Lawliet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så man bare gjemmer trærne et veldig godt sted altså? Hørtes veldig smart ut De var jo ikke en del av problemstillingen da, men du har ett bra poeng. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så man bare gjemmer trærne et veldig godt sted altså? Hørtes veldig smart ut De var jo ikke en del av problemstillingen da, men du har ett bra poeng. Det kan likevel ikke brukes som et argument for nedhogging av trær. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg irriterer meg over Facebook >. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg plutselig har begynt å få ising i tennene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg irriterer meg over bra tv-serier med alt for få sesonger og som man ser ferdig alt for fort og som det aldri kommer noe mer av >< Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Irriterende at telefonen hos fastlegen ALDRI blir besvart når vi ringer og når man kommer dit personlig får man ikke time før tidligst dagen etter Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ***** sier:rart ***** sier: ok ***** sier: fant den ***** sier: kicka e ***** sier: ping ***** sier: 205 ***** sier: ??? ***** sier: jaja ***** sier: prøver på ***** sier: no e den full ***** sier: tar en anna da ***** sier: har du lasta ned den siste pachen da? ***** har sendt deg et nudge. ***** har sendt deg et nudge. Folk som skriver slik på msn, hvorfor ikke inkludere flere ord per melding. Disse ble til opplysning skrevet rett etter hverandre fortløpende. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Folk som legger ut bilder av ALT de gjør på facebook. Desperate forsøk på "se hvor mange venner jeg har, og hvor kjekt livet mitt er" irriterer meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg klikker. Folk sender meg invitasjoner i hytt og pine på facebook! Jeg vil ikke ha en rotete side med masse piss Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg klikker. Folk sender meg invitasjoner i hytt og pine på facebook!Jeg vil ikke ha en rotete side med masse piss Enig, jeg er ikke medlem på facebook engang! Irriterende! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 At jeg hele tiden må se hva dere skriver enda jeg ikke bryr meg! Vil bare ikke en tråd skal være "ulest", eh. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 At jeg hele tiden må se hva dere skriver enda jeg ikke bryr meg! Vil bare ikke en tråd skal være "ulest", eh. samme her, er egentlig ikke interessant alt som står her.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fikk faen meg 750 kr i mobilregning på en måned.... har aldri vært ovr 300 kr på 3 måneder... faen! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Yeah, tripplepost! Irriterer meg over en liten ting. For de som fulgte meg på "Dreti på draget" og som kjenner historien min syns vel dette er hysterisk. Jeg slet som sagt med å finne orda når det handlet om jenter, og la inn problemene på forumet for å få tips. Så gikk det en del måneder, så kom jeg bare for noen dager siden med en sideslang og meget detaljert avhandling om at jeg endleig hadde klart å gjort det rette, og lyktes med ei jente og hvordan jeg hadde gjort det. Jeg skrev så i tråden "dreti på draget" at jeg hadde lyktes, og linket til avhandlingen. I dag morges var det noen klassekamerater som hadde funnet den tråden "Kysse - Beføle - Kontakte" med avhandlingen og det tok ikke lang tid før både jenta jeg hadde rota med og 2 vidregående skoler visste om det og mine eksperiment med diverse frukter og runketeknikker. Jeg fikk hetta, og fikk til slutt en vennlig moderator til å slette diverse poster, + mange tråder jeg har laget (Dog utrolig underholdene for dere) deriblant "dreti på draget".... Det som er irriterende nå er at jeg ikke kan poste denne hendelsen (med at jenta fant ut om avhandlingen) i "Dreti på draget" (For jeg dreit på draget ved å skrive den på nett) fordi den er sletta. Tipper det var mange som hadde ventet seg en dritar fra meg, som nå heller må lese om den her. Må alle de som har fulgt med i den andre tråden dele sin medfølelse med meg... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dakar. Jeg kan slå deg til ridder av den Gylne Dunbart hvis det får deg til å føle deg bedre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sarkasme passer deg ikke... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sarkasme passer deg ikke... Det er akkurat det det gjør. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Var ikke meningen å være kjip. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ikke ødelegg poenget mitt Jeg syns det hele er komisk, noe jeg tipper resten også syns... Edit: Innlegget ditt ga inntrykk av det. Endret 8. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jenter som barberer vekk øyenbrynne sine og tegner på ny sort strek istedet irriterer meg. Det er stygt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg