chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg krangler med vikaren våres i en engelsk time, og hun fortsetter å krangle på engelsk. Blir så provisert! Da fortsetter du bare å krangle på japansk. DAMARE NO BAKA Dong'wo! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 At jeg må bruke helgen min til å reise til stavanger og spille sone-mesterskap i volleyball.. Må stå opp klokka 06.45.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003! Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned Noen trøstende ord å få? Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003! Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned Noen trøstende ord å få? Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003! Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned Noen trøstende ord å få? Ja, hvis jeg hadde skjønt en brøkdel av innlegget ditt. (: Tror de har noe med en... server... å gjøre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror det er sånn gjøre-seg-selv-til-en-datamaskin-for-¨å-understreke-at-man-er-nerd-greie. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Enten bruker han en skakkjørt PC som metafor for helsen sin, eller så bruker han forkjølelse som metafor for følelsen av å arbeide med en skakkjørt PC. Ikke så godt å si, men jeg liker av en eller annen grunn innlegget veldig godt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ah, nå tok jeg den. Tror han har virus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hatt feberfantasier om å innstallere tysk WinXP i ett kjøleskap, og at jeg skulle ble spist av en cd-brenner som kjørte Linux. Så jeg vet hva han går igjennom. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ah, nå tok jeg den. Tror han har virus Nope.. Handler om at han har astma Han sier det jo i innlegget hans her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=4160 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Irriterer meg av Telehor sender simkort og koder hver for seg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Irriterer meg over snøkavet. Jeg som hadde bestilt oppholds i dag !! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du får sende en mail til værgudene zaroos Klage på treig leveranse Irriterer meg over at jeg alltid tror jeg husker handlelisten, for så og komme hjem uten det viktigste. Som fks dasspapir eller snus Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da har jeg sendt mail, håper jeg får svar snart. Dette er uhørt... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg må skuffe deg Zaaroos, det eneste du får er et Beklager kort, og gavekort på sol i August. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ugh. Jeg lagde meg fajitas for et par dager siden, og lagde nok til to dagers middag. Den skålen med kyllingkjøtt, løk og paprika som stod i kjøleskapet fra i forgårs til i går har tydeligvis fått melken som stod i en kartong der inne til å smake løk og paprika. Og det var akkurat like jævlig som det høres ut som. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Irriterer meg også over at PCUtstyr har fakturert meg for 640 kr for en pakke jeg ikke skulle ha Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg må skuffe deg Zaaroos, det eneste du får er et Beklager kort, og gavekort på sol i August. Jeg fikk svar Svaret ble oppholds når vi skal gå tur med bikkja om fem minutter. Værgudene hørte meg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 At jeg er tett i nesa og derfor ikke kjenner smaken av noenting, inkludert kongemiddagen vi skal ha. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Prada8: Utrolig synd Ah, nå tok jeg den. Tror han har virus han har forkjølelsesvirus Nope.. Handler om at han har astma Han sier det jo i innlegget hans her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=4160 åttpåtil skulle jeg vært kvitt den i 4-5 klasse på barneskolen. Lungekapasiteten gikk opp men når jeg blir forkjølet så popper denne astmaen opp igjen. Npen få ganger får jeg pusteproblemer i dagliglivet, men dette er meget sjelden Drømmen og den hosten var veldig ille. Har nå også vondt i magemusklene og halsen er et sammensnørt sandpapir! Jeg drømte faktisk om at jeg installerte Windows 2003 Server Enterprise edition Har nemlig en som står å går på rommet mitt. Ikke akkurat vanlig det. Skal legge inn ISA Server når jeg får tid. Da er det slutt på at lillesøsteren spiller Habbo og storesøsters Facebook Denne sykdommen irriterer spesielt når jeg ble syk og måtte bake muffins til et kakeoplegg skolen har + at jeg egentlig skulle få igjen iPod Classicen jeg lånte til en lærer Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg