Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 egentlig blir det litt under 10000 siden han sier at broren eier OVER halvparten... men alikavel... *skryteskrye* "jeg har kjøpt gitar til nesten 10k" Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hehehehehhehehe, nu flirte æ godt Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen folk på dette forumet altså... Av og til fatter jeg det ikke Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg kjøpte sykkel til 60k, men avbestilte for noen uker siden... sykdom slipper ikke taket.. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 prøv WD40! det løsner det meste som sitter fast.. det er og en ting som er irriterende... ting som sitter fast når det ikke skal det... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jobb i morra og opp halv 7 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Halv 7 er da ikke så gal tid å opp, pappa må opp 5 når han jobber tidlig skift han. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da er det ennå natt for min del. Tidligste jeg står opp er halv sju. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At en bruker med ett inlegg som registrerte seg 2005 har nicket jeg har lyst på ! Og at det er lenge til vinterferien ! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At en bruker med ett inlegg som registrerte seg 2005 har nicket jeg har lyst på ! Og at det er lenge til vinterferien ! Har jeg ikke lest det der før? Oo At jeg har vært syk siden onsdag!!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At en bruker med ett inlegg som registrerte seg 2005 har nicket jeg har lyst på ! Det finnes eksempler på at brukere har fått overta nicket til andre gamle, inaktive brukere. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At en bruker med ett inlegg som registrerte seg 2005 har nicket jeg har lyst på ! Og at det er lenge til vinterferien ! Send melding til styret.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At hver gang jeg kommer på ett brukernavn jeg har forferdelig lyst til å bruke er allerede på en bruker som registrerte seg i 2003, e.l Samme som han oppover her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At hver gang jeg kommer på ett brukernavn jeg har forferdelig lyst til å bruke er allerede på en bruker som registrerte seg i 2003, e.l Samme som han oppover her. Hva med å kalle seg Metalheart? Var en bruker som brukte det før men han forsvant på mystisk vis etter at du dukket opp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) At hver gang jeg kommer på ett brukernavn jeg har forferdelig lyst til å bruke er allerede på en bruker som registrerte seg i 2003, e.l Samme som han oppover her. Hva med å kalle seg Metalheart? Var en bruker som brukte det før men han forsvant på mystisk vis etter at du dukket opp. Metalheart var en ignorant retard. Derfor endret han navn til noe annet for å prøve å hviske ut minne om sitt tidligere jeg. Endret 3. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Er dekk med pigger faktisk, men her snakker vi blank is med vann på, før de hadde fått strødd.Strøbilen kom faktisk i det vi var ferdige med å få løs bilen min. Nei, man kan aldri være trygg i trafikken. Død over for sene strøbiler! Edit: jeg tok Kibs' hint, i motsetning til Koffeinkanin på neste side Endret 4. februar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Store sitat. Hint, hint. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Irriterer at det tar så lang tid å konvertere fra .mkv til mp4... Bare 9 timer igjen! EDIT: Tror jeg gjør dette på den stasjonære. Litt mer fart i den. Endret 4. februar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Slettet et meningsløst innlegg som kun hadde som formål å irritere, samt at det kun inneholdt store bokstaver. Vi skal begrense siteringen vår, det er absolutt ikke nødvendig å lage kjempeposter for å irritere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Den fordømte skolepc-en. Og det faktum at jeg snublet på isen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg