kalle det en sesongåpning når de overhodet ikke kommer med noe nytt!

Ennå irritert her.....

Lenke til kommentar

At enkelte lærere er helt jævlig! Greit at Deadline er deadline, men når det skjer noe teknisk feil o.l. så er det jo ikke min feil:/

"Hadde du fått framført så ville du fått en 5 eller en 6, uavhengig av prestasjonen" !

Men neida, jeg fikk en 4!! :(

Lenke til kommentar

Brukere som skal være så inni hampens voksne og legge seg langflat over hvis de har sagt noe feil e.l.

"Åhh, unnskyld, det skulle jeg vel egentlig ha sett selv."

"Det går bra, jeg kunne egentlig ha sett det selv."

Det er ikke alltid tøft og modent det å være supergrei, det er faktisk motparten sin feil noen ganger og!

Lenke til kommentar
Brukere som skal være så inni hampens voksne og legge seg langflat over hvis de har sagt noe feil e.l.

"Åhh, unnskyld, det skulle jeg vel egentlig ha sett selv."

"Det går bra, jeg kunne egentlig ha sett det selv."

Det er ikke alltid tøft og modent det å være supergrei, det er faktisk motparten sin feil noen ganger og!

Vel, du suger.

Lenke til kommentar
At enkelte lærere er helt jævlig! Greit at Deadline er deadline, men når det skjer noe teknisk feil o.l. så er det jo ikke min feil:/

"Hadde du fått framført så ville du fått en 5 eller en 6, uavhengig av prestasjonen" !

Men neida, jeg fikk en 4!! :(

Uh, har en lærer som skrenker inn deadline's XC

Lenke til kommentar
Jo, det er faktisk det.

Ja, jeg veit. Reglene suger. :(

tror han mente at teknisk utstyr som lærern har tatt med seg, for eksempel projektor til fremføring.

Om han mente at PC-en hans ikke fungerte dagen før han skulle levere inn en oppgave han har hatt nærmere to uker på seg, ja da er det hans skyld :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...