Rampage Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den satser ikke fullt på den fengende greia som de andre gjør. Så forhåptentligvis kan du være rimelig trygg. Irriterende med shitty døgnrytme. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke har lagt meg enda. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det irriterer meg at jeg HAR lagt meg. Søsteren min har fest, og to ganger har noen kommet inn på rommet mitt mens jeg ligger i sengen. :---D Heldigvis har jeg wi-fi på mobilen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kanskje du får napp hos ei hot babe ? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 æsj jeg irriterer meg over at det kommer en ny landeplage les: Grandiosa sangJeg hater sangene, og jeg hater grandis. Håper den ikke slår igjennom slik som de andre teite Hvorfor klarer de ikke å gi ut en pizza uten å lage en forbanna sang som blir spilt over i hele norge i flere måneder. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Irriterer meg over de grandiosa sangene og folk som sier grandis. No offence. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Reklamen var crappy, sangen var crappy og jeg nekter å finne ut om pizzaen er crappy. Alt grandiosa er, er en glorifisert papplate med tomatsaus. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 De er flink til markedsføring, det skal di ha. Bare tenk på hva pizzan heter, og den er jo bittelitten! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå er jeg irritert!!!!! Kattungene har åpnet buret til hamsteren min i natt, og nå er han borte! Han stakk av en gang i høst da vi pusset opp, da var han inni en vegg i ei uke (kom ut om natta og hentet seg mat jeg la fram). Heldigvis er han på stua en plass. Dumme hamsteren :!: Håper han er i live Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er katta di som er dum da!^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ja, de FEM kattungene. Hamsteren er dum som faktisk går ut i løvens hule. Edit: Nå er han funnet Endret 11. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gjelder programvareforum (småforum) som omhandler kun spesifikke programmer: Når man har et problem med et program (bug) og en annen bruker (formodentlig superbruker elns) hardnakket påstar at DU har gjort en feil, og det ikke finnes bug i programmet (ikke ordrett, men tolkes slik). Sånne folk som slår et slag mot fri programvare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Pappa og ikke-microsoftprogrammer. Her har jeg endelig fått overtalt dem til å installere Firefox og thunderbird på deres bærbare. Og de har syntec (??) antivirus for det følger med NGT sitt abonoment og den finner da 9 virus fra Mozilla og jeg foreslår at det ikke er dermed sagt at det kun er programmet, men at det kan være misforståelse av programmet eller brukerfeil generelt. Men neida, den fant virus i et Mozilla-program, da MÅ vi jo gå over til Internett Explorer og 1000 toolbars og Outlook Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Idioter som legger ut tekster og/eller tabs på FLERE nettsider som det er FEIL i/på! Argh! Brenn! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ... da MÅ vi jo gå over til Internett Explorer og 1000 toolbars og Outlook Får håpe at det ikke er DU som må være daglig bruker av maskinen.I såfall kan det jo komme en dag hvor du kan si "hva var det jeg sa!" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ... da MÅ vi jo gå over til Internett Explorer og 1000 toolbars og Outlook Får håpe at det ikke er DU som må være daglig bruker av maskinen.I såfall kan det jo komme en dag hvor du kan si "hva var det jeg sa!" Er heldigvis ikke meg . Venterp å diverse infeksjoner jeg, da skal jeg godte meg! Litt synd at noen verdifulle bilder blir borte, men tipper det er det som må til for å lære Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Er heldigvis ikke meg . Venterp å diverse infeksjoner jeg, da skal jeg godte meg!Litt synd at noen verdifulle bilder blir borte, men tipper det er det som må til for å lære Tar du en frekk en her, så brenner du disse bildene på en dvd som du lagrer på en trygg plass, og når maskinen har havarert så kan du kreve penger for den. (kompensasjon for - hm, skal vi si misstillit) Men finn nå ikke på noe som ikke er lurt da. Endret 11. februar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) ismen... :/ ISME er kjedelig, skjønner ikke helt hva isme har med den linjen jeg går på. Endret 11. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 haha leste det som MSIE xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg blir irritert på folk som tror de driver et slik glamourmodell firma. Og er helt desperat etter å få nye modeller i stallen :!: Skriver til alle fjortis jentene med et Ok bilde: 'hei, du var modell emne'. Jeg var frekk mot en idiot en gang, og da var jeg plutselig stygg og ikke bra nok. Som om jeg ville bli med i den useriøse greia han liksom Og de som skriver som yrke på facebook 'glamour model', når de har blitt tatt bilder av EN gang. Dårlige bilder ja takk. OMG. Så trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg