Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og glodde opp på reklamebanneret og så noe høyst usannsynlig: NITH + fjortisbimbo

studiekatalog_2008_large.jpg

Hun er sikkert blitt kvotert inn! :realmad:

Ok jeg vet det er propagandareklame for å få inn flere sminkedukker som i utgangspunktet ikke interesserer seg om disse studiene, og det provoserer meg. Fucktards.

Lenke til kommentar

At det alltid er den maskinen som står helt i bunnen som er defekt.

Her stabler jeg 8 maskiner oppå hverandre for å legge inn image, og hvilken maskin piper en tilfeldig feilkode? slår ALDRI feil. dvs en gang var det faktisk den nest nederste som feilet, men det var vel bare flaks...

Lenke til kommentar

Det er slik jeg gjør når det er noen jeg ikke orker å snakke med :blush:

Har noen som alltid snakker med meg når jeg logger meg på, og det er samme tørrpreiket hver gang "hei, går det, noe nytt? ... blæ .

Det er enklere å ignorere, enn å si "sorry opptatt", for da kommer det masse syting tilbake :)

Lenke til kommentar
Satt og glodde opp på reklamebanneret og så noe høyst usannsynlig: NITH + fjortisbimbo

*bilde*

Hun er sikkert blitt kvotert inn! :realmad:

Ok jeg vet det er propagandareklame for å få inn flere sminkedukker som i utgangspunktet ikke interesserer seg om disse studiene, og det provoserer meg. Fucktards.

Flott, ønsker alt vondt til NITH. Makan til useriøs drift skal man lete lenge etter..tenker kun på en ting: penger. Gir faen i studentene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...