Skarstard Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Apropos dauinger, så irritere jeg meg over slike dødannonsetråder på forumet som blir overfylt av "RIP "-poster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg irriterer meg over folk som angriper verbalt kun for å få den andre parten til å føle seg endra mindre enn den allerede gjør. Og som ellers overser ... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, det er synd at han er borte. Kansje dere kan lage en egen tråd for han ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, det er synd at han er borte. Kansje dere kan lage en egen tråd for han ? Det er allerede en Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg irriterte meg over at Heath Ledger var død, pga. Dark Knight. Men, den er ferdig og slippes mest sannsynlig som vanlig, så da er jeg glad igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 At Heath Ledger er død. /signed 2nd 3rd Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 At Heath Ledger er død. /signed 2nd 3rd Dette irriterte meg akkurat nå Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når 14en åringer oppfører seg som tullinger. Why? På grunn av at alle dømmer meg etter alderen og tror at jeg også er sånn. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når 14en åringer oppfører seg som tullinger. Vel, hva kan en forvente? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alle er jo ikke sånn da. Alle går tar ikke 100 bilder av seg selv, leker ganster, eier ikke respekt, snakker wanna be norsk(ja jeg skjønner ironien av den setningen), liker dårlige filmer og musikk, kommer ikke brytende inn i tråden (eks: HEI DUDES. METALLICA OWNER. WUHUUUUU^^^^^::D:D:D:D:D:P:P:P;D;D;D) eller later som de er kule når de drikker. Dette var bare en liten liste. Ja det ble ganske rotete. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når flertallet av en aldersgruppe driver med sånt er det veldig lett å generalisere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når 14en åringer oppfører seg som tullinger. Why? På grunn av at alle dømmer meg etter alderen og tror at jeg også er sånn. x2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alle 14-åringer er idioter inntil det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan vel si det til alle aldersgrupper det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere Enten er de sosser eller gangstere? Jeg er ingen av delene. Går i olabukse og genser. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere Eller whiny gamere. ;> Men hva med verdensledere? Endret 23. januar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere Enten er de sosser eller gangstere? Jeg er ingen av delene. Går i olabukse og genser. den " "-smileyen var for å uttrykke at setningen ikke var helt seriøs. Poenget mitt er at ingen 14-åringer har funnet sin stil i mine øyne. Er man "gangster" så er det ikke sikkert man er det om to uker, samme med de fleste andre "stiler" en kan ha som 14-åring. Men er man soss som 18-19 hvor man begynner å definere seg som person så er det rimelig sikkert at man forblir det lengre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Joa, men en 25-åring har jeg mye mer tiltro til (dersom han ser nogenlunde ordentelig ut) enn en 14 åring. De er og blir feilaktige. Enten er de sosser eller gangstere Enten er de sosser eller gangstere? Jeg er ingen av delene. Går i olabukse og genser. den " "-smileyen var for å uttrykke at setningen ikke var helt seriøs. Poenget mitt er at ingen 14-åringer har funnet sin stil i mine øyne. Er man "gangster" så er det ikke sikkert man er det om to uker, samme med de fleste andre "stiler" en kan ha som 14-åring. Men er man soss som 18-19 hvor man begynner å definere seg som person så er det rimelig sikkert at man forblir det lengre. Jeg er bare rimelig sikker på at jeg har sånn omtrent samme stil når jeg blir eldre, det er alt jeg kan si. Om denne diskusjonen ikke hadde vært i OT-baren så hadde jeg fortsatt diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg