Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som pisser PÅ dassen og ikke I dassen..

 

Altså. det er mulig å treffe nedi skåla.. Man er ikke nødt til å søle ned hele setet..

 

Irriterer meg spessielt over folk som ikke gidder å løfte opp setet på dassen før de står og pisser ned hele driter der andre skal sitte!

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg ikke kan lukte min egen svettelukt. Men må høre det fra andre hvis jeg stinker.

(jeg har luktesans altså, men det er vel sånn med svette og dårlig ånde, du merker det ikke selv)

Irriterer meg at jeg kan lukte min egen svtte når jeg er svett :p Det er plagsomt :wee:

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Jeg blir så jævlig forbanna på dataen! Argh:

 

Det popper opp en sånn forbasket feilmeldingssak hele tiden, der det står følgende: "com surrogate har sluttet å virke" Den kommer opp hundrevis av ganger. Hjelper ikke hva jeg enn trykker på, løse problemet går IKKE (selv om windows hele tiden skryter av å ha funnet en løsning :ninja: ) og om jeg trykker på X'n oppe i hjørnet eller "lukk program" så popper den frem igjen iløpet av 3 sekunder.

 

Noe annet som omtrent fikk det til å klikke for meg skjedde når jeg skulle se naruto via windows media center eller hva pokker det er. Naruto edpisodene har 1,5 minutt med intro før det virkelig begynner, og til og med da kan det være et halvt minutt tilbakeblikk.

 

Disse to minuttene vil jeg gjerne spole forbi, men det går jo faen ikke an med den drittavspilleren. Trykka på bedrageriknappen for å spole, og da klikka det helt for spilleren, og det ble et skikkelig ork å få avslutta den.

Dette skjedde TO ganger tror jeg :fun:

Og hver gang tok det lang tid før dataen funka skikkelig igjen.

 

Hvorfor klarer de ikke lage noe som virker?? Dataen er så godt som helt ny og.. Dritt.

Maskinen kom sannsynligvis med Vista? Da kan man ikke forvente noe annet. :p

Lenke til kommentar

Ja, faen ta de respektløse folkene som ikke sitter hjemme og snylter på skatten din, sånn at de har råd til mat, husly og klær.

 

Irriterer meg over folk (flertall, sikter ikke til han over meg) som kaller folk som gjør jobben sin respektløse, idioter, tosker osv.

Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...