Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 nei nei men nå snakker jeg om de som virkelig bruker MYE penger på klær da. har kansje ikke så mye jeg skulle sagt sjæl da. bruker en del penger på musikk og snus i tilleg. herregud. går med et par tre tusen i året bare på det. men pleier somregel å gi til innsamlingsaksjoner og familien min har lisom 2 fadderbarn eller no. : P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Været for 2,5-3 timer irriterte meg grenseløst. Makan til drittvær har jeg ikke opplevd før! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Været for 2,5-3 timer irriterte meg grenseløst. Makan til drittvær har jeg ikke opplevd før! haha, da skulle du sett meg. Blåste ganske heftig i trondheim. var på vei hjem fra jobb, og hadde kjøpt meg tørkestativ på nille. Det ble jo som et seil, og bakken var jo speilblank, så jeg seilte fra bussen og hjem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Se på TVNorge nå. Fytte nedsnødde white trash-helvete! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 At det er så mange som ikke har det så bra som oss. Men at vi alikevell ikke gjør en innsats. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja været var ekstremt her i Ås, også. Umulig å bevege seg uten å blit våt, og forblåst. Alt jeg hadde på meg var vått, og nå snør det... Makan til vær... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor dere klager over været, det er jo ikke ille nå, var det rundt 10-11 tiden men ikke etter det. Bor i Vestfold btw. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 At bussen bare kommer når den skal 5 av 10 ganger! Spesielt irriterende når den aldri dukker opp i dårlig vær, som nå! SL kan se og komme seg av veien, utrolig dårlige greier. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 At hver gang jeg henter mail - så blir inboxen overfylt av spam. Sist fikk jeg 100 på en dag. De mest feilslåtte spammene er fra damer som vil møte en mann.......... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Selv venta jeg en halvtime på bussen i sted, og da den først kom, brukte den en halvtime på en tur som tar seks minutter. Stakkars bussjåfør, brukte vel i snitt tre minutter på å få bussen til å gå framover etter en stopp. Drittvær. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 MP3-spilleren min: - For det første kan den faktisk kalles en mp3-spiller, siden det er omtrent det eneste formatet den støtter. - Den medfølgende programvaren har en elendig oppdateringsrutine, hvor vi ikke laster ned deler av programmet som skal oppdateres, men hele programmet på 600 mb. - Den tillater meg å rate sanger fra 1 til 5 stjerner, greit nok, men meningsløst når den kun har topp 20 ratede sanger. Jeg får ikke ha flere enn 20 favoritter? - Podcaster, i mp3-format, blir konvertert til AVI-filmer i medfølgende programvare. Greit, jeg går utenom programvaren... - ...Men, ZENcast-menyen, hvor jeg har tilgang til podcastene takler bare AVI-filer. Yippee-ki-yay! Podcastene må dermed legges inn som musikk, og hva er ikke mer irriterende enn en podcast når man hører på musikk? - Navigeringen er ikke helt logisk, hverken fysisk eller grensersnittet. - Volumet er litt lavt. Ellers er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 At de begynner og tordne og jeg ikke er ferdig med tysk stilen min. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) For meg virker det ikke som at det er så mye å være fornøyd over Endret 31. januar 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ikke når den skal bli levert i morgen og jeg er bare halveis Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du fikk oppgaven for 30 minutter sia, stemmer det? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei fikk den i sist uke Men begynte ikke før i dag, typisk meg Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei fikk den i sist uke Men begynte ikke før i dag, typisk meg Typisk meg også. En grenseløst irriterende ting. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet, og det at jeg ikke har Word. jeg kan ikke se hvor mange ord jeg har skrevet >< Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet, og det at jeg ikke har Word. jeg kan ikke se hvor mange ord jeg har skrevet >< http://www.longhurstsolutions.com/characte...rd-counter.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg