Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg kylte neven min i hue på en i 10. For han plaget meg irriterende mye idag. Snakker masse piss og oppfører seg dritdårlig mot meg.

Høres ut som om jeg er redd han men det gir meg veldig dårlig grunnlag for å få slutt på dette.

Dette irriterer meg også:

Lillesøstera mi ringte på døra et par ganger når jeg var kjempeforkjølet så jeg sov i boksern. Jeg våknet, rasket på meg klær i hui og hast, møter hu i gangen og hu sier:

ÆHÆ du ekke sjuk!

Hu er 12 år og ja. Jeg ble dritforbanna

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jeg syns det er så irriterende med folk som MÅ si hva noe koster når de har kjøpt det, tror de liksom at vi bryr oss om hvor mye solbrillene deres kostet eller hvor mye parfymen kostet!?
Hver gang jeg kjøper noe skitbillig forteller jeg det til alle! :p

Hvis det er dyrt holder jeg kjeft.

Det er jo ikke irriterende når folk f.eks kjøper hengelås til 15 spenn til skapet på skolen. Men det er irriterende med folk som måå skryte av at tingene deres er så dyre! :hrm::p

Lenke til kommentar

Jeg tåler ikke folk som går rundt å skryter av seg selv om alt mulig ting.. En fyr i klassen min klager over at han har det ALTFÅR sunt... og at han trener SÅÅÅÅ (...) mye.. Men, som han sier, "det er jo bra da, jeg tenker i alle fall litt på meg selv, det er det nesten ingen andre på denne skolen som gjør...). Jeg må understreke at har hadde 14 dagers fravær pga sykdom første termin, og jeg var tilsammen borte 7 timer, pga diverse ærend.. Jeg har like god gymkarakter, er mindre syk, får bedre karakterer enn han.. =/ Derfor kobler hjernen min ut når jeg hører på ham drive å skrite så fælt..

Jeg tåler rett og slett ikke folk som skryter av ting... spesielt når jeg slår dem i all de skryter om.. Da er det værst...

PS: Jeg tror jeg nesten aldri noen gang har godt rundt å sagt at jeg er god til allt mulig ting, spesielt hvis jeg ikke er det..

Heller ikke hvis jeg er det, jeg vet at folk rundt meg blir irriterte av det, slik som jeg selv blir.. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg tåler ikke folk som går rundt å skryter av seg selv om alt mulig ting.. En fyr i klassen min klager over at han har det ALTFÅR sunt... og at han trener SÅÅÅÅ (...) mye.. Men, som han sier, "det er jo bra da, jeg tenker i alle fall litt på meg selv, det er det nesten ingen andre på denne skolen som gjør...). Jeg må understreke at har hadde 14 dagers fravær pga sykdom første termin, og jeg var tilsammen borte 7 timer, pga diverse ærend.. Jeg har like god gymkarakter, er mindre syk, får bedre karakterer enn han.. =/ Derfor kobler hjernen min ut når jeg hører på ham drive å skrite så fælt..

Jeg tåler rett og slett ikke folk som skryter av ting... spesielt når jeg slår dem i all de skryter om.. Da er det værst...

PS: Jeg tror jeg nesten aldri noen gang har godt rundt å sagt at jeg er god til allt mulig ting, spesielt hvis jeg ikke er det..

Heller ikke hvis jeg er det, jeg vet at folk rundt meg blir irriterte av det, slik som jeg selv blir.. :hrm:

Har du tenkt på at han sikkert sier sånne ting fordi han har dårlig selvtillit? Hadde en slik gutt i min klasse, han mente han ble pekt ut til å bli undertøysmodell når han gikk langs gaten :!:

Lenke til kommentar

Helt ærlig tror jeg ikke han har dårlig selvtillitt..

Han har vokst opp i en familie der han får det han peker på, slik er det nok fremdeles.. Jeg har tenkt på spørsmålet ditt tidligere, vurdert det, men det er utelukket =/ Har har vært best/veldig god i mange av de tingene jeg har ramset opp, men det var før jeg "kom". Noen ganger føles det ut som at han prøver å "konkurrere" med meg, på en eller annen måte.. Selv definerer jeg meg selv som "stabil" psykisk. Jeg trenger ikke måle meg opp med alle andre eller være bedre enn folk i ting.

Andre ting som irriterer meg er folk som klenger. Og folk som biter negler, og deretter, med masse spytt på fingrene, TAR BORTI MITT TASTATUR!!! Eller noen andre av tingene mine.. jeg har allerede nevnt en person som gjør det..

Omg det irriterer meg!! øoi<es vrhu

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...