Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At det bråker noe helt vanvittig av at mamma klimprer på tastaturet sitt, mens jeg sitter her og prøver å konsentrere meg om øvingsoppgaver til matematikk x-prøve i morgen. Gah, trodde ikke tastaturer kunne bråke så mye.

Og hun eier ikke forståelse for at det bråker. Neida, kunne ikke brukt tastaturet på den bærbare som er ganske mange hakk mindre støyende.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna irriterende når jeg har rydda, skrudd av lyset, lukka døra og lagt meg så kommer stebror tullende inn på rommet i de fæle rosa boxerne sine og slenger fra seg donaldblader, mobil, ipod, penger og bussbillet på pulten og flyr inn og ut på badet hele tiden og deretter lar han døra stå på vidt gap så alt lys og bråk fra gangen strømmer inn.

Og ikke nok med det, nesten morgen dusjer han fra halv 8 til kvart på 8 og deretter lukker døra til badet, så når jeg kommer og skal stelle meg om morran så må jeg vente til badet har blitt et bad og ikke en badstu.

Lenke til kommentar

Trafikken

-Folk som ikke stopper når jeg vil gå over.

-Folk som skal kjøre over veien når det er grønt lys for fotgjengere rett etter jeg har gått.

-Folk som nesten stopper for sent når jeg skal gå over gaten.

-Folk som ikke vil la meg gå over bare fordi jeg ikke går på den hvite overgangen. Jeg bruker å gå et par meter fra den, det burde ikke ha noe å si.

-Folk som kjører 4-hjulstrekk i byene.

-Biler med én person i, som gjerne lager masse kø og rot.

-Å puste inn den elendige lufta som er nå.

Og folk som har navn fra Ringenes Herre på internett. Så for eksempel en som het Anduril på WoW. Men så er det vel ikke alle som kan navnet på slike ting så det blir ikke lagt merke til.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
-Folk som ikke stopper når jeg vil gå over.

Problemet mitt er at de stopper alt for tidlig, så jeg begynner å stresse for å ikke oppholde de stakkars sjøførene for lenge.

Hehe, den der kjenner jeg meg igjen i. Blir bortimot så jeg småjogger over fotgjengerovergangen for ikke å plage dem unødig. :p

På den annen side har vi selvsagt taxisjåførene, som ikke stopper for NOEN som vil over veien. DE er irriterende, de.

Lenke til kommentar
På den annen side har vi selvsagt taxisjåførene, som ikke stopper for NOEN som vil over veien. DE er irriterende, de.
Det er jo en grunn til at taxiene har skilt på taket. Det er et varsel om at her kommer en hissig og ignorant sjåfør som både forgjengere og bilister må passe seg for.
Lenke til kommentar
Og folk som har navn fra Ringenes Herre på internett. Så for eksempel en som het Anduril på WoW. Men så er det vel ikke alle som kan navnet på slike ting så det blir ikke lagt merke til.

Ja, jeg så rommet ditt, Fruktkake. Mye Ringenes Herre utstyr der ! :)

Lenke til kommentar
Det er jo en grunn til at taxiene har skilt på taket. Det er et varsel om at her kommer en hissig og ignorant sjåfør som både forgjengere og bilister må passe seg for.

Lyset på = gærningmodus

Lyset av = OGSÅ gærningmodus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...