Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg alltid ødelegger ting på en merkverdig måte. Faen, heller Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg SOVNET isted Haha, er sjuk for tiden, så kl 20:15 i går sovnet jeg i senga. Våkna kl 23:30, lys våken, men klarte å sovne, våknet så kl 11:30, altså nå nettopp. Godt det, tror jeg har influensa så hadde ikke blitt skole uansett. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ar det venstre øyet mitt pipler ut tårer konstant, så det ser ut som jeg gråter med det ene øyet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ar det venstre øyet mitt pipler ut tårer konstant, så det ser ut som jeg gråter med det ene øyet. Hadde det slik i går jeg... Det sve, og kom tårer hele tiden... ro til helsestasjonen like ved, og ble sendt til legen. Han sa jeg hadde et lite kutt i øyet, så jeg fikk bedøvelse, og noen dråper jeg må ta 6 ganger om dagen... er bra nå da, men må dryppe i 2 dager til Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Oh lord. Det sitter ei burugle ved siden av meg på lesesalen, og hun rister med foten så jævlig at skjermen på laptopen min vipper frem og tilbake. UL og Bangkok! Endret 5. februar 2008 av Hanne:) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vis hu har laptop så legg inn et virus på den Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oh lord. Det sitter ei burugle ved siden av meg på lesesalen, og hun rister med foten så jævlig at skjermen på laptopen min vipper frem og tilbake. UL og Bangkok! Rist som pokker tilbake! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oh lord. Det sitter ei burugle ved siden av meg på lesesalen, og hun rister med foten så jævlig at skjermen på laptopen min vipper frem og tilbake. UL og Bangkok! Rist som pokker tilbake! Jobber med saken:-D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Funmouse er å anbefale eller "typpo" ;D Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vis hu har laptop så legg inn et virus på den Hater folk som legger ut virus Hva er vitsen?De tjener ikke noe på det og det gjør ikke ofrene heller akuratt. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 All den jævla kyssinga på nettby. Herregud, folk klikker helt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vis den personen har pc og du ikke orker å legge mer inn i det gir du ett virus, enkelt som bare det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vel...Jeg hadde akuratt kjøpt meg bil og en kompis av meg skulle kjøre den hjem siden jeg ikke har lappen og ganske nøyaktig 2 min etter vi hadde betalt og overtatt bilen så gikk det rett frem i en sving og vi endte med 1stk suzuki SJ og 2 stk tullinger i gørfta med fronten i en stein.Vi kjørte med offroad dekker på isføre for vi skulle opp i skogen med den seinere(trodde vi).Heldigvis hadde jeg kufanger som tok imot meste av støyten men panser og sideskjerm er fucked og noe mer vet jeg ikke for har ikke sett så mye på det men det så ikke ut som den ble rammeskjev eller noe da. Kul bil! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg har mistet den gode pennen min til 89,- Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oh lord. Det sitter ei burugle ved siden av meg på lesesalen, og hun rister med foten så jævlig at skjermen på laptopen min vipper frem og tilbake. UL og Bangkok! Rist som pokker tilbake! Jobber med saken:-D Øyh! Du kunne bare sagt fra at det var plagsomt, så hadde jeg slutta Hihi.. neia... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Oh lord. Det sitter ei burugle ved siden av meg på lesesalen, og hun rister med foten så jævlig at skjermen på laptopen min vipper frem og tilbake. UL og Bangkok! Nå skulle du hatt prompepute, nå! Jeg irriterer meg over StOlavs sykehus, som forandrer rutinene sine annenhver time. Og alt annet. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg glemte å velge "oppgradere" enn "Formatere helt" elns FAAAEN!!! MISTET ALT!!!! *CRYYYEMOALERTALERTALERT* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 æsj, jeg irriterer meg over dumme Pelle i hotell cæsar Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 .. Ikke like mye som Vilde! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hun ligger hakk i hæl hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg