medlem-90636 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det irriterer meg når typen min er så møkk dritings at han glemmer å ta med seg meg hjem fra byen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Oi, L_C. Det hadde nok irritert meg og. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 at bussen alltid kommer 13sekunder forseint for at jeg skal rekke toget til oslo derfor tar jeg 13.56 bussen for og kaaansje rekke et tog som går 14.34... -_-' Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at jeg MÅTTE ut i går! Irriterer meg at jeg MÅTTE se i dass skåla i natt. Irriterer meg at jeg er redusert i dag. Hva har jeg lært av dette: Ingenting Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at jeg MÅTTE ut i går!Irriterer meg at jeg er redusert i dag. .. og jeg har heller ikke lært noe mer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke drikk for mye, det skal vi lære. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ikke drikk for mye, det skal vi lære. Den leste jeg ikke Neida. Jeg sier det til meg selv hver gang jeg har fått for mye: "Jeg skal aldri drikke igjen". Men nei du... Endret 3. februar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jah, slik blir det aldri. Jeg drikker igjen, det irriterer meg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg over at ingen kan fortelle hva som skjer på 2 Girls one Cup. Har ikke sett den selv altså. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan du ikke google deg til en forklaring? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, jeg er redd at jeg ser filmen Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det irriterer meg at folk ikke har hørt om Wikipedia - der man kan lese om ting som handler om to jenter og en kopp! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at jeg MÅTTE ut i går! Irriterer meg at jeg MÅTTE se i dass skåla i natt. Irriterer meg at jeg er redusert i dag. Hva har jeg lært av dette: Ingenting Føler at dette er en passende moralpreken: Party in the Stomach Jeg irriterer meg over folk som klager over at de kastet opp på fylla. Det er ikke så vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Irriterer meg over at ingen kan fortelle hva som skjer på 2 Girls one Cup. Har ikke sett den selv altså. Iriterer meg no jævlig at jeg har sett den Handler bare om to jenter, et tomt glass, ho ene må bæsje, begge har lyst på "sjokoladeis" og resten får dere tenke dere ut selv. Men er ikke noe farlig å se på i seg selv. Det er ganske naturlig å bæsje en gang i blant... Endret 3. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at det er så jævlig glatt for tida, i dag måtte jeg taues løs for andre gang i vinter. Kjører ikke fort en gang, bare sklir sakte og rolig inn i brøytekanten og der blir bilen sittende. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Irriterer meg at det er så jævlig glatt for tida, i dag måtte jeg taues løs for andre gang i vinter. Kjører ikke fort en gang, bare sklir sakte og rolig inn i brøytekanten og der blir bilen sittende. Har du ikke ordentlige vinterdekk da? Edit* Leifs.. Endret 3. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg at det er så jævlig glatt for tida, i dag måtte jeg taues løs for andre gang i vinter. Kjører ikke fort en gang, bare sklir sakte og rolig inn i brøytekanten og der blir bilen sittende. Har du ikke ordentlige vinterdekk da? Edit* Leifs.. Det fins to typer vinterdekk: de med pigger, og de uten. Jeg og Lefse har tydeligvis vanlige vinterdekk uten pigger - og jeg har vært så nær ved å brase inn i parkerte biler etc. Derfor lar jeg bilen stå nå, inntil veiene er ordentlig saltet! Så, jeg holder med Lefse: jeg irriterer meg over at veiene er så jævlig glatte! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg over at et slektning som vi nesten aldri har noe med å gjøre absolutt måtte komme på besøk idag... Har så forbaska mye å gjøre og får ikke gjort en dritt nå! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Irriterer meg over at et slektning som vi nesten aldri har noe med å gjøre absolutt måtte komme på besøk idag... Har så forbaska mye å gjøre og får ikke gjort en dritt nå! Men du sitter tydeligvis på PC-en... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er på "do" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg