Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det er per i dag flere ledige stillinger enn arbeidsledige, så hvis man er lite kresen og villig til å flytte på seg er det null problem å komme i jobb. Det siste kan jeg forstå er et problem. Hvis du registrerer deg på Nav får du daglig inn bøttevis av stillinger. For noen år siden var det nesten ingen butikkjobber i Nav-mailene, de var for gjeve og var ikke nødvendige å lyse ut. Nå kryr det av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... :(

Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok?

Er mer det at jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete :cry: Bryr meg lite om hva slags arbeid til en viss grad. Og er ikke akkurat kravstor på penger.

ISS trenger alltid folk, og har en grunnlønn på 128,- i timen (fastlønn på rundt 22-23000 i måneden).

Har du lappen og bor i Lillehammer eller omegn så har du jobb på mandag hvis du ringer i dag/morgen.

Lenke til kommentar

En ting som er litt artig er at mange av de samme folka som skriver at de irriterer seg no *** her, skriver i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" topicen rett etterpå og er kjempeglade, for så å skrive at de irriterer seg her igjen osv... :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg daglig over den arrogante , nedlatende , fascistiske holdningen NAV har mot mennesker som kommer for og søke jobb eller få hjelp til og komme ut i arbeidslivet.

Jeg lurer virkelig på hvilke rettningslinjer de følger. Og det er ikke bare jeg som blir behandlet slik.

Ikke rart det daglig er jobbsøkende som klikker innpå NAV kontorene landet rundt.

Eksempel på unskyldninger NAV elsker og komme med:

Å nei beklager de papirene hadde jeg glemt

Å nei beklager de papirene har jeg rotet vekk

De papirene har ligget i bunken uten at jeg har sett dem

Å nei , det glemte jeg og si selv om du har vært innom 20 ganger den siste uka. Du trenger også papirer på bla bla bla

Det har jeg aldri sagt

Du lyver ikke jeg

:ph34r:

Lenke til kommentar
Irriterer meg daglig over den arrogante , nedlatende , fascistiske holdningen NAV har mot mennesker som kommer for og søke jobb eller få hjelp til og komme ut i arbeidslivet.

:ph34r:

Been there done that. Dem hoppet nok over kurset "kundebehandling". Noe som er rart, for dem er jo faen meg på kurs annenhver dag.

I tillegg har jeg vært litt kasteball mellom arbeidskontoret og trygdekontoret. Nesten så jeg håper det skjer igjen, nå når dem har slått seg sammen, statskontorrotteavdelingene.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som argumenterer så fryktelig dårlig her på forumet. Kom igjen da, går jo an å komme med et bedre argument enn "du tar feil", eller "nå er det på tide at dette skjer". Uff, noen ganger føles det som om jeg diskuterer med småbarn.

Hi-hi, godt å få ut frustrasjonen

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som argumenterer så fryktelig dårlig her på forumet. Kom igjen da, går jo an å komme med et bedre argument enn "du tar feil", eller "nå er det på tide at dette skjer". Uff, noen ganger føles det som om jeg diskuterer med småbarn.

Hi-hi, godt å få ut frustrasjonen

Nå er jo snittet her på forumet rett over det som er positivt på tallinja da :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...