Addan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Att jeg nettop tryna KRAFTIG. Seriøst, kjennest ut som jeg har brekt ribbeinet 3 forsjellige plasser. så har man litt mer en ett reibben også da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Og jeg tipper du ikke ville sittet her nå hvis du faktisk hadde brukket ett ribbein på 3 plasser. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Den som irriterer meg mest er storsett meg selv. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Og jeg tipper du ikke ville sittet her nå hvis du faktisk hadde brukket ett ribbein på 3 plasser. Kommer jo ann på i hvilken grad da. Tror ikke jeg har brukket noe men de gjør vanvittig vondt i hele ryggen Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Irriterer meg når folk kjøper 4 billetter til Metallica og selger dem videre til blodpris på nettet senere! La billettene være for fansen! Og irriterende det at jeg ikke fikk kjøpt billett.... Må få klage litt.... Det er jeg såååå enig i! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Irriterer meg når folk kjøper 4 billetter til Metallica og selger dem videre til blodpris på nettet senere! La billettene være for fansen! Og irriterende det at jeg ikke fikk kjøpt billett.... Må få klage litt.... Join oss andre som ikke har billetter. Finner oss en fin plass utenfor området, pilser og hører på bandet spille. Jeg har troen på at det kan bli jævlig bra:P Iom at jeg ikke er så fan av store konserter. Evt. vi samler store styrker og bryter oss inn. Det finnes nok en løsning. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor i svarte er xbox mikrofonen min. Finner den faen ikke, har jo leita i en halvtime på mitt lille rom. Arghhhh.... sikkert gnomene som ikke bare nøyer seg med sokker Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Slenger meg på thadon her. Finner aldri ting selv om rommet mitt er bittelite. Irriterende :> Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Der ja, lå jo SELVFØLGELIG rett foran fjeset mitt. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er så jævlig typisk...skjer hele tiden med meg. Spesielt om morgenen når jeg skal spise frokost..."Hvor i helvete er smøret, har du ikke tatt smør?" "Jo, står 2 cm fra deg". Haha Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Muttern driver på å spelar eit eller anna blåseinstrument i etasjen under fordi ho må øve ofte. Er så jævla irriterande. Er ikkje poeng i å prøve å legge seg før ho er ferdig. Forstår ikkje kvifor ho skulle begynne i voksenkorps. Ho spelte nemmleg i korps når ho var yngre og synest det var så "gøøøy"... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg har det ultimate luksusproblemet! Jeg har nå så mange spill på pcen og PS3en at jeg aldri får bestemt meg om hva jeg skal spille. Og da ender det ofte med at jeg gir opp, og heller sitter på fora og msn Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hahah, akkurat samme problemet selv. Jeg skulle spille litt i dag tenkte jeg, jeg har sikkert 10-20 spill innstallert på PC-en nå, men det endte med winamp, msn og forum istedet. Funker bra det også. Den store haugen av tomflasker som stadig når nye høyder på rotrommet irriterer meg litt. Tror jeg må ta meg selv litt i nakken og få panta de i morra, kommer sikkert til å bli rik etter det Endret 4. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 At bilen min står med inntrykt front på utsia av huset mitt og jeg må bruke deler av helga til å prøve å fikse den litt opp...Heldigvis ikke noe arvorlig, kun karosseri. Det verste er at det ikke var jeg som kjørte engang Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 At bilen min står med inntrykt front på utsia av huset mitt og jeg må bruke deler av helga til å prøve å fikse den litt opp...Heldigvis ikke noe arvorlig, kun karosseri.Det verste er at det ikke var jeg som kjørte engang Nå ble jeg nysgjerrig, hva skjedde Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel...Jeg hadde akuratt kjøpt meg bil og en kompis av meg skulle kjøre den hjem siden jeg ikke har lappen og ganske nøyaktig 2 min etter vi hadde betalt og overtatt bilen så gikk det rett frem i en sving og vi endte med 1stk suzuki SJ og 2 stk tullinger i gørfta med fronten i en stein.Vi kjørte med offroad dekker på isføre for vi skulle opp i skogen med den seinere(trodde vi). Heldigvis hadde jeg kufanger som tok imot meste av støyten men panser og sideskjerm er fucked og noe mer vet jeg ikke for har ikke sett så mye på det men det så ikke ut som den ble rammeskjev eller noe da. Lenke til kommentar
tomto Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Muttern driver på å spelar eit eller anna blåseinstrument i etasjen under fordi ho må øve ofte. Er så jævla irriterande. Er ikkje poeng i å prøve å legge seg før ho er ferdig. Forstår ikkje kvifor ho skulle begynne i voksenkorps. Ho spelte nemmleg i korps når ho var yngre og synest det var så "gøøøy"... Oi, det hørtes helt fryktelig ut... Hadde irritert meg selv til de grader, også voksenkorps da - no offence, men voksenkorps er vel ikke av de mest vanlige tingene folk begynner med, stakkars deg, håper det går over ! Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg irriterer meg sterkt over de som tilber klimaguden og CO2 guden. Snart må galskapen stoppe. Skjønner ikke hvorfor folk vil sende oss tilbake til steinalderen, blir mye verre det enn global oppvarming. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) At jeg SOVNET isted Endret 4. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Samme her laffe... sov hele kvelden, så ender det alltid opp med at jeg ikke får sove på natta. Veldig irriterende når man må på jobb dager etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg