Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Vaskedama som SPØR om ting skal stå på tavla når læreren har skrevet TYDELIG 2 ganger "La stå!". Makan.

Haha. bare kom til klassa mi du. Her er det elevene som er ille. fy faen jeg holder på å bli gal noen ganger når samme elev spør om samme ting 10 ganger, så trur du det ikke kommer ei til å spør igjen.

Elev1: "kan du ta det høyere?"

lærer:"den går ikke høyere"

elev1: "KAN DU TA DEN HØYERE?"

lærer:" NEI, den går ikke høyere!!!"

elve2: "kan du ta den høyere"

lærer :"NEI!!, den går ikke høyere!!!"

elev3: "kan du ta det høyere, vi hører nesten ikke noe ...!"

lærern gadd ikke svare på det.

Så klarte jeg ikke å dy meg, måtte tulle med lærern etter alt det der.

meg: "kan du ta det høyere?"

så fikk jeg bare et lurt smil av lærern.

nå har jeg ikke smurt på noe. Tror faktisk elev 2 spurte 2 ganger. det er så jævla mange brødhoder i klassa mi. de klarer jo ikke å høre etter en jævla gang.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slikt skjer, ja.

"Gjør oppgave 2, 4, 5, 6 og 9."

"Hvilke oppgaver skal vi gjøre?"

"Å. Kan du ikke si det igjen?"

"Hæ, hvilke oppgaver, sa du?"

"Kan du ikke bare skrive det på tavla? Så slipper du å si det så mange ganger."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Du kan bruke garn :!: Eller dorge!! (Kjøre båt med snøre med flere kroker/agn på )

Eventuelt smøre laksen :wee:

Huff, aktivitetsdag imorgen. Yey! LEke i snøen! Vintersko goes where?

Åja, huff, tenk om noen ikke vet at Led Zeppelin er et band, nei. Hat på alle som tar feil av grupper og artister :roll:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Du kan bruke garn :!: Eller dorge!! (Kjøre båt med snøre med flere kroker/agn på )

Eventuelt smøre laksen :wee:

Huff, aktivitetsdag imorgen. Yey! LEke i snøen! Vintersko goes where?

Åja, huff, tenk om noen ikke vet at Led Zeppelin er et band, nei. Hat på alle som tar feil av grupper og artister :roll:

Du må jo være enig i at det er latterlig irriterende? Tenk om jeg spurte om du hørte på techno, og ikke elektronisk?

Det heter det, ikke sant?

Lenke til kommentar
Du må jo være enig i at det er latterlig irriterende? Tenk om jeg spurte om du hørte på techno, og ikke elektronisk?

Det heter det, ikke sant?

Åja, jeg hadde hata deg om du spurte meg om Basshunter var techno :roll: .

Nå er det forskjell på en hel sjanger og en artist/gruppe. Om du hadde spurt meg om Above & Beyond, Shpongle eller Dogzilla var en god artist hadde saken stilt seg annerledes.

Om du hadde kalt basshunters for trance ville jeg sagt at det var litt bom, bare en har litt kunnskap om EDM så er jeg fornøyd, delvis klarer å skille techno fra trance :) .

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i en ting, og det er at om man hører på "alternativ" (relativt begrep) musikk så er det morsomme folk som hele tia skal spørre "er dette trance?" 20 ganger iløpet av en sang når jeg har sagt det ikke er det. Får så lyst til å klappe til han.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...