Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noko som irriterar meg mykje er nesten ALT når ein er litt trøytt og smågretten. Då er det berre å gå å legge seg :p
Åh, den der sliter jeg med. I tillegg blir det tusen ganger værre når man ikke kan gå og legge seg, fordi man ikke har gjort leksa si enda, som man har hatt flere uker på seg til å gjøre. For å toppe det hele, så har man ingen å skylde på heller, bortsett fra seg selv. :thumbdown:
Lenke til kommentar

Å herregud. Jeg holder på å koker over.

Katta kom inn og var helt rar.. Sparker med bakfotene og mjauer.

Snakk om å være parringsklar -igjen. Bare tolv uker siden hun fikk fem bebiser. I morgen blir det ppiller. Jeg må altså gå å høre på denne jamringen i et døgn :scared:

Lenke til kommentar
I tillegg blir det tusen ganger værre når man ikke kan gå og legge seg, fordi man ikke har gjort leksa si enda, som man har hatt flere uker på seg til å gjøre. For å toppe det hele, så har man ingen å skylde på heller, bortsett fra seg selv. :thumbdown:

Kjenner meg igjen der. Sitter og jobber for harde livet nå. Nei, vent, jeg sitter og skriver på forumet. Har 35 minutter på meg før leveringsfristen går ut. Heldigvis jobber jeg i det minste best under press.

Lenke til kommentar
Folk som sier de elsker samfunnsfag. Men hater emnet politikk. Er som å digge matte, men hate tall det. :ermm:

Nå vet jeg ikke hvor du går/eller linje, men ofte går historie under samfunn. Så man kan jo like historie, men ikke politikk.

Men skjønner poenget ditt :)

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Må si meg enig i å irritere seg over fag, irriterer meg over noen som prøve å kverrulere ved at de har "lært noe annet". Et eksempel er 3FY og man mener bastant at masse ikke kan omgjøres til energi. Vanskelig å godta, ja, men ikke noe vits å sette seg på bakbena.

Lenke til kommentar
Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere :wee:

whatever ! begge deler er jævla stygt ! jeg ser ikke på meg selv som noen av delene. går i det jeg har og synes er kult. har ikke mye dyre merkeklær og ihvertfall ikke mye gangster greier !

Lenke til kommentar

Er to ting som irriterernoe helt jævlig når jeg skal spille guitar hero på nett.

Nr1:

Folk som spiller battle på lavere vanskelighesgrad enn du gjør.

Nr2:

Folk som går ut av spillet når de innser at de er helt sjanseløse, var et del sånne idag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...