Isbilen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke bare det at PC-folk ofte er pengelense slasker? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det ikke Hasselblad D3H som koster over 100k (eller var det 200k :S) alene... så skal vi ha objektiv som matcher.... vi snakker MYE penger! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Spesielt gøy er det å ha PC, Gitar/Bass, Båt og Moped som hobby, og nå i tillegg fotografering. Det morsomste er dyrest Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det morsomste er dyrest Sex er gratis hvis du har draget. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det morsomste er dyrest Sex er gratis hvis du har draget. Haha, dagens Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sex er gratis hvis du har draget. Det koster en del om man ikke har draget Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sex er gratis hvis du har draget. Det koster en del om man ikke har draget Ikke om du finner ei full droge... dog, vet ikke om det da går under "best"" heller da... Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok? Hvis så var tilfelle hadde han sikkert hatt jobb for lenge siden! Mange er alt for kresne når de leter etter jobb. Jeg hadde en skikkelig dritjobb med luselønn og ugunstig arbeidstid i ett år jeg før jeg fikk meg en jobb jeg hadde lyst på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg ikke får kredittkort før jeg er 18. Hvorfor har alt som er morro 18 årsgrense? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg ikke får kredittkort før jeg er 18. Hvorfor har alt som er morro 18 årsgrense? Å da kommer vi tilbake til sex igjen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg ikke får kredittkort før jeg er 18. Hvorfor har alt som er morro 18 årsgrense? Jeg irriterer meg grenseløst over folk som tar opp forbrukslån og bruker kredittkort. WTF er det med å bruke penger før man har de ? Hvorfor ikke vente til man har penger (les: spare) Luksusfella .. folka på tv programmet der irriterer meg. Makan til dumme brød . "Jeg trenger alle de skoa her "... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg ikke får kredittkort før jeg er 18. Hvorfor har alt som er morro 18 årsgrense? Jeg irriterer meg grenseløst over folk som tar opp forbrukslån og bruker kredittkort. WTF er det med å bruke penger før man har de ? Hvorfor ikke vente til man har penger (les: spare) Luksusfella .. folka på tv programmet der irriterer meg. Makan til dumme brød . "Jeg trenger alle de skoa her "... Ja for visst ikek så dør hun... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At jeg ikke får kredittkort før jeg er 18. Hvorfor har alt som er morro 18 årsgrense? Jeg irriterer meg grenseløst over folk som tar opp forbrukslån og bruker kredittkort. WTF er det med å bruke penger før man har de ? Hvorfor ikke vente til man har penger (les: spare) Luksusfella .. folka på tv programmet der irriterer meg. Makan til dumme brød . "Jeg trenger alle de skoa her "... Liker ikke å låne penger, men kredittkort må jeg ha for å handle fra utlandet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neida, det holder med vanlig debetkort. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) At jeg endret visningsnavnet mitt til et med julestemning her i desember, helt uvitende om at det må gå en evighet mellom hver gang man får skifte...... Endret 6. februar 2008 av hoppejul Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kredittkort skal og VIL jeg aldri ha. Jeg handler heller ikke på kreditt (kjøp speilreflekskamera nå, og betal kun 199 kroner i måneden i 5 år ! Kjempetilbud!!! Noen folk er så dumme. En jeg kjente kjøpte speilreflekskamera som da kostet 7000. Men han kjøpte på deal.no eller noe på delbetaling der totalprisen ble 13.500 kroner. Smarting Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg tenker meg om irriterer det meg ganske hardt at jeg ikke har en lommebok som fyller seg opp med penger selv... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok? Er mer det at jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete Bryr meg lite om hva slags arbeid til en viss grad. Og er ikke akkurat kravstor på penger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke klarer og skaffe meg jobb... Noen spesielle ønsker, eller er alt med over 110 kr timen ok? Er mer det at jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete Bryr meg lite om hva slags arbeid til en viss grad. Og er ikke akkurat kravstor på penger. Bensinstasjon, barnehage, butikkmedarbeider... Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg