Addan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) akkurat. sossene går med de dyreste klærne på markedet fordi de må gjøre det for å bli respektert der de bor og for å få status på skolen/vennekretsen. emoer kler seg slik de gjør bare fordi de vil ha oppmerksomhet og synes synd på seg selv. Endret 30. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg irriterer vettet av meg over alternative eller nesten-alternative eller egentlig ALLE som ikke klarer å respektere folk sin stil. Hvis ikke folk klarer å respektere andre sin stil, hvorfor venter de respekt for sin? Jeg respekterer andres stil eller livssyn, men det må da finnes grenser. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Irriterer meg over surt vær! Kan det ikke bare bli SNNNØØØØ!!??? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eller sommer for den saks skyld? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, jeg er ikke klar for sommeren enda. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg vil ha bort hodepina Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 At to av de jeg er glad i er lei seg og jeg kan ikke gjøre noe :/ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 At jeg er en dårlig taper Kan ikke noe for det, har et medfødt konkurranseinstinkt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 akkurat. sossene går med de dyreste klærne på markedet fordi de må gjøre det for å bli respektert der de bor og for å få status på skolen/vennekretsen. Eeeller så går de med de "dyreste klærne" fordi de har råd til det. Må jo få lov å bruke pengene sine? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Media og andre som bruker pistol og revolver om hverandre. i alle fall når det er bilde av en Og media sier at det er en revolver. ååååå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Stenersen, er så enig. Jeg hater de folka, spesielt de med de forbanna drittgangstahamaddafakkacapsene og skjerfa. Men en ting, sokkane utenpå buksa gjør faktisk jeg og, men det er for å holde styr på buksa, og at den ikke går ned i slørpa Samme her (Nederste setningen) Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Off Topic: emoer kler seg slik de gjør bare fordi de vil ha oppmerksomhet og synes synd på seg selv. naah.. litt feil det.. de 2 beste vennindene mine (og en del andre jeg kjenner) kjører skikkelig emo stil, men jeg har aldri møtt noen som nyter livet mere en de gjør.. så blir litt feil og si at de synes synd på seg selv og kutter seg osv.. bare piss.. edit: av de få jeg kjenner som driver og kutter seg o.l så er 90% av dem "sosser" hvis jeg kan kalle dem det men nok Off Topic preik nå.. Endret 30. januar 2008 av -_Stenersen_- Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 At jeg er så fryktelig fryktelig sulten..: Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 at L_C nevnte at han var sulten.. nå blei jeg også sulten.. og trøtt... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 L_C er en jente. Er da bare å spise om man er sulten? Eller er apatien tilstede slik at man rett og slett ikke gidder? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 L_C er en jente. Er da bare å spise om man er sulten? Eller er apatien tilstede slik at man rett og slett ikke gidder? Eller kanskje man rett og slett holder på å gå ned i vekt Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Da spiser man mer grønnsaker osv, anannas++ 1 brødskive eller 500g ananas? samme kcal. Spis smart så blir man stappmett selv på en diett. ................... Irriterer meg at ingen firma selger Rack i trondheim. Må bestille 200kg kabinett fra bergen. Endret 30. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hiv i deg et eple da vel. Leptin i epleskallet gjør deg mett, samt det er kalorifattig og lavglykemisk. edit: Irriterer meg grenseløst av at de kastet Arrested Development av lufta, så får show som Reba, According to jim etc pågå. Endret 30. januar 2008 av Chris88 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hahaha, Atle er helten min Er som å se seg selv,, uheldigvis.. (men jobber med saken) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg