Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hele dette er patetisk: Patetiske saker fra VG Nett Lei hele den saken der... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Q F fucking T. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Q F fucking T. Og mektig irriterende at jeg ikke forstår hva det der betyr . . Enda så mye jeg prøver å følge med på sånnt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hele dette er patetisk: Patetiske saker fra VG Nett Lei hele den saken der... Enig. Det som betyr noe er ikke hvordan hun døde, men hvorfor. EDIT: IE6 på skolen irriterer. For å skrive innlegg så har jeg et kvart sekund på å trykke stop/avbryt før hele sjiten klikker. Endret 8. februar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Q F fucking T. Og mektig irriterende at jeg ikke forstår hva det der betyr . . Enda så mye jeg prøver å følge med på sånnt Quoted For Truth, med et lite ukvemsord for å piffe opp. Nei, seriøst, tusjøyenbryn skulle det vært en lov mot, jeg klarer ikke helt å ta inn over meg at jeg tilhører samme art som de som går rundt sånn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Q F fucking T. Og mektig irriterende at jeg ikke forstår hva det der betyr . . Enda så mye jeg prøver å følge med på sånnt Samme her, skjønner ikke dritten av det. Nå følger jeg heller ikke med på slike ord, og bryr meg ikke, men kjipt å ikke skjønne hva andre prater om Hele dette er patetisk: Patetiske saker fra VG Nett Lei hele den saken der... Enig. Det som betyr noe er ikke hvordan hun døde, men hvorfor. So jeg sa, jeg er le HELE den saken... Syns det blir skapt altfor mye oppstyr... Lei fra første start! Hun ber jo nesten om det ved å går rundt å si at hun vet hun er truet og ikke er redd for dem osv, når hun godt vet hvor mange syke mennesker det er der ute, som ikke nøler et sekund med å sprenge seg selv og 50 andre. "Se på meg, jeg er en stor kvinne, spreng meg i filler." Idiotisk av henne å drive på slik. Om hun på noen måte skal være et kvinnelig forbilde så burde hun ikke drive på å komme med slike invitasjoner. Synd det som skjedde, men hun kan mye for det selv. Joda, det er galt, men det blir på samme måte som at jeg stiller meg i midtbyen med et skilt på brystet hvor det står "Hater negrer og andre innvandrere." Jeg hadde kommet til å fått skambank, verste fall blitt drept... jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Q F fucking T. Og mektig irriterende at jeg ikke forstår hva det der betyr . . Enda så mye jeg prøver å følge med på sånnt Quoted For Truth, med et lite ukvemsord for å piffe opp. Nei, seriøst, tusjøyenbryn skulle det vært en lov mot, jeg klarer ikke helt å ta inn over meg at jeg tilhører samme art som de som går rundt sånn. Sett toppa på den brune stiften hennes på en grønn tusj, og motsatt med toppa fra den grønne tusjen... gjem så den brune... Det kan bli morro det Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og sørg for at det er en vannfast tusj, så det ikke bare er å vaske det av! Var det ikke ei dame i en "realitybyggeserie" på TV2, som hadde slike enorme streker over hele panna? Tror faktisk hun og typen vant også... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Stemmer det. Fagerstrand var det vel. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Etter å ha søkt litt rundt på nett etter grimme bilder av jenter med påmalte øyenbryn fant jeg ut at det faktisk går an å få det til å se nesten bra ut, men det forutsetter to ting: 1: Jenta må være meget pen 2: Den som gjør make-up-en må være veldig flink. Ingen av de to kriteriene er vanligvis tilstede når 17 år gamle mallrats doller seg opp. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dritfett når mallbabes som også er scooterbabes har slike påmalte øyenbryn. Hver gang de har hatt hjelm på under en kjøretur må de stå og male på seg bryna igjen før de kan gå noen steder . Stå på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret og male seg ser alltid like bra ut :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Siden det er snakk om kjøpesenter: Hvorfor i helvette er det enkelte som henger på senteret hele tiden?? Det er ei der (ser hun ut som en liten tykk gutt) som er der hver dag. Går fram og tilbake. Veldig givende sikkert. Jævla glasshusbarn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe, de har ikke noe liv kanskje... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Irriterer meg over folk som skriker "FAKE!" til alt og også til de mest åpenbare ting. David Blaine Street Magic og Lasse Gjertsens selvmordsvideo for eksempel.. wow, hvordan visste du at det var "fake"?.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva mener du? Tok den ikke jeg? Fake er et ord for hva? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe, de har ikke noe liv kanskje... 15-15 år gamle. Hvorfor går de ikke på skolen? Eller henger hjemme hos hverandre? Neida, de skal henge på senteret. Jeg var der en del i jula, og alle gangene jeg var der, var de der. Veldig morsomt å gå fram og tilbake å høre på musikk liksom. Tror de eier senteret. Hjelper vakta med å tømme boss :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er bare å innse det. Kjøpesentrene har tatt over for vår tids løkker, lekeplasser og andre fritidsaktiviteter. Da jeg var kid, var vi enten hos meg og bygde lego eller ute i skauen og sprang og lekte og skrapa oss opp og la grunnlag for at mange av oss er fucked i huet nå etter alt for mange fall fra trær og små skrenter uten hjelm eller leggbeskyttere. Mange arr på fingrene også, etter uvøren lek med fars tollekniv når man skulle spikke pil og bue og lage sverd og tøffe ting ^^ Eller leke jungelfarer på tigerjakt med fars rambokniv og vips, der for halve fingeren. Ah, hvorfor gjør ikke kidsa of today det nå? Alle henger på sentrene eller flasher seg på MSN eller springer rundt i gjenger og banker opp random folk helt uten grunn. Jævlig irriterende >< Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg irriterer meg over posten, jeg. Skjønner ikke hvordan det kan ta 27 timer for en pakke å komme seg fra oslo til kristiansand, er jo kjappere å bare hente pakka selv jo. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hrmpf! At jeg ikke får dra på kino i kveld. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er alene hjemme for helga men kjeder meg allerede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg