Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei fikk den i sist uke :p

Men begynte ikke før i dag, typisk meg :no:

Har også en slik uvane. Får en A-OK karakter, så jeg lærer jo aldri.

For meg virker det ikke som at det er så mye å være fornøyd over :p

Lydkvaliteten og batterikapasiteten er god, den tar ikke mye plass og den kan spille musikk (etter om og men med konvertering da...).

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får spilt (tilfredsstillende i alle fall) de to spilla jeg kjøpte i går.

Age of Mythology strekker seg over begge skjermene mine så det blir en fucka split i midten, funker jo ikke sette spillet i windowed mode eller noe.

Devil May Cry 3 SE er maks tard. Grafikken ser helt herpa ut og jeg kan ikke bruke noen vanlige kontrollere eller skifte keybindings.

Numpad og K. Yay ><

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over det faktum at jo eldre en blir, jo kjedeligere blir hverdagen.

Nerden inni meg får ikke puste!

Det å bare kunne sette seg ned med f.eks datamaskinen og spille i timesvis er en umulighet i dag. Nei, det er ikke nok å bare sette seg ned i en time for å spille. Får jo knapt spilt noe som helst på den tiden! Og jeg som har så store forventinger til Age of Conan. Utopi. Å være med venner (brettspill, rollespill, kino) krever dagers forarbeid med planlegging. Passer tirsdagen for han ene, så kan du ta deg faen på at det ikke passer for de to andre. "Nei, vi må visst utsette det til neste uke..". Sånn var det aldri før!

Da jeg var yngre så jeg på min egen far og tenkte: "fy faen, så kjedelig han ser ut til å ha det".

Jeg misunner dem som aldri har hatt såkalte "nerdeinteresser". De er vant med å ha det kjedelig helt fra barnsben av, godt forberedt på et begredelig voksenliv hvor 5 ukers ferie er eneste lysglimt i en ellers elendig tilværelse.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Været for 2,5-3 timer irriterte meg grenseløst. Makan til drittvær har jeg ikke opplevd før! :mad:

haha, da skulle du sett meg. Blåste ganske heftig i trondheim. var på vei hjem fra jobb, og hadde kjøpt meg tørkestativ på nille. Det ble jo som et seil, og bakken var jo speilblank, så jeg seilte fra bussen og hjem.

Det var "Tuva" som gjorde det. Men din opplevelse høres komisk ut. Kan se det for meg :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som bare tror sitt eget liv går videre, mens toskene fra ungdomskolen ikke har forandret eller utviklet seg. :roll:

Vist folk skal gå og bære nagg i flere år pga av episoder fra en tid der hjernen enda ikke var fullt utviklet så er det i realiteten de som ikke har forandret seg stort . hahh!!

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over to personer som jeg har gått på samme skole som en gang, enten ungdoms- eller videregående.

Jeg vet knapt hvem de er, men hver gang jeg treffer på de, så skal de hilse og være på fornavn, som om vi var bekjente.

Hva er det egentlig de vil? :confused:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...