Gjest medlem-122769 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er på "do" haha, den kjenner jeg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva er denne "do"en? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er det noe spesielt med denne doen siden ordet blir fulgt opp med to ""? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Han mente at han sa at han var gatt pa do, mens han egentlig ikke var det. Han satt pa PCen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Smerte.. Spesielt hvis vi snakker om full blære Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hu jeg rota med på fredag har vært på nettby uten å svart på brevet (Ga henne msn'n min) Så kjipt, men hun var visst bare ute etter det samme som jeg, roting på fest uten "forpliktning" Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tydeligvis var det ikke bare det du var ute etter, hvis du gav henne msn din. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tydeligvis var det ikke bare det du var ute etter, hvis du gav henne msn din. Var, følelsene utartet seg utover kvelden... Kan si de vokste i tak med utstyret... Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ooh... den er lei Olsen... Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg syns det er så irriterende med folk som MÅ si hva noe koster når de har kjøpt det, tror de liksom at vi bryr oss om hvor mye solbrillene deres kostet eller hvor mye parfymen kostet!? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ooh... den er lei Olsen... Jau... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterende med folk som MÅ repetere ting 10-20 ganger.. Selv om de vet at jeg har skjønt det... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ooh... den er lei Olsen... Haha vet ikke om jeg skal ta den seriøs med tanke på avataren din Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 sånn "seee på meeeg, jeg har kjøpt solbriller til 3000kr, de på statoil er helt like da og koster 100kr men måtte ha merke" opplegg? HATER de.... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at det er så jævlig glatt for tida, i dag måtte jeg taues løs for andre gang i vinter. Kjører ikke fort en gang, bare sklir sakte og rolig inn i brøytekanten og der blir bilen sittende. Har du ikke ordentlige vinterdekk da? Edit* Leifs.. Det fins to typer vinterdekk: de med pigger, og de uten. Jeg og Lefse har tydeligvis vanlige vinterdekk uten pigger - og jeg har vært så nær ved å brase inn i parkerte biler etc. Derfor lar jeg bilen stå nå, inntil veiene er ordentlig saltet! Så, jeg holder med Lefse: jeg irriterer meg over at veiene er så jævlig glatte! Er dekk med pigger faktisk, men her snakker vi blank is med vann på, før de hadde fått strødd. Strøbilen kom faktisk i det vi var ferdige med å få løs bilen min. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg syns det er så irriterende med folk som MÅ si hva noe koster når de har kjøpt det, tror de liksom at vi bryr oss om hvor mye solbrillene deres kostet eller hvor mye parfymen kostet!? Hver gang jeg kjøper noe skitbillig forteller jeg det til alle! Hvis det er dyrt holder jeg kjeft. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Nei det ble visst for mye skryt Endret 3. februar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 At jeg skylder broren min 5.000 kr, og det vil sa at han egentlig eier over halvparten av den nye gitaren min Og du måtte fortelle oss at gitaren din koster over 10.000 kr? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Og det irriterte meg noe jævli at du virkelig brydde deg om det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg