Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg når folk kjøper 4 billetter til Metallica og selger dem videre til blodpris på nettet senere! La billettene være for fansen!

Og irriterende det at jeg ikke fikk kjøpt billett....

Må få klage litt....

Det er jeg såååå enig i!

Lenke til kommentar
Irriterer meg når folk kjøper 4 billetter til Metallica og selger dem videre til blodpris på nettet senere! La billettene være for fansen!

Og irriterende det at jeg ikke fikk kjøpt billett....

Må få klage litt....

Join oss andre som ikke har billetter. Finner oss en fin plass utenfor området, pilser og hører på bandet spille. Jeg har troen på at det kan bli jævlig bra:P Iom at jeg ikke er så fan av store konserter.

Evt. vi samler store styrker og bryter oss inn. Det finnes nok en løsning.

Lenke til kommentar

Muttern driver på å spelar eit eller anna blåseinstrument i etasjen under fordi ho må øve ofte. Er så jævla irriterande. Er ikkje poeng i å prøve å legge seg før ho er ferdig. Forstår ikkje kvifor ho skulle begynne i voksenkorps. Ho spelte nemmleg i korps når ho var yngre og synest det var så "gøøøy"... :mad:

Lenke til kommentar

Hahah, akkurat samme problemet selv. Jeg skulle spille litt i dag tenkte jeg, jeg har sikkert 10-20 spill innstallert på PC-en nå, men det endte med winamp, msn og forum istedet. Funker bra det også.

Den store haugen av tomflasker som stadig når nye høyder på rotrommet irriterer meg litt. Tror jeg må ta meg selv litt i nakken og få panta de i morra, kommer sikkert til å bli rik etter det

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

At bilen min står med inntrykt front på utsia av huset mitt og jeg må bruke deler av helga til å prøve å fikse den litt opp...Heldigvis ikke noe arvorlig, kun karosseri.

Det verste er at det ikke var jeg som kjørte engang :hrm:

Lenke til kommentar
At bilen min står med inntrykt front på utsia av huset mitt og jeg må bruke deler av helga til å prøve å fikse den litt opp...Heldigvis ikke noe arvorlig, kun karosseri.

Det verste er at det ikke var jeg som kjørte engang :hrm:

Nå ble jeg nysgjerrig, hva skjedde

Lenke til kommentar

Vel...Jeg hadde akuratt kjøpt meg bil og en kompis av meg skulle kjøre den hjem siden jeg ikke har lappen og ganske nøyaktig 2 min etter vi hadde betalt og overtatt bilen så gikk det rett frem i en sving og vi endte med 1stk suzuki SJ og 2 stk tullinger i gørfta med fronten i en stein.Vi kjørte med offroad dekker på isføre :whistle: for vi skulle opp i skogen med den seinere(trodde vi).

Heldigvis hadde jeg kufanger som tok imot meste av støyten men panser og sideskjerm er fucked og noe mer vet jeg ikke for har ikke sett så mye på det men det så ikke ut som den ble rammeskjev eller noe da.

Lenke til kommentar
Muttern driver på å spelar eit eller anna blåseinstrument i etasjen under fordi ho må øve ofte. Er så jævla irriterande. Er ikkje poeng i å prøve å legge seg før ho er ferdig. Forstår ikkje kvifor ho skulle begynne i voksenkorps. Ho spelte nemmleg i korps når ho var yngre og synest det var så "gøøøy"... :mad:

Oi, det hørtes helt fryktelig ut... Hadde irritert meg selv til de grader, også voksenkorps da - no offence, men voksenkorps er vel ikke av de mest vanlige tingene folk begynner med, stakkars deg, håper det går over !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...