Atald Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) At det bråker noe helt vanvittig av at mamma klimprer på tastaturet sitt, mens jeg sitter her og prøver å konsentrere meg om øvingsoppgaver til matematikk x-prøve i morgen. Gah, trodde ikke tastaturer kunne bråke så mye. Og hun eier ikke forståelse for at det bråker. Neida, kunne ikke brukt tastaturet på den bærbare som er ganske mange hakk mindre støyende. Endret 23. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 At jeg ikke klarer å høre kvalitetsmessig forskjeld på en FLAC-fil på 130 mb/735 kbps og en wma-fil på 20 mb/128 kbps. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) At jeg ikke klarer å høre kvalitetsmessig forskjeld på en FLAC-fil på 130 mb/735 kbps og en wma-fil på 20 mb/128 kbps. Jeg vet. Slikt gjør det vanskeligere å være ordentlig elitistisk. Endret 23. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Overbeskyttende mødre !!!!! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det irriterer meg at det kommer til å gå i alle fall to år før jeg får råda til den bassen jeg vil ha, en Warwick Infinity NT. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Wow, du kan navnet på en dyr bass. Kred til deg. DETTE HER: You must challenge at least 5 friends to see your results. må det da finnes en eller annen lov mot. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Forbanna irriterende når jeg har rydda, skrudd av lyset, lukka døra og lagt meg så kommer stebror tullende inn på rommet i de fæle rosa boxerne sine og slenger fra seg donaldblader, mobil, ipod, penger og bussbillet på pulten og flyr inn og ut på badet hele tiden og deretter lar han døra stå på vidt gap så alt lys og bråk fra gangen strømmer inn. Og ikke nok med det, nesten morgen dusjer han fra halv 8 til kvart på 8 og deretter lukker døra til badet, så når jeg kommer og skal stelle meg om morran så må jeg vente til badet har blitt et bad og ikke en badstu. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 æsj altså.. jeg irriterer meg over dritværet!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor gammel er stebror, Vintermåne? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Trafikken -Folk som ikke stopper når jeg vil gå over. -Folk som skal kjøre over veien når det er grønt lys for fotgjengere rett etter jeg har gått. -Folk som nesten stopper for sent når jeg skal gå over gaten. -Folk som ikke vil la meg gå over bare fordi jeg ikke går på den hvite overgangen. Jeg bruker å gå et par meter fra den, det burde ikke ha noe å si. -Folk som kjører 4-hjulstrekk i byene. -Biler med én person i, som gjerne lager masse kø og rot. -Å puste inn den elendige lufta som er nå. Og folk som har navn fra Ringenes Herre på internett. Så for eksempel en som het Anduril på WoW. Men så er det vel ikke alle som kan navnet på slike ting så det blir ikke lagt merke til. Endret 24. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "Skattlegging av parkeringsplasser for å minske miljøutslipp." Greit nok, jeg har ikke bil og kan heller ikke kjøre, men fytti rakkern så tåpelig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 -Folk som ikke stopper når jeg vil gå over. Problemet mitt er at de stopper alt for tidlig, så jeg begynner å stresse for å ikke oppholde de stakkars sjøførene for lenge. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis det funker, hva er galt med det? Det gikk ann å leve i en verden før alle måtte kjøre til byen for å kjøpe en pakke tyggis. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 -Folk som ikke stopper når jeg vil gå over. Problemet mitt er at de stopper alt for tidlig, så jeg begynner å stresse for å ikke oppholde de stakkars sjøførene for lenge. Hehe, den der kjenner jeg meg igjen i. Blir bortimot så jeg småjogger over fotgjengerovergangen for ikke å plage dem unødig. På den annen side har vi selvsagt taxisjåførene, som ikke stopper for NOEN som vil over veien. DE er irriterende, de. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 På den annen side har vi selvsagt taxisjåførene, som ikke stopper for NOEN som vil over veien. DE er irriterende, de. Det er jo en grunn til at taxiene har skilt på taket. Det er et varsel om at her kommer en hissig og ignorant sjåfør som både forgjengere og bilister må passe seg for. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Att lynet har slått ut parabolen min Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og folk som har navn fra Ringenes Herre på internett. Så for eksempel en som het Anduril på WoW. Men så er det vel ikke alle som kan navnet på slike ting så det blir ikke lagt merke til. Ja, jeg så rommet ditt, Fruktkake. Mye Ringenes Herre utstyr der ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor gammel er stebror, Vintermåne? 15, som jeg også er. Jeg redigerer bort posten fordi han er jevnlig her på forumet og mulig han blir litt sur hvis han ser at jeg flamer han på forumet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 På den annen side har vi selvsagt taxisjåførene, som ikke stopper for NOEN som vil over veien. DE er irriterende, de. Det er jo en grunn til at taxiene har skilt på taket. Det er et varsel om at her kommer en hissig og ignorant sjåfør som både forgjengere og bilister må passe seg for. Lyset på = gærningmodus Lyset av = OGSÅ gærningmodus. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 n00bs som ikke kan bruke quote, og tar med hele posten selv om de bare svarer på en linje. Blir mye scrolling etter hvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg