Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hva skal man gjøre med drittsekker som plager alle andre da? De eier jo ikke respekt!

Edit: Jeg er ikke så forbanna stor at det gjør noe, og denna karen er kanskje 190, men det gjør ikke noe når han har en tett i ribbeina og et kne i balla etter 2 sek. Er ikke bare jeg som er lei av han.... Dette har foregått over LANG tid, vi snakker år. De fleste har gitt faen, og latt han vokse, men snart må noen si stopp. Nå når han begynner å skal være frekk med meg igjen så får han ta følgene.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal man gjøre med drittsekker som plager alle andre da? De eier jo ikke respekt!

De som aldri hører etter, og er en stor drittsekk lærer ikke før han/hun har fått seg en skikkelig karamell.

Samme gjelder de kulingen som banker alt og alle. Skulle hatt seg en skikkelig omgang.

Men stakkars random fjortiser som bare provoserer litt er det ikke nødvendig å slå ;)

blabla

---

Irriterer meg over at mord og mysterier ikke er på tv2 i kveld. Dumme senkveld

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om å banke alt å alle.... er snakk om å banke en som har plaget meg og andre...

Jeg har aldri gjort en flue fortred (Utenom noe selvforsvar saker et par ganger på ungdomskolen med en som gikk løs på en som var året mindre. Samme type, bare at da tok jeg han der og da) så er nok ikke noen som banker alle jeg ser. Jeg har ikke så mye med denne karen å gjøre. Så han for første gang på et par måneder i dag, (Så han ikke, han sendte meg meldinger gjennom en kompis da jeg har blocka han)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...