Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som legger opp bilder av tomme øl-/spritflasker på nettby o.l. "Se på alle disse tomme flaskene, 'a, vi har tømt dem helt sjøl! Se så tøffe vi er, da!"

Det som er verre er at dette tilstadighet dukker opp i 3. klasse vgs. Blir flau på dems vegne jeg...

Lenke til kommentar

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. 90% av busspassasjerene generelt.

Når du går inn på en buss som har setebelter på alle stolene, hvorfor i h.. bruker dere de ikke? Irriterer meg grønn. Er det virkelig så strevsomt å bruke fem sekunder på å sette på deg setebeltet?

Lenke til kommentar

Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt.

Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget ><

Lenke til kommentar
Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt.

Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget ><

barbere deg?:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...