Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at det verste som kunne skje har skjedd: Fikk førerkortet forrige osndag, og selvfølgelig skulle ikke Volvoen få skilt før torsdagen i denne uka. Så her sitter jeg på hybelen, med førerkort, uten bil, og skolen 4-5 kilometer unna. Juu-faens-huu.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at det verste som kunne skje har skjedd: Fikk førerkortet forrige osndag, og selvfølgelig skulle ikke Volvoen få skilt før torsdagen i denne uka. Så her sitter jeg på hybelen, med førerkort, uten bil, og skolen 4-5 kilometer unna. Juu-faens-huu.
Når du først har ventet et lite år med å ta lappen, så greier du fint å vente noen dager til. Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Du får kjøp en nydelig bukett blomster til henne, så ordner alt ser for snille gutter ;)

Kan jo prøve, skader ikke å være en gentleman...

Snublefot:

Slike er kjipe, men du får jo vise hvem du er. Jeg har alltid vært meg selv, og folk ser på meg som en hyggelig person. Bare vis henne at du er bedre enn de andre...

Lenke til kommentar

Det er vel bare det faktumet at utenom kjæresten så kjenner jeg svææært få. Hadde en vennine i klassen som jeg snakket med, og etter bestevenninen begynte i samme klasse så har de bare holdt sammen hele tiden. Orker ikke å presse meg på når det er tydelig at de har lyst til å holde meg utenfor. Så da har jeg ingen.

Men det er vel bedre å ha ingen, enn en dårlig kanskje. Jenter er alltid drama. Men det sårer bare.

Lenke til kommentar

Virker som det er ganske valgfritt. I Buskerud har den blitt lagt til uke 8 i år, i motsetning til uke 9 som den har blitt lagt til så langt jeg kan huske. I Vestfold har den blitt lagt til uke 8 gjennom hele min levetid, hvordan ståa er for resten av landet veit jeg sannelig ikke. :wee:

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Har du drukket? Eller har de ansvarlige i fylket drukket i embetet? Her har vi vinterferie i uke 8, en god stund før påskeferien.
Tror folk har drukket noe de ikke burde. Ferie fra 15. til 30. mars. Jada, det er fint med lang ferie, men det er IKKE fint med skole fra 7. januar til 15. mars uten annen fri enn helger.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...