Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg av en eller annen grunn ikke har fått kasta den forrige tannbørsten, slik at jeg da jeg nettopp, trøtt og fæl, gikk for å rense kjeften før leggetid, plutselig sto der med den gamle, ekle rufsepinnen godt i gang med å besudle tennene mine med bakterier som sikkert har kost seg i et par måneder. NÅ ligger den i bosset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den gamle, ekle rufsepinnen godt i gang med å besudle tennene mine med bakterier som sikkert har kost seg i et par måneder.

Ler.....

Irriterer meg at her sitter jeg, ut på natta, og vet jeg skal tidlig opp imårra for å spille.....

Irriterer meg over meg selv.......

Endret av hoppejul
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det som irriterer meg grenseløst er at jenter skriver at de elsker hestene sine, å legger ut 20 bilder av dem på nettby.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg grenseløst er at jenter skriver at de elsker hestene sine, å legger ut 20 bilder av dem på nettby.

Eller av andre dyr, mobilen, datamaskinen dems som er stappa full av virus, Og bilder av alle de 12 åringene som har vært på fylla. "se vor mange røyker jeg hr røykaaa, og vor mange øl flasker jeg har drykki. det var dritt fet på festen azz."

Lenke til kommentar

Eller av andre dyr, mobilen, datamaskinen dems som er stappa full av virus, Og bilder av alle de 12 åringene som har vært på fylla. "se vor mange røyker jeg hr røykaaa, og vor mange øl flasker jeg har drykki. det var dritt fet på festen azz."

:!:

Det irriterer meg, for andre gang på like mange uker, at jeg atter en gang sitter her med fylleangst...

Lenke til kommentar
Nysing!!! Greit nok å nyse 2-3 ganger, men når det nærmer seg og eventuelt når over 2-sifra antall er det nok!!

Seriøst? Nysing som er så sinnsykt godt! Jo flere på rappen desto bedre sier jeg!

Jeg irriterer meg over at det aldri er noe på tv på lørdagskveldene. Er ikke alle som synes det er kult å dra på fylla..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...