Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hater folk som klager på at :"Ååå bussen er alltid sen, den kjører for fort, det koster for mye..osv."

 

ÅÅÅ!

6831354[/snapback]

Ta en titt på buss-situasjonen i Stavanger og heng deg på :thumbup: Bussen i Stavanger er for dyr, og tilbudet er for dårlig! Kolumbus(busselskapet) sier: Det er så billig å ta buss! Ta mer buss! Men så har det seg jo slik at bussene fyller seg opp før bussen har komt halvveis i ruta si og så kjører dem ganske enkelt forbi resten av stoppestedene. De som bor nær disse stoppestedene har derfor ikke noe busstilbud i det hele tatt. Nattbussen er og så dyr at det nesten er billigere å ta taxi.

 

Så du hater nok meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må si det irriterer ganske å måtte stå alene på en bensinstasjon og fortelle alle de "glade" kundene at vi er tom for bensin. Det verste er at de tror det er JEG som bestiller bensin. MEN ETTERSOM DET ER MIN FEIL:-(((((((((((((

6838655[/snapback]

 

Det er klart det er din feil. Det er jo du som står bak kassa, dumma. Tror du virkelig ikke at vi vet at det er mer en pølser og godteposer du driver med :tease:

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Jeg må si det irriterer ganske å måtte stå alene på en bensinstasjon og fortelle alle de "glade" kundene at vi er tom for bensin. Det verste er at de tror det er JEG som bestiller bensin. MEN ETTERSOM DET ER MIN FEIL:-(((((((((((((

6838655[/snapback]

 

Det er klart det er din feil. Det er jo du som står bak kassa, dumma. Tror du virkelig ikke at vi vet at det er mer en pølser og godteposer du driver med :tease:

6838671[/snapback]

Nø nø Nø. Dra til shell sier jeg bare:-Pp

Lenke til kommentar
Jeg må si det irriterer ganske å måtte stå alene på en bensinstasjon og fortelle alle de "glade" kundene at vi er tom for bensin. Det verste er at de tror det er JEG som bestiller bensin. MEN ETTERSOM DET ER MIN FEIL:-(((((((((((((

6838655[/snapback]

Sånt irriterer meg, det er så ufattelig poengløst.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Jævla ADHD-unger som bruker ettermiddagene på å valse rundt på takterrassen og dra en pinn langs gjerdet. Håper de faller utfor og lander på de udugelige foreldrene sine fire etasjer lengre nede.

 

Og "hvor mye koster en tatovering?"-folk.

"Fem tusen.".

"Oj, så mye?".

 

Og, "jeg skal ha en tatovering som ingen andre har"-folk, som ender opp med å ta et kinategn.

Lenke til kommentar
Jeg må si det irriterer ganske å måtte stå alene på en bensinstasjon og fortelle alle de "glade" kundene at vi er tom for bensin. Det verste er at de tror det er JEG som bestiller bensin. MEN ETTERSOM DET ER MIN FEIL:-(((((((((((((

6838655[/snapback]

Må være veldig irriterende å komme på bensinstasjonen der fordi man nesten er tom for bensin, for å så få vite at bensinstasjonen også er tom for bensin.

 

Strandet, mange mil fra sivilisasjonen.

Lenke til kommentar
Bilister som ikke ser på veien når de faktisk kjører i sentrum! Man går over en vei, og blir påkjørt fra _høyre_, ergo du er over halve gata før du faktisk blir truffet. Og unnskyldningen lyder: "Så deg ikke."

6870873[/snapback]

 

Enig med den der, ble påkjørt her om dagen da jeg gikk over gata, tufsen kjørte bare videre :hrm:

6872131[/snapback]

Var du ved bevissthet? Det var nemlig ikke jeg, ikke veldig ihvertfall. Det var sikkert vondt :( Husker ikke en dritt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...