Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, ja hadde en sånn på bussen på vei til jobb i høst. Han hadde Ipod og Koss portapro headsett, med lyden på full guffe. Det var ikke så høyt at man akkurat hørte bassen/trommene og alt annet var utydelig. Nei, man hørte sangen helt fint, fikk med alle detaljer. Og selfølgelig hørte han på Topp 20 musikk. Syntes mest synd på han. Det kan jo ikke være bra for hørselen å ha det så høyt. I tillegg til at han står å dummer seg ut ved å spille dårlig musikk for hele bussen.

Lenke til kommentar
Uff, ja hadde en sånn på bussen på vei til jobb i høst. Han hadde Ipod og Koss portapro headsett, med lyden på full guffe. Det var ikke så høyt at man akkurat hørte bassen/trommene og alt annet var utydelig. Nei, man hørte sangen helt fint, fikk med alle detaljer. Og selfølgelig hørte han på Topp 20 musikk. Syntes mest synd på han. Det kan jo ikke være bra for hørselen å ha det så høyt. I tillegg til at han står å dummer seg ut ved å spille dårlig musikk for hele bussen.
Helt utrolig hvor høyt enkelte spiller. Mulig de har tinnitus allerede og må overdøve med musikk...?

Plager meg egentlig mer når naboer har fest og spiller den verste harrymusikken, gjerne samme sang gang på gang. Jentevorspiel på full guffe er helt j*vlig :mad:

Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar
Når jeg og mine venninner vorser (eller nascher, for den saks skyld) går det i metal, the Cure, Siouxie and the Banshees og annen 80's goth. :wee:

Og kanskje litt smågoth? :)

Veldig lite, gitt. EDM og lignende er ikke vorsemateriale.

Men ja, du har rett. Er man under 25 og goth er man smågoth. Er man over 29 og goth klarer man ikke å vokse opp. Jeg glemte reglene en stund der.

Lenke til kommentar
Ha! Bare vent til videregående, Jonas. Ikke ta teoretisk hvis du hater matte fra før. Det eneste du får ut av det er selvpining.

Jah! Matte irriterer meg! Tok teoretisk, fikk 3, og fikk 6 på matte muntlig eksamen i 10 klasse! Drit vanskelig! Bah, ikke ta teoretisk :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg hater ikke matte, er bare ikke så flink til det.. :(

Lå på 4+ i 8... 3 i andre termin 8. og ligger til 4 nå _håper_ jeg.. Fikk 3+ på tentamenen, men har fått 4 og 5 på de to andre prøvene.. :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke kan bestemme meg om jeg skal velge S eller R matte neste år.. er jo helt rompe i matte, men med R og fysikk blir det bedre jobbmuligheter

Litt samme som meg, Jonas. Lå an til 3 i matte i 10. helt til en 4- på tentamen redda meg, og fikk 4 på kortet. Nå har jeg fått 2/3 på alle prøver i T matte. 3 som karakter though.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...