Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sånne wannbe gode cs gutter, som med ei gang du tar de begynner å whine om rates 6802085[/snapback] Nå har jeg vel ikke opplevd akkurat det, men folk som syter er satans irriterende. Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg har ei venninne som går skeivt, så når vi går ved siden av hverandre presser hun meg ut av veien, eller så ender det opp med at hun tråkker meg på tåa... virker kanskje ikke som det største problemet, men det er JÆVELIG irriterende! og, når jeg sier det til hun sier hun bare: jaja, det plager ikke meg! P.S. hun har ingen funksjonshemming... så vidt jeg vet da Lenke til kommentar
orginal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ting som irriterer meg grenseløst: At VG ikke inkluderer slike (iallefall tilsvarende) svaralternativ i avstemingen sin: Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Snerrunger som får den nyeste bergansjakken hver måned, den nyeste ipoden, nye klær hver helg, og i tillegg noen tusenlapper i måneden for å så klage på mamma at maten ikke er god er irriterende, samtidig som de tar det som en selfølge at de fortjener alt de får uten å løfte en finger!! Jeg føler også er sterkt hat mot russ etter de forrige sommer skadet ett av mine barns venner på 8 år!! (Finnes selfølgelig hyggelige mennesker som er russ) Men de som utnytter feiringen til å gjøre livet jævlig for andre kan bare dra seg langt til ****** med bilvrakene som mamma og pappa har betalt. Endret 4. september 2006 av Multi-Task Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Og jeg er enig med deg Multi-Task, pappagutter er hat.. Men det finnes også de av oss unge som jobber og tjener våre egne penger for å kjøpe biler, jakker, iPoder, whatever... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men de som utnytter feiringen til å gjøre livet jævlig for andre kan bare dra seg langt til ****** med bilvrakene som mamma og pappa har betalt. Gidd dra alle under en kam, jeg har jobba RÆVA og HUE av meg i sommerferien for å få råd til min andel på bil! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folk som synes at Punk'd er gøy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folk som synes at Punk'd er gøy. 6804500[/snapback] Enkelte ganger er det ganske morsomt, men MANGE dårlige forsøk. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folk som synes at Punk'd er gøy. 6804500[/snapback] Du irritere det over folk som finner glede i ting du ikke finner glede i? Hahaha! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Folk som synes at Punk'd er gøy. 6804500[/snapback] Du irritere det over folk som finner glede i ting du ikke finner glede i? Hahaha! 6804807[/snapback] Har en kompis som er ekstrem på det tilfellet. DET er irriterende. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå vet ikke jeg hva Gaston har skrevet (han er på ignore) men så vidt jeg vet, er han serber selv. Så tenk dere om før dere skriver om serbere, gutter. 6801908[/snapback] Er nok ikke serber... Hvordan vet du han er serber?.. 6797136[/snapback] Fordi han er liten! evt at jeg vet hvem han er... 6797149[/snapback] Hehe, Serbere er vel gjennomsnittlig større enn nordmenn faktisk 6801616[/snapback] Det var en smule ironi i innlegget, da:-P 6802043[/snapback] Ingen ironi, det er faktisk sant! Gj.snitts mannen er høyere enn en vanlig dødelig nordmann.. chew on it, it's delicious Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Folk som synes at Punk'd er gøy. 6804500[/snapback] Du irritere det over folk som finner glede i ting du ikke finner glede i? Hahaha! 6804807[/snapback] I grunn er vel den forferdelig programmlederen som irriterer meg mest, han snur på hodet uten å følge kameraet hele tiden og roper i stedet for å snakke. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ingen ironi, det er faktisk sant! Gj.snitts mannen er høyere enn en vanlig dødelig nordmann.. chew on it, it's delicious 6807702[/snapback] Oh, du er mesteren over ironi! Jeg mente mitt innlegg. Jeg var usaklig mot henne, fordi jeg visste at hun ble provosert av innlegget mitt! Hvem som er høyest gir jeg blanke i! Chew on that baby;-) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Men de som utnytter feiringen til å gjøre livet jævlig for andre kan bare dra seg langt til ****** med bilvrakene som mamma og pappa har betalt. Gidd dra alle under en kam, jeg har jobba RÆVA og HUE av meg i sommerferien for å få råd til min andel på bil! 6804474[/snapback] Du glemte å quote parantesen foran det du quoted, han dro ikke alle under en kam din klovn....din hattifnatt - Hater inderlig at Visa ikke trekker betalinger med en gang, sånn at jeg må gå rundt å vente på en smell av betaling. Endret 8. september 2006 av co2 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ingen ironi, det er faktisk sant! Gj.snitts mannen er høyere enn en vanlig dødelig nordmann.. chew on it, it's delicious 6807702[/snapback] Oh, du er mesteren over ironi! Jeg mente mitt innlegg. Jeg var usaklig mot henne, fordi jeg visste at hun ble provosert av innlegget mitt! Hvem som er høyest gir jeg blanke i! Chew on that baby;-) 6807980[/snapback] Åja daså ... Æh, når er jeg bare forvirra, ikke at jeg går rundt å tenker på dette dag og natt.. See you later aligator Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 At folk ikke forstår forskjellen på å/og regelen og får 2 karakterer bedre enn meg i norsk på karakterkortet. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kan da skrive sinnsykt gode tekster uten å kunne bruke å/og. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mads FN og folk som tror de er fulle og som er stygge og slår os.v Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Folk på min alder som snakker slik: Og han kom opp til meg men da var liksom jeg helt sånn(utfører merkelige ansiktsutrykk), og du skulle sett trynet på dama hans etc. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg