Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle "sosse gutta" i klassen irriterer meg noe helt sykt.. der de sitter med sine ultra tigthe bukser (og buksa er så klart nedi sokka), rosa eller hvite tigthe t-skjorter med en grønn krokodille på, sine alt for store over prisa jakker, mere brunkrem i trynet en hora i klassen, det bleika håret sitt som de har drat i en stygg stygg bakover sleik og kronen på verket er en av de 59 fifty capsene til noen tusen kroner.. og det som gjør det enda værre er at hver gang jeg har på meg en sort t-skjorte/genser/jakke så blir man automatisk emo eller satanist.. :realmad:

edit: det irriterer meg også at de sitter og koser med den søte lille rosa eller orange mocca snus boksen sin HELE tiden.. og hvis de en sjelden gang har vært så heldig at de har skaffa en boks med catch, så skal de løpe rundt og fortelle alle hvor tøffe de er siden de snuser noe så sterkt som catch..

Men det positive er at de alltid holder på å spy på seg når man tar en stor klype med ettan løs, legger den på tunga og baker den i kjeften :dribble: ny hobby FTW :D

Endret av -_Stenersen_-
Lenke til kommentar
alle sossene i klassen irriterer meg noe helt sykt.. der de sitter med sine ultra tigthe bukser (og buksa er så klart nedi sokka), rosa eller hvite tigthe t-skjorter med en grønn krokodille på, sine alt for store over prisa jakker, mere brunkrem i trynet en hora i klassen, det bleika håret sitt som de har drat i en stygg stygg bakover sleik og kronen på verket er en av de 59 fifty capsene til noen tusen kroner.. og det som gjør det enda værre er at hver gang jeg har på meg en sort t-skjorte/genser/jakke så blir man automatisk emo eller satanist.. :realmad:

Blir de grenseløst irritert av å bli kalt sosser; eller se deg bruke sorte klær? (slapp av, jeg er basically på din side;))

Lenke til kommentar
alle sossene i klassen irriterer meg noe helt sykt.. der de sitter med sine ultra tigthe bukser (og buksa er så klart nedi sokka), rosa eller hvite tigthe t-skjorter med en grønn krokodille på, sine alt for store over prisa jakker, mere brunkrem i trynet en hora i klassen, det bleika håret sitt som de har drat i en stygg stygg bakover sleik og kronen på verket er en av de 59 fifty capsene til noen tusen kroner.. og det som gjør det enda værre er at hver gang jeg har på meg en sort t-skjorte/genser/jakke så blir man automatisk emo eller satanist.. :realmad:

Blir de grenseløst irritert av å bli kalt sosser; eller se deg bruke sorte klær? (slapp av, jeg er basically på din side;))

har nok aldri sakt soss til noen av dem.. egentlig aldri snakka med noen av dem.. men de er veldig flinke til og minne meg på at jeg er skikkelig satanist/emo om jeg har noen sorte klær på meg :)

Lenke til kommentar

To morgener på rad har ikke vekkeklokka ringt, og jeg våknet kun av tilfeldigheter. Var bare så vidt jeg rakk å komme meg opp, og jeg skjønte ikke hvorfor klokka ikke hadde ringt, før jeg plutselig kom på at jeg har stilt klokka på mobilen i am/pm-format, fordi jeg "synes det er mye kulere, lissom". Så det viste seg at jeg hadde stilt klokka tolv timer feil. So much for being cool. :roll:

Lenke til kommentar
To morgener på rad har ikke vekkeklokka ringt, og jeg våknet kun av tilfeldigheter. Var bare så vidt jeg rakk å komme meg opp, og jeg skjønte ikke hvorfor klokka ikke hadde ringt, før jeg plutselig kom på at jeg har stilt klokka på mobilen i am/pm-format, fordi jeg "synes det er mye kulere, lissom". Så det viste seg at jeg hadde stilt klokka tolv timer feil. So much for being cool. :roll:

Problemet mitt er at lyden blander seg med drømmen jeg har :p Drømte inatt at jeg skulle holde konsert med bandet mitt og så begynte de andre i bandet å spille feil låt, og den låta viste seg å være den på vekkeklokka mi :dontgetit::p

Lenke til kommentar

Når man står i kø for å komme inn i bussen er det alltid folk som ikke har busskortet klart, så de står der ved sjåføren og fikler med vesker og lommebøker.. De kunne jo gjort det mens de stod i køen! Masse av tid til det der! Det resulterer bare med at køen stopper og det tar 5 ganger så lang tid enn hvis de hadde forberedt seg litt i køen..!

Lenke til kommentar

Stenersen, er så enig. Jeg hater de folka, spesielt de med de forbanna drittgangstahamaddafakkacapsene og skjerfa.

Men en ting, sokkane utenpå buksa gjør faktisk jeg og, men det er for å holde styr på buksa, og at den ikke går ned i slørpa :wee:

Lenke til kommentar

alle "sosse gutta" i klassen irriterer meg noe helt sykt.. der de sitter med sine ultra tigthe bukser (og buksa er så klart nedi sokka), rosa eller hvite tigthe t-skjorter med en grønn krokodille på, sine alt for store over prisa jakker, mere brunkrem i trynet en hora i klassen, det bleika håret sitt som de har drat i en stygg stygg bakover sleik og kronen på verket er en av de 59 fifty capsene til noen tusen kroner.. og det som gjør det enda værre er at hver gang jeg har på meg en sort t-skjorte/genser/jakke så blir man automatisk emo eller satanist.. :realmad:

edit: det irriterer meg også at de sitter og koser med den søte lille rosa eller orange mocca snus boksen sin HELE tiden.. og hvis de en sjelden gang har vært så heldig at de har skaffa en boks med catch, så skal de løpe rundt og fortelle alle hvor tøffe de er siden de snuser noe så sterkt som catch..

Men det positive er at de alltid holder på å spy på seg når man tar en stor klype med ettan løs, legger den på tunga og baker den i kjeften :dribble: ny hobby FTW :D

Kunne ikke vært mer enig... Er som jeg skulle sagt det sjøl faktisk :tease:

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig... Er som jeg skulle sagt det sjøl faktisk :tease:

Det var dagens! :D Og jeg sier meg mer enn enig i det der!

Lenke til kommentar

At jeg har fått en to-ukers forumban på catch-gamer.no fordi jeg har fått 4 advarsler på under en uke. Tre av advarslene var såkalt "off-topic" (selv om det var helt ontopic), og den siste advarslen fordi jeg hadde svart for kort i en tråd. Rompe moderatorer, omg.

Lenke til kommentar

marry me. HATER folk som tror de blir kule av å gå med klær noen franske homsedesignere har sagt de burde gå med. Hater forresten også folk men strikk sundt buks og buksa neddi sokkene. (gutta altså) :no: triste greier

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...