Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hva skal man gjøre med drittsekker som plager alle andre da? De eier jo ikke respekt! Edit: Jeg er ikke så forbanna stor at det gjør noe, og denna karen er kanskje 190, men det gjør ikke noe når han har en tett i ribbeina og et kne i balla etter 2 sek. Er ikke bare jeg som er lei av han.... Dette har foregått over LANG tid, vi snakker år. De fleste har gitt faen, og latt han vokse, men snart må noen si stopp. Nå når han begynner å skal være frekk med meg igjen så får han ta følgene. Endret 8. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 irriterer meg at jeg må jobbe i vinterferien for første gang og nesten alle vennene mine har fri Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 irriterer meg at jeg må jobbe i vinterferien for første gang og nesten alle vennene mine har fri Du tjener jo penger!! Det værste jeg vet er folk som går rundt og sier "care" hele dagen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva skal man gjøre med drittsekker som plager alle andre da? De eier jo ikke respekt! De som aldri hører etter, og er en stor drittsekk lærer ikke før han/hun har fått seg en skikkelig karamell. Samme gjelder de kulingen som banker alt og alle. Skulle hatt seg en skikkelig omgang. Men stakkars random fjortiser som bare provoserer litt er det ikke nødvendig å slå blabla --- Irriterer meg over at mord og mysterier ikke er på tv2 i kveld. Dumme senkveld Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke snakk om å banke alt å alle.... er snakk om å banke en som har plaget meg og andre... Jeg har aldri gjort en flue fortred (Utenom noe selvforsvar saker et par ganger på ungdomskolen med en som gikk løs på en som var året mindre. Samme type, bare at da tok jeg han der og da) så er nok ikke noen som banker alle jeg ser. Jeg har ikke så mye med denne karen å gjøre. Så han for første gang på et par måneder i dag, (Så han ikke, han sendte meg meldinger gjennom en kompis da jeg har blocka han) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over lettantennelige folk som klekker basert på noe de har hørt at noen andre har gjort av noen som snakker pess Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 66 sider til nå folkens så når vi the number of the beast Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja du får begynne å bidra Endret 8. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 oki. irriterer meg at ...hmmm ... hva er det som irriterer meg da ? jo at jeg snuser bort helle ukelønna mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 irriterer meg(akkurat nå) at helgen består av tre dager, Penger og øl går ikke bra Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 nei det er det samme med penger og snus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 3-dagers festing er dyrt, men likevel så gjør vi (jeg) det Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Irriterer meg over folk som tydeligvis er tom for blinklysolje, eller som sparer på blinklyspærene, så jeg ikke har peiling på hvor de har tenkt seg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det at jeg datt av stolen.. På webcam.. Det var dama som så på >< Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Si at du ble så betatt av henne at du falt av. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja jeg sa at jeg falt får henne.. hun bare ler >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei søren, jeg skulle akkurat til å skrive 'si at du falt for henne'. Du kom meg i forkjøpet hehe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det at jeg datt av stolen.. På webcam.. Det var dama som så på >Åssen faller du av stolen... foran PC-en? Jeg føler at dette var en webcamrunk med en overflødig orgasme. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei jeg skulle vise henne øye mitt av en eller annen teit grunn og glemte og se bak.. Orgasme ble det da jeg skylle hente noe drikke Det var utrolig vanskelig og finne noen så det tok litt tid. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg installerer archlinux, hvor jeg skriver inn et langt passord med keymap us. Configen endra jeg til keymap no ergo når jeg reboota fungerte ikke passordet mitt fordi tastene samsvarte ikke med de under installasjonen. Det er irriterende det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg