Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 At jeg av en eller annen grunn ikke har fått kasta den forrige tannbørsten, slik at jeg da jeg nettopp, trøtt og fæl, gikk for å rense kjeften før leggetid, plutselig sto der med den gamle, ekle rufsepinnen godt i gang med å besudle tennene mine med bakterier som sikkert har kost seg i et par måneder. NÅ ligger den i bosset. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) den gamle, ekle rufsepinnen godt i gang med å besudle tennene mine med bakterier som sikkert har kost seg i et par måneder. Ler..... Irriterer meg at her sitter jeg, ut på natta, og vet jeg skal tidlig opp imårra for å spille..... Irriterer meg over meg selv....... Endret 9. februar 2008 av hoppejul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det som irriterer meg grenseløst er at jenter skriver at de elsker hestene sine, å legger ut 20 bilder av dem på nettby. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det som irriterer meg grenseløst er at jenter skriver at de elsker hestene sine, å legger ut 20 bilder av dem på nettby. Eller av andre dyr, mobilen, datamaskinen dems som er stappa full av virus, Og bilder av alle de 12 åringene som har vært på fylla. "se vor mange røyker jeg hr røykaaa, og vor mange øl flasker jeg har drykki. det var dritt fet på festen azz." Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 At jeg hadde glemt å lukke vinduet så jeg våknet opp til et rom på 11 grader og iiiiiskaldt gulv Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hadde 6 grader på rommet en gang, hutra litt da ja. Endret 9. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hadde 6 grader på rommet en gang, hutra litt da ja. Sjekka termometeret.. Kaldeste jeg har målt på rommet siden i høst er 1.8 minusgrader :S Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det som irriterer meg grenseløst er at jenter skriver at de elsker hestene sine, å legger ut 20 bilder av dem på nettby. Eller av andre dyr, mobilen, datamaskinen dems som er stappa full av virus, Og bilder av alle de 12 åringene som har vært på fylla. "se vor mange røyker jeg hr røykaaa, og vor mange øl flasker jeg har drykki. det var dritt fet på festen azz." :!: Det irriterer meg, for andre gang på like mange uker, at jeg atter en gang sitter her med fylleangst... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 At jeg lot pizzaen stå en time for lenge i ovnen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) At jeg lot pizzaen stå en time for lenge i ovnen. En time?! Den var vel passe svart Edit* Bilde? Som et lyspunkt i dagen bare.. Endret 9. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tok bilde, men mobilen kan ikke overføre ting til dataen. Og ja, den var passe svart. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Irriterer meg når folk begynner å skrive en masse off-topic innlegg i tråder, og det attpåtil grenser til personhets Har slettet de aktuelle innleggene. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 At jeg ikke får lov å dra på en tur jeg har lyst til.. Er jo bare en dagstur/spottertur til Kastrup da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nysing!!! Greit nok å nyse 2-3 ganger, men når det nærmer seg og eventuelt når over 2-sifra antall er det nok!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg lånte bort x-boxen min til broder'n i ~to år, og nå når jeg endelig har fått den tilbake er det en helvetes during i den. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nysing!!! Greit nok å nyse 2-3 ganger, men når det nærmer seg og eventuelt når over 2-sifra antall er det nok!! Seriøst? Nysing som er så sinnsykt godt! Jo flere på rappen desto bedre sier jeg! Jeg irriterer meg over at det aldri er noe på tv på lørdagskveldene. Er ikke alle som synes det er kult å dra på fylla.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Seriøst? Nysing som er så sinnsykt godt! Jo flere på rappen desto bedre sier jeg! Joda, de første 3-4 er bare godt, men når det nærmer seg flersifra nummer begynner det å bli plagsomt. Hell i uhell heter det vel. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel, det er jo ikke akkurat skrikende mangel på arbeidsplasser i Norge, da (med mindre du bor i Hutiheita). Norge mangler kvalifisert arbeidskraft. F.eks, for å kjøre tungtransport eller buss trenger man mer enn kl. B sertifikat. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) æsj jeg irriterer meg over at det kommer en ny landeplage les: Grandiosa sang Jeg hater sangene, og jeg hater grandis. Håper den ikke slår igjennom slik som de andre teite Endret 10. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg