Grand Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Vaskedama som SPØR om ting skal stå på tavla når læreren har skrevet TYDELIG 2 ganger "La stå!". Makan. Haha. bare kom til klassa mi du. Her er det elevene som er ille. fy faen jeg holder på å bli gal noen ganger når samme elev spør om samme ting 10 ganger, så trur du det ikke kommer ei til å spør igjen. Elev1: "kan du ta det høyere?" lærer:"den går ikke høyere" elev1: "KAN DU TA DEN HØYERE?" lærer:" NEI, den går ikke høyere!!!" elve2: "kan du ta den høyere" lærer :"NEI!!, den går ikke høyere!!!" elev3: "kan du ta det høyere, vi hører nesten ikke noe ...!" lærern gadd ikke svare på det. Så klarte jeg ikke å dy meg, måtte tulle med lærern etter alt det der. meg: "kan du ta det høyere?" så fikk jeg bare et lurt smil av lærern. nå har jeg ikke smurt på noe. Tror faktisk elev 2 spurte 2 ganger. det er så jævla mange brødhoder i klassa mi. de klarer jo ikke å høre etter en jævla gang. Endret 12. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Slikt skjer, ja. "Gjør oppgave 2, 4, 5, 6 og 9." "Hvilke oppgaver skal vi gjøre?" "Gjør oppgave 2, 4, 5, 6 og 9." "Å. Kan du ikke si det igjen?" "Gjør oppgave 2, 4, 5, 6 og 9." "Hæ, hvilke oppgaver, sa du?" "Gjør oppgave 2, 4, 5, 6 og 9." "Kan du ikke bare skrive det på tavla? Så slipper du å si det så mange ganger." Endret 12. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skal man ikke har mellomrom etter komma når det er med tall? Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da kan jeg spørre hvorfor i ####### du skriver feil selv? Meg? Eller KoffeinKaninen? Tror nemlig han gjorde det med vilje.. ;P Det er helt klar over det. Er derfor det er så irriterende, whiner som en baby over folk som skriver feil, og deretter skriver han konsekvent feil... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 That's why I love him. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skal man ikke har mellomrom etter komma når det er med tall? Man skal nok alltid ha det. Jeg skylder på Tom Cruise. Endret 12. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Folk som sitter med beina oppi setene på bussen. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Folk som bruker utrykk som LOL, ROFL, FTW etc. Spesielt hvis de bruker det når de snakker Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er mange fisk i havet. Men jeg tør ikke kaste snøret. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan bruke garn :!: Eller dorge!! (Kjøre båt med snøre med flere kroker/agn på ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Jeg hører ikke så mye på han Zed Leppelin jeg. " Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Du kan bruke garn :!: Eller dorge!! (Kjøre båt med snøre med flere kroker/agn på ) Eventuelt smøre laksen Huff, aktivitetsdag imorgen. Yey! LEke i snøen! Vintersko goes where? Åja, huff, tenk om noen ikke vet at Led Zeppelin er et band, nei. Hat på alle som tar feil av grupper og artister Endret 12. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "Jeg hører ikke så mye på han Zed Leppelin jeg. " Er ikke alle som har så mye kunnskap om musikk, da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan bruke garn :!: Eller dorge!! (Kjøre båt med snøre med flere kroker/agn på ) Eventuelt smøre laksen Huff, aktivitetsdag imorgen. Yey! LEke i snøen! Vintersko goes where? Åja, huff, tenk om noen ikke vet at Led Zeppelin er et band, nei. Hat på alle som tar feil av grupper og artister Du må jo være enig i at det er latterlig irriterende? Tenk om jeg spurte om du hørte på techno, og ikke elektronisk? Det heter det, ikke sant? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du må jo være enig i at det er latterlig irriterende? Tenk om jeg spurte om du hørte på techno, og ikke elektronisk?Det heter det, ikke sant? Åja, jeg hadde hata deg om du spurte meg om Basshunter var techno . Nå er det forskjell på en hel sjanger og en artist/gruppe. Om du hadde spurt meg om Above & Beyond, Shpongle eller Dogzilla var en god artist hadde saken stilt seg annerledes. Om du hadde kalt basshunters for trance ville jeg sagt at det var litt bom, bare en har litt kunnskap om EDM så er jeg fornøyd, delvis klarer å skille techno fra trance . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men uansett syns jeg det er irriterende. Det kan selvfølgelig bare være jeg som er hjerneskadd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg kan være enig i en ting, og det er at om man hører på "alternativ" (relativt begrep) musikk så er det morsomme folk som hele tia skal spørre "er dette trance?" 20 ganger iløpet av en sang når jeg har sagt det ikke er det. Får så lyst til å klappe til han. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) At informasjon om en ting plutselig dukker opp rett før man innleverer oppgaven. Altså informasjon man kunne ha trengt i oppgaven eller vite om. Endret 12. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Moderatorer som modererer uten kunnskap, kun for å moderere. *spy* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg