Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 n00bs som ikke kan bruke quote, og tar med hele posten selv om de bare svarer på en linje. Blir mye scrolling etter hvert... Hva mener du? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Satt og glodde opp på reklamebanneret og så noe høyst usannsynlig: NITH + fjortisbimbo Hun er sikkert blitt kvotert inn! Ok jeg vet det er propagandareklame for å få inn flere sminkedukker som i utgangspunktet ikke interesserer seg om disse studiene, og det provoserer meg. Fucktards. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bli ignorert irriterer meg enormt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva mener du? Tja.. sier jeg. Så quoter du hele innlegget mitt og spør hva? Jeg qouter hele ditt innlegg og sier: Nettopp. Så quoter du hele.. etc. Da ender man opp med å scrolle, noe som er svært irriterende Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Når man quoter ting som ikke trenges. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror jeg har sagt det 3 ganger før her i tråden. Folk som absolutt mååå quote hele innlegg (som gjerne har en haug med quotes/bilder inni seg igjen) og innlegg som er rett over. Seriøst. Måtte dere bli voldtatt alle sammen. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 At det alltid er den maskinen som står helt i bunnen som er defekt. Her stabler jeg 8 maskiner oppå hverandre for å legge inn image, og hvilken maskin piper en tilfeldig feilkode? slår ALDRI feil. dvs en gang var det faktisk den nest nederste som feilet, men det var vel bare flaks... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Mye elretur? Forresten det blir nå "Støttemedlem av Penis-Trygve-Fanklubben" Hadde på følelsen at det var elretur Endret 25. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 elretur? splitter nye maskiner fra HP... Produserer vel fra 50 - 200 av de hver uke her... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Irriterer meg at klærne mine ikke har tørka over natta sånn at jeg fortsatt ikke får brukt badet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Folk som logger på MSN, er på hele dagen, og bare logger av uten å engang svare på meldinger man har sendt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg ville tatt det som et hint. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er slik jeg gjør når det er noen jeg ikke orker å snakke med Har noen som alltid snakker med meg når jeg logger meg på, og det er samme tørrpreiket hver gang "hei, går det, noe nytt? ... blæ . Det er enklere å ignorere, enn å si "sorry opptatt", for da kommer det masse syting tilbake Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Satt og glodde opp på reklamebanneret og så noe høyst usannsynlig: NITH + fjortisbimbo *bilde* Hun er sikkert blitt kvotert inn! Ok jeg vet det er propagandareklame for å få inn flere sminkedukker som i utgangspunktet ikke interesserer seg om disse studiene, og det provoserer meg. Fucktards. Flott, ønsker alt vondt til NITH. Makan til useriøs drift skal man lete lenge etter..tenker kun på en ting: penger. Gir faen i studentene sine. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noe som jeg finner irriterende er reklame med lyd, særlig hvis jeg har glemt å skru av en høy volumsetting og det er natt. Da sitter jeg plutselig med hjertet i halsen Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Irriterende: reklameteksten "1/2 pris på [vare]". 1/2 er ikke det samme som "halv". 1/2 er et tall. Prøv å sette inn 0,5 i uttrykket, og du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg forstår ikke hva du mener ... ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 At når jeg har sett såpass langt i Chihiro Og Heksene at jeg begynner å kose meg, så begynner det å hakke! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Møkk! Jeg som gledet meg til helga. Skulle stjele meg en hest. Men nei, det er slikt et dritvær at jeg orker ikke gå ut døren ;( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Møkk!Jeg som gledet meg til helga. Skulle stjele meg en hest. Men nei, det er slikt et dritvær at jeg orker ikke gå ut døren ;( Da kan du jo sitte inne og lese "Ut og stjæle hester" !!!11one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg