Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

8.klassingene på skolen min. Små asiatergulinger, det eneste store på kroppen deres er kjeften. Kommer i gjenger på 3-4 stk, og er frekk mot meg, men de er 1.40 høye og veier sikkert 40-45 kilo. Jeg bruker bare å overse dem, men en dag, da får jeg et anfall og grisebanker hele jævla gjengen.

6870285[/snapback]

Kunne ikke være mer enig, har em liten tass her og, selfølgelig ikke norsk, men som har fått beskyttelse av en 10'ende klassing som er nokså kraftig, så nå er han oppi oss hele tiden. Neste år, når han store er vekke, da blir det kos <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liten asiater som skulle bråke med oss i skagen og :p

kom en 7-8 gutter bort til oss og sa de var 17 (vi er 17 selv :p)

de skulle ha oss til og skaffe øl til dem men vi bare lo av dem kunne jo kjøpt selv hvis de var 17.. vi var vel en 5 stk eller noe, så dro han til kameraten min fikk inn et luckshot rett i øyet hans .. skjønner ikke at de kan være så jævelig uredde..

her står det 5 karer som er eldre enn "gjerningsmannen" 2 av dem 90+ kilos brutuser alikevel våger denne lille asiaten på 40 kilo og dra til kameraten min.. men da kom det en ?kaivakt? (mannen hadde svart uniform hvertfall) eller noe og brøy oss opp. så neste sommer blir det skagenhunt :)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Og hvis man absolutt vil ha et skolebevis; gå Salg og Service sammen med resten av idiotene. Herregud.

6888349[/snapback]

Generalisering irriterer meg.

6888362[/snapback]

Alle vet at Salg og Service er "slaurelinja," men det finnes jo selvsagt personer der som faktisk VET at norsktimen har begynt, 20 minutter ut i den. (Dette er et eksempel fra klassen min, tho. :p)

(Jeg irriterer meg litt over folk som absolutt skal kommentere hver eneste generalisering. Generalisering er gøy! :))

Lenke til kommentar
Folk som gir faen på allmenn irriterer meg kraftig. Jeg mener, hvem går vel 3 år på skole for så å gå ut med et snitt på 2.3 og 46 dager i fravær? Og hvis man absolutt vil ha et skolebevis; gå Salg og Service sammen med resten av idiotene. Herregud.

6888349[/snapback]

Hvis du vet hva du skal bli, hvorfor gjøre noe mer enn det som er nødvendig?

Er veldig få videre utdannelser i norge som krever mer enn bestått studiekompetanse vet du ;)

Hilsen meg med det dårligste snittet sør for drammen. Går ingeniørlinja, nå, trenger nødvendigvis ikke gode karakterer for å gjøre det man vil :)

Lenke til kommentar
Folk som gir faen på allmenn irriterer meg kraftig. Jeg mener, hvem går vel 3 år på skole for så å gå ut med et snitt på 2.3 og 46 dager i fravær? Og hvis man absolutt vil ha et skolebevis; gå Salg og Service sammen med resten av idiotene. Herregud.

6888349[/snapback]

Hvis du vet hva du skal bli, hvorfor gjøre noe mer enn det som er nødvendig?

Er veldig få videre utdannelser i norge som krever mer enn bestått studiekompetanse vet du ;)

Hilsen meg med det dårligste snittet sør for drammen. Går ingeniørlinja, nå, trenger nødvendigvis ikke gode karakterer for å gjøre det man vil :)

6890250[/snapback]

Hvordan kom du inn på ingeniørlinjen med så dårlig snitt da? Jeg tenker på ingeniør, men vet ikke om jeg kommer inn. Må gå realfagskurs først, men tror jeg har for dårlig snitt.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over idotiske GK-elever (eller VG1 som det heter nå) som fyller opp kantina i lunsjen og lager lang kø.

Heng dem alle!

6892381[/snapback]

Du hengte deg ikke selv du heller det året du var det ;)

6892427[/snapback]

Nå jeg var GK-elev, så var vi få og fylte ikke opp skolen. Nå har de tatt inn over 50 flere elever i året, og det er stappfullt på skolen.

Lenke til kommentar

Jeg bor i kollektiv og irriterer meg så mye over at de to jeg bor sammen med ikke klarer vaske opp etter seg, rydde vekk klær og alt annet søppel og ALTID lar pizzaesker og matsøppel ligge på kjøkkenbenken til jeg ikke orker ha det der mer og går å kaster det i søplekassen, som forresten ingen andre enn jeg tømmer. I tillegg irriterer jeg meg også kraftig at de ikke klarer betale regninger før det går så langt at internetten blir borte eller strømmen i leiligheten skrues av. Alltid jeg som må ta ansvar for alt... IRRITERENDE!

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over idotiske GK-elever (eller VG1 som det heter nå) som fyller opp kantina i lunsjen og lager lang kø.

Heng dem alle!

6892381[/snapback]

Hah, måtte sjekke om du gikk på samme skole. Har det akkurat på samme måte, sa riktignok tidligere at vi burde skyte dem, men går vel i samme boks. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...