geir__hk Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dørene på diverse skolebygninger. De er visst laget for å lage mest mulig slamrelyd når man går inn og ut av klasserom. Potte umulig å snike seg inn og ut, det slamrer og bråker uansett = hodepine Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Irriterer meg over folk som har kjæreste. Det kalles sjalusi, ikke sinne. haha... :!: irriterer meg over været... snø forrige uke og nå ICE! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Folk på bussen som absolutt må høre musikken på absolutt høyeste volum og selvsagt har de ikke lukka hodetelefoner e.l. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 heanwi: helt enig, jeg blir irritert over det hver gang. Og som regel hører de på dårlig fjortiss musikk- og da blir jeg enda mer arrggghhh Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Uff, ja hadde en sånn på bussen på vei til jobb i høst. Han hadde Ipod og Koss portapro headsett, med lyden på full guffe. Det var ikke så høyt at man akkurat hørte bassen/trommene og alt annet var utydelig. Nei, man hørte sangen helt fint, fikk med alle detaljer. Og selfølgelig hørte han på Topp 20 musikk. Syntes mest synd på han. Det kan jo ikke være bra for hørselen å ha det så høyt. I tillegg til at han står å dummer seg ut ved å spille dårlig musikk for hele bussen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Matte generelt. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ha! Bare vent til videregående, Jonas. Ikke ta teoretisk hvis du hater matte fra før. Det eneste du får ut av det er selvpining. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Uff, ja hadde en sånn på bussen på vei til jobb i høst. Han hadde Ipod og Koss portapro headsett, med lyden på full guffe. Det var ikke så høyt at man akkurat hørte bassen/trommene og alt annet var utydelig. Nei, man hørte sangen helt fint, fikk med alle detaljer. Og selfølgelig hørte han på Topp 20 musikk. Syntes mest synd på han. Det kan jo ikke være bra for hørselen å ha det så høyt. I tillegg til at han står å dummer seg ut ved å spille dårlig musikk for hele bussen.Helt utrolig hvor høyt enkelte spiller. Mulig de har tinnitus allerede og må overdøve med musikk...?Plager meg egentlig mer når naboer har fest og spiller den verste harrymusikken, gjerne samme sang gang på gang. Jentevorspiel på full guffe er helt j*vlig Endret 15. januar 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når jeg og mine venninner vorser (eller nascher, for den saks skyld) går det i metal, the Cure, Siouxie and the Banshees og annen 80's goth. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når jeg og mine venninner vorser (eller nascher, for den saks skyld) går det i metal, the Cure, Siouxie and the Banshees og annen 80's goth. Og kanskje litt smågoth? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når jeg og mine venninner vorser (eller nascher, for den saks skyld) går det i metal, the Cure, Siouxie and the Banshees og annen 80's goth. Og kanskje litt smågoth? Veldig lite, gitt. EDM og lignende er ikke vorsemateriale. Men ja, du har rett. Er man under 25 og goth er man smågoth. Er man over 29 og goth klarer man ikke å vokse opp. Jeg glemte reglene en stund der. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 folk som trur dei er smarte så er dei berre meget usmarte :):) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Folk som ikke har storbokstav i begynnelsen av en setning og overdrevt bruk av smillies. Jeg tenkte ikke direkte på deg men du bare minnte meg på det. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ha! Bare vent til videregående, Jonas. Ikke ta teoretisk hvis du hater matte fra før. Det eneste du får ut av det er selvpining. Jah! Matte irriterer meg! Tok teoretisk, fikk 3, og fikk 6 på matte muntlig eksamen i 10 klasse! Drit vanskelig! Bah, ikke ta teoretisk Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tja, hvis du har store ambisjoner om å virkelig slå til her i livet hjelper det sikkert med teoretisk Har selv praktisk dog Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jah! Matte irriterer meg! Tok teoretisk, fikk 3, og fikk 6 på matte muntlig eksamen i 10 klasse! Drit vanskelig! Bah, ikke ta teoretisk Muntlig matte-eksamen i 10. er bare piss. På midt parti (8 stk) fikk 5 stk. 6, to stk. 5 og én 4. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 folk som trur dei er smarte så er dei berre meget usmarte :):) I feel stalked. :( :( http://dump.no/files/543f7398ed36/Schnell_og_Eplefe2.rtf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg hater ikke matte, er bare ikke så flink til det.. Lå på 4+ i 8... 3 i andre termin 8. og ligger til 4 nå _håper_ jeg.. Fikk 3+ på tentamenen, men har fått 4 og 5 på de to andre prøvene.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Irriterer meg at jeg ikke kan bestemme meg om jeg skal velge S eller R matte neste år.. er jo helt rompe i matte, men med R og fysikk blir det bedre jobbmuligheter Litt samme som meg, Jonas. Lå an til 3 i matte i 10. helt til en 4- på tentamen redda meg, og fikk 4 på kortet. Nå har jeg fått 2/3 på alle prøver i T matte. 3 som karakter though. Endret 15. januar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dumme strømselskaper som antar at jeg har brukt hele 2000 kilowatt om jeg ikke får gjort måleravlesningen innen fristen er ute. Målerstand for første januar på regningen: 34 2107 Målerstand i dag, 15 dager senere: 34 1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg