Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over posten, jeg. Skjønner ikke hvordan det kan ta 27 timer for en pakke å komme seg fra oslo til kristiansand, er jo kjappere å bare hente pakka selv jo.

Det tror jeg må være det minst legitime irritasjonsgrunnlaget på lenge. Gratulerer. :p

Lenke til kommentar

Har en kuk fra Ungdomskolen som hele tiden skal være så jævlig frekk og hele tiden snakke dritt om andre. Ba han møte meg på en skole kl 22:00, men neida, det gadd han ikke. (Han er nabo med skolen)

Faen så lei jeg er av slike som er så store i kjeften og som ikke tør å stå for det dem sier.

Lenke til kommentar
Haha. Ingenting er så bra som når folk blir provosert ;)

Irriterer meg over mange idioter jeg og.. men jeg lar de ikke provosere meg.

Vi har alle våre vi elsker og hater :wee: , selv blir jeg ikke direkte provosert, mer oppgitt :)

Stakkars nupper som er på ryggen nå!

Prøver jo å være saklig da ;)

På hvilken måte er du saklig? Ved å si til et forum at du synes xx er irriterende? Om du er saklig ignorerer du han, rett og slett. Ikke blås det opp.

Lenke til kommentar
Og du Mr.Olsen, hva løser vold? (regner med det er vold, siden dere skal 'møtes').

Og det sier du? ;) Har jo nevnt flere ganger at du ikke tenker deg om 2 ganger før du smekker til noen på byen .

Jeg drømmer om å få en knyttneve på byen en dag av noen som gjør meg kvalm. Da skal jeg la være å ta igjen, og ringe purken .

Lenke til kommentar
Haha. Ingenting er så bra som når folk blir provosert ;)

Irriterer meg over mange idioter jeg og.. men jeg lar de ikke provosere meg.

Og du Mr.Olsen, hva løser vold? (regner med det er vold, siden dere skal 'møtes').

Hva vold løser? Det løser vel irritasjonen min over han. Kanskje han for en gang skyld holder kjeft?

Jeg får han til å røre meg først, å da smeller det. Han begynte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...