Dragen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Gamle folk med brodder som ikke klarer å løfte på beina. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sangen i den nye elkjøp reklamen, GAAAD! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det som plager meg mest med sangen i den nye Elkjøp-reklamen er at den suger så jævlig hardt i forhold til originalen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At mora mi har 1 min delay før hu greier å svare.... Selv i en samtale mellom hu og meg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tror ikke jeg har godt av å jobbe på Rema Blir så irritert over dumme kunder hele tida. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Flott, ønsker alt vondt til NITH. Makan til useriøs drift skal man lete lenge etter..tenker kun på en ting: penger. Gir faen i studentene sine. Går du der? Tenkte å begynne der om et par år men nå ble jeg litt satt i tvil.. forklar hvorfor? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At jeg er lat Hmm..jeg er en av de daffeste personene jeg kjenner, men jeg syns ikke det er irriterende. Det som derimot er irriterende er at når man står på et busstopp og venter på buss, så kommer det alltid 25354 busser på andre siden, men ingen der du skal Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At jeg er lat Hmm..jeg er en av de daffeste personene jeg kjenner, men jeg syns ikke det er irriterende. Det som derimot er irriterende er at når man står på et busstopp og venter på buss, så kommer det alltid 25354 busser på andre siden, men ingen der du skal Det er bare det at jeg vet jeg klarer f. eks 3000metern på ca 11min bare jeg løper meg et par turer i uka, men jeg gidder bare ikke.. Jeg har lyst og jeg må skal jeg ha noen sjangse for å komme inn på befalskolen, men jeg gidder ikke.. "Tar det i morra" neste dag: "Tar det i morra" osv osv osv... Som jeg sier om meg selv: "Det er ikke det at jeg ikke kan, det er bare det at jeg ikke gidder..." Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 At man har fått en kvise på haka som lett kan forveksles med et skuddsår, og at i den jobben man har så møter man mange mennesker! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg kjøpte hårfarge med brun farge.. Men det ble sort. Jeg ser ut som en gother ffs! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg ser ut som en gother ffs!Is that a bad thing? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 folk som skal bråke bare for og bråke. værste som fins! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg ser ut som en gother ffs!Is that a bad thing? Om man ikke liker de så. Jeg er forøvrig ikke serlig begeistret for att snør akkurat nå Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kjøpte hårfarge med brun farge.. Men det ble sort. Jeg ser ut som en gother ffs! Jeg farget håret svart, fant ut at jeg så ut som et acidhode uten like. Du får bare vaske det uten slik sjampo for farget hår skit. Lenke til kommentar
tomto Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tjukke og stygge mennesker... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du får bare vaske det uten slik sjampo for farget hår skit. Litt mild klor gjør sikkert susen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror ikke jeg har godt av å jobbe på Rema Blir så irritert over dumme kunder hele tida. Da jeg jobba der kunne jeg irritere meg over de teiteste ting. Kunder som ikke ville ha kvittering (fordi søppeldunken min var så liten) , kunder som "stjal" bæreposer, for ikke å snakke om tosker som ikke klarte å bli ferdige å handle 10 min ETTER stengetid, til tross for at vi slo av lyset og hadde sånn trekk over alle frysediskene og kjølediskene. For ikke å nevne par som handler, der begge har på båndet, og begge står og ser på varene , mens ingen pakker ned noe, og jeg endte opp med å måtte vente på at båndet deres ble tomt før jeg kunne ekspedere neste kunde. Glad jeg ikke er stuck som kassadame for å si det slik Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tyskere som legger inn dubbede episoder av AAALT på stage6.com...! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 L_C: Du sa det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg