Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Tror det er forskjellig praksis på dette, noe Sonja kommenterte(interaksjon med pasienter fra starten av i Norge), kanskje dette ikke er tilfelle i utlandet? Tror dette var noe av det Sonja kritiserte, men orker ikke lese det igjen.

Legestudiet er kanskje for prestisjefylt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg sterkt over at NAV bare har gitt meg en tiendedel av det jeg skulle hatt i lønn denne gangen.

Skjønner ikke hvordan de har fått til dette, syns hele systemet deres skurrer jeg.

Tja, er jo bare å spørre dem...

Er avhengig av Nav selv dessverre, men vil ikke kalle det jeg får av dem for "lønn" ;)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Hmm, ting som irriterer meg grenseløst :hmm: De er føckings mye må jeg si.

- Når internett klikker.

- Når folk skryter.

- Når søskene mine smatter ved middags bordet.

- Folk med lav SQ/EQ.

-

Norsk lærere.

- Folk som synst Kaka er verdens beste fotballspiller, fordi de stod på vg.no.

- REKLAME PÅ TV.

- Folk som ikke respekterer andres relegion.

- Carew i media. Heter ikke Aston Villa lenger, nå er de "carew og co"

- Norsk fag.

Gidder ikke skrive mer.

Lenke til kommentar
Hmm, ting som irriterer meg grenseløst :hmm: De er føckings mye må jeg si.

- Norsk lærere.

- Norsk fag.

Det skjønner jeg.

Gikk bak en tulling idag, han gikk forholdsvis sakte, men så ut til å gi plass rundt et hjørne på en bygning, men da skjærte han plutselig over for å blokke. Klarer ikke folk å gå eller?

Lenke til kommentar

Jeg HATER å gå bak folk. Hvis det for eksempel er en smal vei , eller en sti... Jeg går ganske fort når jeg går tur, så som regel er det bare å gå forbi folk, men det er innmari irriterende med folk som går akkurat så fort at du enten må løpe ett stykke for å komme forbi de, gå bak de i en halvtime, eller ved siden av de. .. Enklere å snu!

Og så irriterer jeg meg over folk som blir kjemperedde for å la hunden sin hilse på hunden min, bare fordi min er liten :nei:

Og folk som ikke har rydda ut jula ENDA!! WTF!?!

Lenke til kommentar

Jeg blir så jævlig forbanna på dataen! Argh:

Det popper opp en sånn forbasket feilmeldingssak hele tiden, der det står følgende: "com surrogate har sluttet å virke" Den kommer opp hundrevis av ganger. Hjelper ikke hva jeg enn trykker på, løse problemet går IKKE (selv om windows hele tiden skryter av å ha funnet en løsning :ninja: ) og om jeg trykker på X'n oppe i hjørnet eller "lukk program" så popper den frem igjen iløpet av 3 sekunder.

Noe annet som omtrent fikk det til å klikke for meg skjedde når jeg skulle se naruto via windows media center eller hva pokker det er. Naruto edpisodene har 1,5 minutt med intro før det virkelig begynner, og til og med da kan det være et halvt minutt tilbakeblikk.

Disse to minuttene vil jeg gjerne spole forbi, men det går jo faen ikke an med den drittavspilleren. Trykka på bedrageriknappen for å spole, og da klikka det helt for spilleren, og det ble et skikkelig ork å få avslutta den.

Dette skjedde TO ganger tror jeg :fun:

Og hver gang tok det lang tid før dataen funka skikkelig igjen.

Hvorfor klarer de ikke lage noe som virker?? Dataen er så godt som helt ny og.. Dritt.

Lenke til kommentar

Okei:

-fjortiss-jenter som sier "lissom" "ass" "'a" hele tiden >.<

"han der er bare så jævlig deilig lissom, og han der og, ikke sant 'a?" OMG

*slå hodet i veggen*

-Folk som går sakte :p

-Jenter som tror "*host*retarded*host* er tøft å si hele tiden

-Ei spesiell jente som sladrer på alt og som roper som en gutt når klassen skal bli stille (hun er ikke lærer :p)

-Wannabe gangstaahs..

-Folk som jukser i online-spill

og en masse andre ting som jeg ikke orker å skrive opp nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...