Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Takk for linken, hva skulle jeg gjort uten dere Nå fant jeg ut at jeg var ferdig Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei fikk den i sist uke Men begynte ikke før i dag, typisk meg Har også en slik uvane. Får en A-OK karakter, så jeg lærer jo aldri. For meg virker det ikke som at det er så mye å være fornøyd over Lydkvaliteten og batterikapasiteten er god, den tar ikke mye plass og den kan spille musikk (etter om og men med konvertering da...). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Irriterer meg at jeg ikke får spilt (tilfredsstillende i alle fall) de to spilla jeg kjøpte i går. Age of Mythology strekker seg over begge skjermene mine så det blir en fucka split i midten, funker jo ikke sette spillet i windowed mode eller noe. Devil May Cry 3 SE er maks tard. Grafikken ser helt herpa ut og jeg kan ikke bruke noen vanlige kontrollere eller skifte keybindings. Numpad og K. Yay >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Matteprøva jeg skal ha på mandagen :S Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg irriterer meg over det faktum at jo eldre en blir, jo kjedeligere blir hverdagen. Nerden inni meg får ikke puste! Det å bare kunne sette seg ned med f.eks datamaskinen og spille i timesvis er en umulighet i dag. Nei, det er ikke nok å bare sette seg ned i en time for å spille. Får jo knapt spilt noe som helst på den tiden! Og jeg som har så store forventinger til Age of Conan. Utopi. Å være med venner (brettspill, rollespill, kino) krever dagers forarbeid med planlegging. Passer tirsdagen for han ene, så kan du ta deg faen på at det ikke passer for de to andre. "Nei, vi må visst utsette det til neste uke..". Sånn var det aldri før! Da jeg var yngre så jeg på min egen far og tenkte: "fy faen, så kjedelig han ser ut til å ha det". Jeg misunner dem som aldri har hatt såkalte "nerdeinteresser". De er vant med å ha det kjedelig helt fra barnsben av, godt forberedt på et begredelig voksenliv hvor 5 ukers ferie er eneste lysglimt i en ellers elendig tilværelse. Endret 1. februar 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Været for 2,5-3 timer irriterte meg grenseløst. Makan til drittvær har jeg ikke opplevd før! haha, da skulle du sett meg. Blåste ganske heftig i trondheim. var på vei hjem fra jobb, og hadde kjøpt meg tørkestativ på nille. Det ble jo som et seil, og bakken var jo speilblank, så jeg seilte fra bussen og hjem. Det var "Tuva" som gjorde det. Men din opplevelse høres komisk ut. Kan se det for meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hvorfor i svarte satan dro jeg ikke på ski i dag!?!?!? Nysnø, -4°C, sol, lite vind, osv, osv. Edit: Og fredag formiddag betyr lite folk i bakken. Helvetes perfekte forhold, og så sitter jeg her! Endret 1. februar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Folk en ikke har snakket med siden slutten av ungdomsskolen som kjenner deg igjen, kommer bort og skal leke megabuddies selv om de siste du sa til de var hvor utrolig lite appellerende personligheten deres er. Det er faen meg blodig irriterende. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Irriterer meg over folk som bare tror sitt eget liv går videre, mens toskene fra ungdomskolen ikke har forandret eller utviklet seg. Vist folk skal gå og bære nagg i flere år pga av episoder fra en tid der hjernen enda ikke var fullt utviklet så er det i realiteten de som ikke har forandret seg stort . hahh!! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Den teite kinoen her i byen. De filmene jeg har lyst til å se, kommer jo aldri hit! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sitter å skal spille COD 3 på 360 Live, men på grunn av at jeg må ha på det trådløse nettverket vil ikke dritten signe inn på noen baner... det er nettkontakt, men ikke faen om det klarer det. "Could not connetc to hosting player" på alle forbanna banene! Faen! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg irriterer meg over to personer som jeg har gått på samme skole som en gang, enten ungdoms- eller videregående. Jeg vet knapt hvem de er, men hver gang jeg treffer på de, så skal de hilse og være på fornavn, som om vi var bekjente. Hva er det egentlig de vil? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg irriterer meg over at jeg blir 20 i dag men ikke kan drikke pga. kyssesyke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mine Innlegg har byttet plass med Retningslinjer i IPB-skinnet. Hva er det for et tåpelig påfunn? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mine Innlegg har byttet plass med Retningslinjer i IPB-skinnet. Hva er det for et tåpelig påfunn? Altfor enig. Hvis noen andre ikke liker dette så vær så snill og utrykk dette i "vedlikehold i forumet"-Tråden Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg krangler med vikaren våres i en engelsk time, og hun fortsetter å krangle på engelsk. Blir så provisert! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg krangler med vikaren våres i en engelsk time, og hun fortsetter å krangle på engelsk. Blir så provisert! Haha! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg krangler med vikaren våres i en engelsk time, og hun fortsetter å krangle på engelsk. Blir så provisert! Da fortsetter du bare å krangle på japansk. DAMARE NO BAKA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg