Isbilen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er per i dag flere ledige stillinger enn arbeidsledige, så hvis man er lite kresen og villig til å flytte på seg er det null problem å komme i jobb. Det siste kan jeg forstå er et problem. Hvis du registrerer deg på Nav får du daglig inn bøttevis av stillinger. For noen år siden var det nesten ingen butikkjobber i Nav-mailene, de var for gjeve og var ikke nødvendige å lyse ut. Nå kryr det av dem. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjenner jeg irriterer meg litt over kattungene som har lært seg å komme opp på kjøkkenbenken.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok? Er mer det at jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete Bryr meg lite om hva slags arbeid til en viss grad. Og er ikke akkurat kravstor på penger. ISS trenger alltid folk, og har en grunnlønn på 128,- i timen (fastlønn på rundt 22-23000 i måneden). Har du lappen og bor i Lillehammer eller omegn så har du jobb på mandag hvis du ringer i dag/morgen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg hoster som ett helvette! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg no synnsikt at je får straff av faren min hele tiden.. Selvom jeg ikke har gjort noe.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Enten så har du gjort noe, eller så vet du bare ikke forskjellen på straff og plikter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eller så er faren hans skikkelig forbanna over at Knotten eksisterer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ååååh, akkurat nå? Ryggen min. Forbanna nupper og diverse rariteter, i tillegg til knusktørr hud som bare svir hele dagen. Fy svarte satan så ille det er idag! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En ting som er litt artig er at mange av de samme folka som skriver at de irriterer seg no *** her, skriver i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" topicen rett etterpå og er kjempeglade, for så å skrive at de irriterer seg her igjen osv... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan godt irritere deg over noe, men samtidig være glad... ikke at jeg har skrevet der da... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan godt irritere deg over noe, men samtidig være glad... ikke at jeg har skrevet der da... Ikke at det er noe galt, men det er bare litt artig når man først tenker ovr det Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg daglig over den arrogante , nedlatende , fascistiske holdningen NAV har mot mennesker som kommer for og søke jobb eller få hjelp til og komme ut i arbeidslivet. Jeg lurer virkelig på hvilke rettningslinjer de følger. Og det er ikke bare jeg som blir behandlet slik. Ikke rart det daglig er jobbsøkende som klikker innpå NAV kontorene landet rundt. Eksempel på unskyldninger NAV elsker og komme med: Å nei beklager de papirene hadde jeg glemt Å nei beklager de papirene har jeg rotet vekk De papirene har ligget i bunken uten at jeg har sett dem Å nei , det glemte jeg og si selv om du har vært innom 20 ganger den siste uka. Du trenger også papirer på bla bla bla Det har jeg aldri sagt Du lyver ikke jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Husk at Nav opererer med retningslinjer de helst ikke vil fortelle deg om før du har brutt dem. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg no synnsikt at je får straff av faren min hele tiden.. Selvom jeg ikke har gjort noe.. Kansje de er de som er problemet Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) At en eller annen DJ må ødelegge gode sanger fordi han vil promotore seg selv. http://youtube.com/watch?v=9khJP_mR8Iw <-- her snakker jeg om alle de stygge "yee-haw"'ene. Går igjen i mange låter, tåpelige lydeffekter som ikke passer inn. Ikke bare en gang, men tre-fire, nok til å ødelegge en låt. Ja jeg laster ned ofte, skyt meg. Endret 6. februar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg daglig over den arrogante , nedlatende , fascistiske holdningen NAV har mot mennesker som kommer for og søke jobb eller få hjelp til og komme ut i arbeidslivet. Been there done that. Dem hoppet nok over kurset "kundebehandling". Noe som er rart, for dem er jo faen meg på kurs annenhver dag. I tillegg har jeg vært litt kasteball mellom arbeidskontoret og trygdekontoret. Nesten så jeg håper det skjer igjen, nå når dem har slått seg sammen, statskontorrotteavdelingene. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg over folk som argumenterer så fryktelig dårlig her på forumet. Kom igjen da, går jo an å komme med et bedre argument enn "du tar feil", eller "nå er det på tide at dette skjer". Uff, noen ganger føles det som om jeg diskuterer med småbarn. Hi-hi, godt å få ut frustrasjonen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg over folk som argumenterer så fryktelig dårlig her på forumet. Kom igjen da, går jo an å komme med et bedre argument enn "du tar feil", eller "nå er det på tide at dette skjer". Uff, noen ganger føles det som om jeg diskuterer med småbarn. Hi-hi, godt å få ut frustrasjonen Nå er jo snittet her på forumet rett over det som er positivt på tallinja da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg tokk en liten dypp istad, faen......... ikke bra. *helle i seg sove tabeletter* ^^ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg at TV Norge datt ut fem-seks ganger, og var borte ~15 min. til sammen mens jeg prøvde å se på Gossip Girl. Faen ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg