chokke Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Irriterer meg at det verste som kunne skje har skjedd: Fikk førerkortet forrige osndag, og selvfølgelig skulle ikke Volvoen få skilt før torsdagen i denne uka. Så her sitter jeg på hybelen, med førerkort, uten bil, og skolen 4-5 kilometer unna. Juu-faens-huu. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Irriterer meg at det verste som kunne skje har skjedd: Fikk førerkortet forrige osndag, og selvfølgelig skulle ikke Volvoen få skilt før torsdagen i denne uka. Så her sitter jeg på hybelen, med førerkort, uten bil, og skolen 4-5 kilometer unna. Juu-faens-huu. Når du først har ventet et lite år med å ta lappen, så greier du fint å vente noen dager til. Endret 28. januar 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Realityserier. Jævla skvip. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 At jeg snakker for mye. Roter alltid ting til, mistet nesten en jente pga det... Fanden... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du får kjøp en nydelig bukett blomster til henne, så ordner alt ser for snille gutter -- Jeg irriterer meg over at farmen kræsjer med top model.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Såkalte venniner som bare dropper deg med en gang de finner noe nytt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du får kjøp en nydelig bukett blomster til henne, så ordner alt ser for snille gutter Kan jo prøve, skader ikke å være en gentleman... Snublefot: Slike er kjipe, men du får jo vise hvem du er. Jeg har alltid vært meg selv, og folk ser på meg som en hyggelig person. Bare vis henne at du er bedre enn de andre... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er vel bare det faktumet at utenom kjæresten så kjenner jeg svææært få. Hadde en vennine i klassen som jeg snakket med, og etter bestevenninen begynte i samme klasse så har de bare holdt sammen hele tiden. Orker ikke å presse meg på når det er tydelig at de har lyst til å holde meg utenfor. Så da har jeg ingen. Men det er vel bedre å ha ingen, enn en dårlig kanskje. Jenter er alltid drama. Men det sårer bare. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 9.Løvetann (midt i plenen) Vist de irriterer deg grenseløst, sier de meg att du er... eh.. spessiel Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men det er vel bedre å ha ingen, enn en dårlig kanskje. Jenter er alltid drama. Men det sårer bare. Jeg har mange guttevenner og få gode jentevenner. Går bedre overens med de.. kanskje jeg er mann selv? Bedre å ha få gode, enn mange dårlige Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 At vinter ferien bare varer en uke, det irriterer meg ! Og at det skjer for mye akkuratt den uken ! Blir ikke tid til alt ! Wewewewe ! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vinter ferien Hater også at vinterferien bare varer en uke. Og at den i tillegg kommer uka ETTER påske. Mao har vi to uker påskeferie og ingen vinterferie! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du drukket? Eller har de ansvarlige i fylket drukket i embetet? Her har vi vinterferie i uke 8, en god stund før påskeferien. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vinter ferien Hater også at vinterferien bare varer en uke. Og at den i tillegg kommer uka ETTER påske. Mao har vi to uker påskeferie og ingen vinterferie! Vinterferie, deretter tre uker, så påske. Problem goes where? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vinterferien er ikke lagt til samme uke over hele landet, chokke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vinterferien er ikke lagt til samme uke over hele landet, chokke. Ikke? Trodde det var sånn fast jeg. Når er "reglene" da? Eller valgfritt avhengig av styre? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Virker som det er ganske valgfritt. I Buskerud har den blitt lagt til uke 8 i år, i motsetning til uke 9 som den har blitt lagt til så langt jeg kan huske. I Vestfold har den blitt lagt til uke 8 gjennom hele min levetid, hvordan ståa er for resten av landet veit jeg sannelig ikke. Endret 28. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
frentix Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 9.Løvetann (midt i plenen) Vist de irriterer deg grenseløst, sier de meg att du er... eh.. spessiel Vel , de er stygge og sprer seg fort Forstår ikke hva som er så "spessielt" med det. Lenke til kommentar
katet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei dette kan variere "sterkt".. Eit bra eksemel over her. Noko som irriterar meg mykje er nesten ALT når ein er litt trøytt og smågretten. Då er det berre å gå å legge seg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du drukket? Eller har de ansvarlige i fylket drukket i embetet? Her har vi vinterferie i uke 8, en god stund før påskeferien.Tror folk har drukket noe de ikke burde. Ferie fra 15. til 30. mars. Jada, det er fint med lang ferie, men det er IKKE fint med skole fra 7. januar til 15. mars uten annen fri enn helger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg