Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003!

Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned

Noen trøstende ord å få?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003!

Noen trøstende ord å få?

Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (:

Lenke til kommentar

Noen trøstende ord å få?

Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (:

Tror de har noe med en... server... å gjøre :blink:

Lenke til kommentar

Enten bruker han en skakkjørt PC som metafor for helsen sin, eller så bruker han forkjølelse som metafor for følelsen av å arbeide med en skakkjørt PC. Ikke så godt å si, men jeg liker av en eller annen grunn innlegget veldig godt.

Lenke til kommentar

Ugh. Jeg lagde meg fajitas for et par dager siden, og lagde nok til to dagers middag. Den skålen med kyllingkjøtt, løk og paprika som stod i kjøleskapet fra i forgårs til i går har tydeligvis fått melken som stod i en kartong der inne til å smake løk og paprika. Og det var akkurat like jævlig som det høres ut som.

Lenke til kommentar

Prada8:

Utrolig synd :(

Ah, nå tok jeg den. Tror han har virus :whistle:han har forkjølelsesvirus

Nope..

Handler om at han har astma :p

Han sier det jo i innlegget hans her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=4160

åttpåtil skulle jeg vært kvitt den i 4-5 klasse på barneskolen. Lungekapasiteten gikk opp men når jeg blir forkjølet så popper denne astmaen opp igjen. Npen få ganger får jeg pusteproblemer i dagliglivet, men dette er meget sjelden

Drømmen og den hosten var veldig ille. Har nå også vondt i magemusklene og halsen er et sammensnørt sandpapir!

Jeg drømte faktisk om at jeg installerte Windows 2003 Server Enterprise edition

Har nemlig en som står å går på rommet mitt. Ikke akkurat vanlig det. Skal legge inn ISA Server når jeg får tid. Da er det slutt på at lillesøsteren spiller Habbo og storesøsters Facebook ;)

Denne sykdommen irriterer spesielt når jeg ble syk og måtte bake muffins til et kakeoplegg skolen har + at jeg egentlig skulle få igjen iPod Classicen jeg lånte til en lærer :mad:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...