Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

***** sier:

rart

***** sier:

ok

***** sier:

fant den

***** sier:

kicka e

***** sier:

ping

***** sier:

205

***** sier:

???

***** sier:

jaja

***** sier:

prøver på

***** sier:

no e den full

***** sier:

tar en anna da

***** sier:

har du lasta ned den siste pachen da?

***** har sendt deg et nudge.

***** har sendt deg et nudge.

Folk som skriver slik på msn, hvorfor ikke inkludere flere ord per melding. Disse ble til opplysning skrevet rett etter hverandre fortløpende.

Lenke til kommentar

Yeah, tripplepost!

Irriterer meg over en liten ting. For de som fulgte meg på "Dreti på draget" og som kjenner historien min syns vel dette er hysterisk.

Jeg slet som sagt med å finne orda når det handlet om jenter, og la inn problemene på forumet for å få tips. Så gikk det en del måneder, så kom jeg bare for noen dager siden med en sideslang og meget detaljert avhandling om at jeg endleig hadde klart å gjort det rette, og lyktes med ei jente og hvordan jeg hadde gjort det. Jeg skrev så i tråden "dreti på draget" at jeg hadde lyktes, og linket til avhandlingen.

I dag morges var det noen klassekamerater som hadde funnet den tråden "Kysse - Beføle - Kontakte" med avhandlingen og det tok ikke lang tid før både jenta jeg hadde rota med og 2 vidregående skoler visste om det og mine eksperiment med diverse frukter og runketeknikker. Jeg fikk hetta, og fikk til slutt en vennlig moderator til å slette diverse poster, + mange tråder jeg har laget (Dog utrolig underholdene for dere) deriblant "dreti på draget"....

Det som er irriterende nå er at jeg ikke kan poste denne hendelsen (med at jenta fant ut om avhandlingen) i "Dreti på draget" (For jeg dreit på draget ved å skrive den på nett) fordi den er sletta. Tipper det var mange som hadde ventet seg en dritar fra meg, som nå heller må lese om den her.

Må alle de som har fulgt med i den andre tråden dele sin medfølelse med meg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...