Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ei venninne som går skeivt, så når vi går ved siden av hverandre presser hun meg ut av veien, eller så ender det opp med at hun tråkker meg på tåa... virker kanskje ikke som det største problemet, men det er JÆVELIG irriterende!

og, når jeg sier det til hun sier hun bare: jaja, det plager ikke meg! :hrm:

P.S. hun har ingen funksjonshemming... så vidt jeg vet da :hmm:

Lenke til kommentar

Snerrunger som får den nyeste bergansjakken hver måned, den nyeste ipoden, nye klær hver helg, og i tillegg noen tusenlapper i måneden for å så klage på mamma at maten ikke er god er irriterende, samtidig som de tar det som en selfølge at de fortjener alt de får uten å løfte en finger!!

Jeg føler også er sterkt hat mot russ etter de forrige sommer skadet ett av mine barns venner på 8 år!! (Finnes selfølgelig hyggelige mennesker som er russ) Men de som utnytter feiringen til å gjøre livet jævlig for andre kan bare dra seg langt til ****** med bilvrakene som mamma og pappa har betalt.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hva Gaston har skrevet (han er på ignore) men så vidt jeg vet, er han serber selv. Så tenk dere om før dere skriver om serbere, gutter.

6801908[/snapback]

Er nok ikke serber... :roll:

Hvordan vet du han er serber?..

6797136[/snapback]

Fordi han er liten! evt at jeg vet hvem han er...

6797149[/snapback]

Hehe, Serbere er vel gjennomsnittlig større enn nordmenn faktisk ;)

6801616[/snapback]

Det var en smule ironi i innlegget, da:-P

6802043[/snapback]

Ingen ironi, det er faktisk sant! Gj.snitts mannen er høyere enn en vanlig dødelig nordmann.. chew on it, it's delicious :thumbup:

Lenke til kommentar
Folk som synes at Punk'd er gøy.

6804500[/snapback]

Du irritere det over folk som finner glede i ting du ikke finner glede i? Hahaha!

6804807[/snapback]

I grunn er vel den forferdelig programmlederen som irriterer meg mest, han snur på hodet uten å følge kameraet hele tiden og roper i stedet for å snakke.

Lenke til kommentar
Ingen ironi, det er faktisk sant! Gj.snitts mannen er høyere enn en vanlig dødelig nordmann.. chew on it, it's delicious :thumbup:

6807702[/snapback]

Oh, du er mesteren over ironi! Jeg mente mitt innlegg. Jeg var usaklig mot henne, fordi jeg visste at hun ble provosert av innlegget mitt!

Hvem som er høyest gir jeg blanke i!

Chew on that baby;-)

Lenke til kommentar
Men de som utnytter feiringen til å gjøre livet jævlig for andre kan bare dra seg langt til ****** med bilvrakene som mamma og pappa har betalt.

Gidd dra alle under en kam, jeg har jobba RÆVA og HUE av meg i sommerferien for å få råd til min andel på bil!

6804474[/snapback]

Du glemte å quote parantesen foran det du quoted, han dro ikke alle under en kam din klovn....din hattifnatt

- Hater inderlig at Visa ikke trekker betalinger med en gang, sånn at jeg må gå rundt å vente på en smell av betaling.

Endret av co2
Lenke til kommentar

6807702[/snapback]

Oh, du er mesteren over ironi! Jeg mente mitt innlegg. Jeg var usaklig mot henne, fordi jeg visste at hun ble provosert av innlegget mitt!

Hvem som er høyest gir jeg blanke i!

Chew on that baby;-)

6807980[/snapback]

Åja daså :hmm: ...

Æh, når er jeg bare forvirra, ikke at jeg går rundt å tenker på dette dag og natt.. :tease:

:thumbup: See you later aligator :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...