Zenxi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 veit, var litt meniga å putte det sånn er egentlig HELT feil også når jeg leser setninga på nytt haha Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg ikke kommer meg innpå Google. Akkurat nå som jeg trenger det til noe skolearbeid, fucks sake! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor kommer dere dere ikke inn på google? Det funker fint for meg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor kommer dere dere ikke inn på google? Det funker fint for meg. Her og.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Irriterer meg over juksewattene Lefdal, elkjøp og slike butikker driver med på hjemmekinoanlegg. Og det som irriterer meg enda mer er folk som tror på det og skryter av at de har 1000watts anlegg, og så er det bare slik tynne pinner av noen høyttalere. Så bak på strømforsyninga på et 1000w anlegg, og bemerket meg at den kun dro 240w fra stikkontakten, noe som vil si at den maks yter 144w med en virkningsgrad på 60%. I tillegg skal disse fordeles på 6 høyttalere og sub, samt en dvd spiller. I tillegg er strømforsyninga på disse "forsterkerne" å le av, så de reelle wattene den gir er nok ikke særlig strømsterke. var en som ikke trodde på meg da jeg bærte opp anlegget mitt, med to monstre på 60kg pr. stk og "bare" en 150watts nad forsterker. Men jeg bare tok det med et smil og har tenkt å få han til å komme opp en dag og høre. Skal pina meg blåse ørevoksen ut av ørene på han, så skal jeg spørre han hva han da synes om det fantastiske "1000watts anlegget" sitt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Slutt å snakk om frustrerte fruer, er kun for femi menn, og svake kvinnfolk... Sier gutten som barberer leggene sine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Slutt å snakk om frustrerte fruer, er kun for femi menn, og svake kvinnfolk...Mye det samme som moren din, mao? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Slutt å snakk om frustrerte fruer, er kun for femi menn, og svake kvinnfolk... Sier gutten som barberer leggene sine. Barberte... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Google funker igjen.. nåjah. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Irriterer meg over juksewattene Lefdal, elkjøp og slike butikker driver med på hjemmekinoanlegg. Og det som irriterer meg enda mer er folk som tror på det og skryter av at de har 1000watts anlegg, og så er det bare slik tynne pinner av noen høyttalere. Så bak på strømforsyninga på et 1000w anlegg, og bemerket meg at den kun dro 240w fra stikkontakten, noe som vil si at den maks yter 144w med en virkningsgrad på 60%. I tillegg skal disse fordeles på 6 høyttalere og sub, samt en dvd spiller. I tillegg er strømforsyninga på disse "forsterkerne" å le av, så de reelle wattene den gir er nok ikke særlig strømsterke. var en som ikke trodde på meg da jeg bærte opp anlegget mitt, med to monstre på 60kg pr. stk og "bare" en 150watts nad forsterker. Men jeg bare tok det med et smil og har tenkt å få han til å komme opp en dag og høre. Skal pina meg blåse ørevoksen ut av ørene på han, så skal jeg spørre han hva han da synes om det fantastiske "1000watts anlegget" sitt. Nå veit jeg hvem som skal hjelpe meg den dagen jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det irriterer meg at det å drive med pc er en dyr hobby ! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det irriterer meg at det å drive med pc er en dyr hobby ! Ha, prøv foto eller sykling Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det irriterer meg at det å drive med pc er en dyr hobby ! Ha, prøv foto eller sykling Foto er ille! 10k+ for objektiver. Menmen, det er verdt det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det irriterer meg at det å drive med pc er en dyr hobby ! Ha, prøv foto eller sykling Foto er ille! 10k+ for objektiver. Menmen, det er verdt det. Tja, man kan jo klare seg med noen til under 10k... men om man skal drive på høyt nivå og orginalt så er det sjeldent man kommer seg unna 10k+... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Pc er dyrt ja Pc-en min brukte jeg 20 k på i sin tid, snart skal jeg kjøpe en til, bare 10 denne gangen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Pc er dyrt ja Pc-en min brukte jeg 20 k på i sin tid, snart skal jeg kjøpe en til, bare 10 denne gangen. Hehe, 20 er bare litt mer en et kamera... så skal man ha objektiv, blits, minnekort, batteri + tilbehør... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At faren min ligger og halv sover i sofaen og fiser >< Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og for 20k nå så får du ikke det beste heller. Jeg skulle brukt 30-40 på pc-en så hadde den vært perfekt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og for 20k nå så får du ikke det beste heller. Jeg skulle brukt 30-40 på pc-en så hadde den vært perfekt Og skal du ha proft foto utstyr må du punge ut med over et par hundre tusen.. kommer litt ann på hva man fotograferer... (Ok, ble kanskje litt mye, foto er dyrere enn pc, men dere skjønner tegninga) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal du ha en proff server, må du også ut med hundre-tusener. Skjønner du tegningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg