AndyF Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet. 6829111[/snapback] på hvilken måte? svak/sterk? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet. 6829111[/snapback] på hvilken måte? svak/sterk? 6829144[/snapback] Nå må du gi deg. Hvis jeg skriver piratkopiering mer enn to ganger i en post får du en ukes ferie. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet. 6829111[/snapback] på hvilken måte? svak/sterk? 6829144[/snapback] i morgen skal eg skrive en lang stil om mine meninger med eksempler i hytt og gever... i egen tråd i kategorien "tilbakemeldinger om forumet" Lenke til kommentar
sgt.pepper Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hater det så jævli når vekkeklokka ringer om morran. Hater det så jævli når jeg må gå tidlig til sengs om kvelden, for å prøve å unngå å hate så jævli at vekkeklokka ringer om morran. Hater kjøpesentere med gamle kjerringer som går sakte. Hater egentlig mye forskjellig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg blir irritert når jeg ser innlegg som ikke inneholder punktum eller komma i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hjemmebrent fra forbanna nordland. Det var et eller annet som fløt oppi der som ikke skulle vært der. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hater folk som klager på at :"Ååå bussen er alltid sen, den kjører for fort, det koster for mye..osv." ÅÅÅ! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Når et eller annet bugg skjer med lap topen, og jeg ikke vet hva som må gjøres fordi jeg har litt lite peiling på pc Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Når jeg hører om folk som har forlatt hundene/kattene sine i villmarka. Slike folk burde blitt pisket Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Når jeg hører om folk som har forlatt hundene/kattene sine i villmarka. Slike folk burde blitt pisket 6831908[/snapback] Har hørt om folk som etterlater dyr i byen, men ikke ute i villmarken ... Faen, nå ble jeg skikkelig forbannet! Møkka mennesker! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Yuo said it men jeg vil jo ikke ødelegge sinne så tenk også på dem som setter fra seg barna midt i gata for de ikke vil ha dem Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Helt funksjonsfriske folk som tror at rullende fortau er til for at de skal slippe å gå. GRRRRR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Helt funksjonsfriske folk som tror at rullende fortau er til for at de skal slippe å gå. GRRRRR 6834051[/snapback] Sånn seriøst, hva faen? Rullefortau er digg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du opplevd å ha det travelt på en større flyplass, og det står en klynge feite idioter midt i rullefortauet? Da tror jeg du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Enig med Isbilen. Eller de små-kamikaze-ungene som alltid løper mot retningen på rullefortauene når du har 5 minutter til gaten i enden av flyplassen stenger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har du opplevd å ha det travelt på en større flyplass, og det står en klynge feite idioter midt i rullefortauet? Da tror jeg du skjønner hva jeg mener. 6834084[/snapback] Feitinger != funksjonsfriske. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjedemail hvor det står på slutten, "om du ikke sender dette til minst 5 personer innen..... kommer du til å ha uflaks i kjærligheten i 5 år" og masse sånt kødd! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Slenger meg på den over! For øyeblikket hater jeg de som skal være tøffe og eplekjekke mot folk de aldri har møtt før. Personen sa noe sånt som: "skal du ha bank eller? ikke prøv å kødd med meg, jeg kan få alle her til å banke deg" -uten at jeg hadde sagt noe som helst fornærmende til vedkomne! Opplevde dette senest i går, og jeg holdt på å gjøre noe jeg ville angret på! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg blir irritert når jeg ser innlegg som ikke inneholder punktum eller komma i det hele tatt.Enig det ser helt mongo ut og man skulle trodd at folk som skriver uten punktum og komma er ca 4 år og det er jo helt umulig og lese pga du må rette setningene selv Endret 10. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) At jeg aldri lærer meg å følge dette visdomsordet: "Hvis det ikke er ødelagt, ikke prøv å reparere det". Endret 10. september 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg