Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg er lat

 

Hmm..jeg er en av de daffeste personene jeg kjenner, men jeg syns ikke det er irriterende. Det som derimot er irriterende er at når man står på et busstopp og venter på buss, så kommer det alltid 25354 busser på andre siden, men ingen der du skal :hmm:

Det er bare det at jeg vet jeg klarer f. eks 3000metern på ca 11min bare jeg løper meg et par turer i uka, men jeg gidder bare ikke.. Jeg har lyst og jeg må skal jeg ha noen sjangse for å komme inn på befalskolen, men jeg gidder ikke..

"Tar det i morra" neste dag: "Tar det i morra" osv osv osv...

 

Som jeg sier om meg selv: "Det er ikke det at jeg ikke kan, det er bare det at jeg ikke gidder..."

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har godt av å jobbe på Rema :ermm: Blir så irritert over dumme kunder hele tida.

 

Da jeg jobba der kunne jeg irritere meg over de teiteste ting. Kunder som ikke ville ha kvittering (fordi søppeldunken min var så liten) , kunder som "stjal" bæreposer, for ikke å snakke om tosker som ikke klarte å bli ferdige å handle 10 min ETTER stengetid, til tross for at vi slo av lyset og hadde sånn trekk over alle frysediskene og kjølediskene.

 

For ikke å nevne par som handler, der begge har på båndet, og begge står og ser på varene , mens ingen pakker ned noe, og jeg endte opp med å måtte vente på at båndet deres ble tomt før jeg kunne ekspedere neste kunde.

 

Glad jeg ikke er stuck som kassadame for å si det slik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...