Underpants Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg er syk og klarte å sovne i stad og gikk glipp av basskurset og at jeg må til legen i morra. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Enten så har du gjort noe, eller så vet du bare ikke forskjellen på straff og plikter. Vil du si at innestraff og det er plikter.. xD? Eller så er faren hans skikkelig forbanna over at Knotten eksisterer. Javell??? Han vet ikke at jeg kaller meg Knotten engang Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Javell??? Han vet ikke at jeg kaller meg Knotten engang Du er deg, enten han vet at du kaller deg Knotten eller ei. Hva ellers skulle Den Gylne Apekatt sagt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Vil du si at innestraff og det er plikter.. xD? Vet ikke engang hva "innestraff og det" er, jeg. Ei heller hvorfor du synes det er morsomt. Endret 6. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Uff, blir så irritert etter alle de forbanna arka vi får av lærerene. og viss vi mister de så får vi anmerkning. Har sikkert fått 100 ark om afrika, taliban, artikler i norsk, likninger i matte. blir gal. hver klassa har vell sikkert fått over 100 ark hver siden 3 januar ... Endret 6. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Uff, blir så irritert etter alle de forbanna arka vi får av lærerene. og viss vi mister de så får vi anmerkning. Har sikkert fått 100 ark om afrika, taliban, artikler i norsk, likninger i matte. blir gal. hver klassa har vell sikkert fått over 100 ark hver siden 3 januar ... OT: elska når vi fikk ett 20 siders skriv i naturfag i 1.gym med "Redd regnskogen" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Endret 6. februar 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Det er faktisk helt korrekt og, det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) "Ting som er hyggelige og gjør deg glad"-tråden. Annoying, knurr... Endret 7. februar 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 "hvem pc skal jeg kjøpe?""hvem skjermkort er best?" BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T takk for meg Så sinnsykt enig! En av de få tingene som virkelig irriterer meg. Andre ting som irriterer meg er: Disney Channel - Ugh! Så sinnsykt mye dårlig her, og selvfølgelig skal broren min ha på denne kanalen til alle døgnets tider. Folk som er overdrevent sparsomme, gjerrige, fornuftige etc - Blir irritert når venner ikke tør kjøpe ting pga. foreldrene, eller hvis de snakker om å kjøpe en ting lenge, men aldri gjør det - det er jo så dyrt Til slutt: Folk som smisker. Dette er rett og slett vemmelig, uansett hvor mye en vil bli akseptert/få god karakter eller hva det er, smisking er teit! Har aldri i mitt liv smiska, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Be yourself.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 At jeg er/blir så irritert av å skrive hva som irriterer meg for øyeblikket at jeg ikke greier å skrive det. Arrrrgh. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Irriterer meg over meg selv. At jeg tydeligvis ikke er verdt noe som menneske og at jeg under denne perioden som arbeidsledig har søkt om nødhjelp på sosialen, uten at de skjønner alvoret. Bare la meg gå uten muligheter til og spise enda lenger, så skal vi se hvem som sliter når jeg dør av sult! jeg hater dere alle på sosialkontorene Siste måltid : I går kveld klokken 8 : litt kokt spagetti med smør Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, det er jo ikke akkurat skrikende mangel på arbeidsplasser i Norge, da (med mindre du bor i Hutiheita). Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Tenk på dyra og næringskjeden!!! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Care på dyra, det blir bare laget jakker eller noe sånt dritt av dem uansett :/ Endret 7. februar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I dag ble jeg heftig irritert. Grunnen kommer her: Det hadde vært en lang dag på skolen. Jeg hadde satt i bussen i kø en 30 min. tid, før jeg skulle skifte buss. Jeg skulle bare 4 stopp oppover, så jeg tok sekken og bagen min og slengte de under setet i midten. På første stoppet kommer det inn en mørkhudet dame med barnevogn. Siden det er god plass både til hun og barnevognen beveger jeg ikke på meg. Hun begynner da å si noe alà " Ache bacha krammelè" afrikansk eller noe. Jeg ser spørrende opp i de mildt sagt sinte øynene hennes og hun begynner å vifte med armene og vil ha meg vekk. Jeg ser rart på hun, og reiser meg. Så flytter hun barnevognen 2 cm innover, setter seg på et sete og legger handleposene på det andre...fy faen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Det er faktisk helt korrekt og, det. Ignorance is bliss heter det. Du frigir jo CO2 ved å kutte ned trær Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I dag ble jeg heftig irritert. Grunnen kommer her: Det hadde vært en lang dag på skolen. Jeg hadde satt i bussen i kø en 30 min. tid, før jeg skulle skifte buss. Jeg skulle bare 4 stopp oppover, så jeg tok sekken og bagen min og slengte de under setet i midten. På første stoppet kommer det inn en mørkhudet dame med barnevogn. Siden det er god plass både til hun og barnevognen beveger jeg ikke på meg. Hun begynner da å si noe alà " Ache bacha krammelè" afrikansk eller noe. Jeg ser spørrende opp i de mildt sagt sinte øynene hennes og hun begynner å vifte med armene og vil ha meg vekk. Jeg ser rart på hun, og reiser meg. Så flytter hun barnevognen 2 cm innover, setter seg på et sete og legger handleposene på det andre...fy faen. Hva har det med bold noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Det er faktisk helt korrekt og, det. Ignorance is bliss heter det. Du frigir jo CO2 ved å kutte ned trær Ikke viss man hogger de ned. Men de hadde forundret meg om de gikk løs på regnskogen med øks for å si de sånn. Endret 7. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Naturfaglæreren vår mente at vi bare kunne hogge ned hele regnskogen, fordi åndingen om natten produserer like mye Co2 som trærne fjerner om dagen. Det er faktisk helt korrekt og, det. Ignorance is bliss heter det. Du frigir jo CO2 ved å kutte ned trær Ikke viss man hogger de ned. Så man bare gjemmer trærne et veldig godt sted altså? Hørtes veldig smart ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg