Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NaMi-læreren min. Makan til selvfornøyd jævel skal man lenge lete etter. Ga mer 3 på en prøve, hvor jeg skrev 3,5 sider. Går det ann å være så ond?

 

Og i dag så skal han gi meg terminkarakter:

 

-Saasa! La oss se hva vi har her (stoort glis)

 

Jeg fikk svak 4'er. Allmenn skulle være vanskelig men ikke vanskelig... Faen, altså...

Lenke til kommentar

Irriterer meg over Allmen/studiespes jeg også. Leverte inn en 3-4 siders stil for noen uker siden som jeg brukte lang tid på: "Du skriver meget bra, har gode illustrasjoner og korrekt faktastoff, karakter 4-"

 

Og faen så skolelei jeg har blitt. Alt med skolen irriterer meg.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk foran meg i kassekøen som ikke kan betale for seg, og bare står og ser dumt på butikkekspeditøren, som om personen får det gratis hvis han/hun bare står der lenge nok.

 

ÅfyFAN, jobber på kiwi selv. &(%(¤%%"#, og det er alltid samma folka.

 

Hater gamle folk som kjører bil som idioter

Hater å måke snø, for å se at alt du har gjort er smeltet bort dagen etter

Hater å sitte på en full buss sammen med folk som stinker svette

Hater folk som skryter HELE TIDEN

Hater når ting aldri ordner seg, slik at man må ringe rundt til enhvermann og ingen vil ha noe med deg å gjøre

Hater at folk maser

Hater at jeg biter negler

 

Hater litt for mye ting kanskje :p

Er så enig med så mye som blir sagt her

Lenke til kommentar
NaMi-læreren min. Makan til selvfornøyd jævel skal man lenge lete etter. Ga mer 3 på en prøve, hvor jeg skrev 3,5 sider. Går det ann å være så ond?

 

Og i dag så skal han gi meg terminkarakter:

 

-Saasa! La oss se hva vi har her (stoort glis)

 

Jeg fikk svak 4'er. Allmenn skulle være vanskelig men ikke vanskelig... Faen, altså...

Seriøst, hvor mye man skiver har lite med karakteren å gjøre. Så lenge en besvarer spørsmålet på to sider, er konkret og har med relevant informasjon eller om man skriver åtte sider bullshit med urelevant stoff er to forskjellige ting.

Dette er ikke noe som er retta mot deg, men får samme hver gang vi får tilbake prøver "Hvordan kan jeg få 4, jeg skrev jo seks sider!" når de bare har gjenfortalt det som står i boka. Og du minte meg på det, så takk :)

 

Men ja, læree som gliser når de deler ut elendige karakterer :wee: , latterlig.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Når jeg og mine venninner vorser (eller nascher, for den saks skyld) går det i metal, the Cure, Siouxie and the Banshees og annen 80's goth. :wee:

Og kanskje litt smågoth? :)

Veldig lite, gitt. EDM og lignende er ikke vorsemateriale.

Men ja, du har rett. Er man under 25 og goth er man smågoth. Er man over 29 og goth klarer man ikke å vokse opp. Jeg glemte reglene en stund der.

Jeg tenkte på godteri, men OK, din versjon var morsommere. ;)

 

(EDM?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Her jeg bor, får vi brevet dagen etter så jeg går alltid på nettet å ser. Er det framme på nettet, men ikke i postkassa, stikker jeg bare til posten å henter det. :)

Lenke til kommentar

En god del innlegg hvor man diskuterer hverandre er fjernet. Slik diskusjon medfører ikke annet enn personangrep og dårlig stemning i tråden. Å diskutere hverandre som brukere er også off-topic.

Vennligst hold dere til trådens tema heretter, og personangrep tolereres ikke!

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Ellers blir moderator grenseløst irritert da slikt skal gjøres via PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Tror søvn er for å sortere minner, kunnskap og erfringer den har skaffet seg i løpet av den foregående dagen. Leste dette i illustrert vitenskap, husker ikke hvilket nummer men...

 

-MK-

Det er fortsatt irriterende at man trenger søvn. Snakk om bortkastet tid.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...