CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er alene hjemme for helga men kjeder meg allerede! Er "alene" alle helger jeg.. Internat på Bardufoss - verdens navle FTW! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over posten, jeg. Skjønner ikke hvordan det kan ta 27 timer for en pakke å komme seg fra oslo til kristiansand, er jo kjappere å bare hente pakka selv jo. Det tror jeg må være det minst legitime irritasjonsgrunnlaget på lenge. Gratulerer. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg må skrive og levere en norsk stil inne kl.24 idag Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg må skrive og levere en norsk stil inne kl.24 idag I dag?? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg må skrive og levere en norsk stil inne kl.24 idag I dag?? Fronter eller It's learning elns sikkert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tre ord: Schnell er irriterende Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tre ord: Schnell er irriterende 1 ord: KALVEGODT Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har en kuk fra Ungdomskolen som hele tiden skal være så jævlig frekk og hele tiden snakke dritt om andre. Ba han møte meg på en skole kl 22:00, men neida, det gadd han ikke. (Han er nabo med skolen) Faen så lei jeg er av slike som er så store i kjeften og som ikke tør å stå for det dem sier. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tre ord: Schnell er irriterende 1 ord: KALVEGODT Begge de er jo geniGale da! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tre ord: Schnell er irriterende Ignorer han da, ikke en dritt bryr seg. Bare et tips. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha. Ingenting er så bra som når folk blir provosert Irriterer meg over mange idioter jeg og.. men jeg lar de ikke provosere meg. Og du Mr.Olsen, hva løser vold? (regner med det er vold, siden dere skal 'møtes'). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tre ord: Schnell er irriterende Ignorer han da, ikke en dritt bryr seg. Bare et tips. Prøver jo å være saklig da Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tre ord: Schnell er irriterende og eg som prøvde og vere snil med deg, sårry men no er du på lista mi Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha. Ingenting er så bra som når folk blir provosert Irriterer meg over mange idioter jeg og.. men jeg lar de ikke provosere meg. Vi har alle våre vi elsker og hater , selv blir jeg ikke direkte provosert, mer oppgitt Stakkars nupper som er på ryggen nå! Prøver jo å være saklig da På hvilken måte er du saklig? Ved å si til et forum at du synes xx er irriterende? Om du er saklig ignorerer du han, rett og slett. Ikke blås det opp. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har blitt oppgitt mange ganger jeg og.. Jeg syns man bør ta slikt på privaten jeg. Å henge ut noen er ikke noe særlig... særlig ikke på et så stort forum så dette. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva mener du? Tok den ikke jeg? Fake er et ord for hva? Falsk, eller i videosammenheng satt opp? At folk sier fake til slikt som og annet åpenbar kødd, er det jeg irriterer meg over. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og du Mr.Olsen, hva løser vold? (regner med det er vold, siden dere skal 'møtes'). Og det sier du? Har jo nevnt flere ganger at du ikke tenker deg om 2 ganger før du smekker til noen på byen . Jeg drømmer om å få en knyttneve på byen en dag av noen som gjør meg kvalm. Da skal jeg la være å ta igjen, og ringe purken . Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha. Ingenting er så bra som når folk blir provosert Irriterer meg over mange idioter jeg og.. men jeg lar de ikke provosere meg. Og du Mr.Olsen, hva løser vold? (regner med det er vold, siden dere skal 'møtes'). Hva vold løser? Det løser vel irritasjonen min over han. Kanskje han for en gang skyld holder kjeft? Jeg får han til å røre meg først, å da smeller det. Han begynte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Man kan slå og sparke så mye man vil, uten at vold løser noe Jeg har hatt mine stunder, men da er det som regel litt alkohol inn i bildet og idioter som provoserer. 'han/han slo først'. haha. Forsvar er bra. Endret 8. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg