Laffe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 At jeg må vente 3 UKER på en pakke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk som legger opp bilder av tomme øl-/spritflasker på nettby o.l. "Se på alle disse tomme flaskene, 'a, vi har tømt dem helt sjøl! Se så tøffe vi er, da!" Det som er verre er at dette tilstadighet dukker opp i 3. klasse vgs. Blir flau på dems vegne jeg... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skjedde nettopp med en bekjent, 2. klasse vgs. Jeg blir oppgitt, jeg. Edit: fjerna quotes, til enkeltes store glede. Endret 13. januar 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. 90% av busspassasjerene generelt. Når du går inn på en buss som har setebelter på alle stolene, hvorfor i h.. bruker dere de ikke? Irriterer meg grønn. Er det virkelig så strevsomt å bruke fem sekunder på å sette på deg setebeltet? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har sittet på buss med belter kanskje 3 ganger. Og det er lenge siden. Ingen som sa at vi burde eller måtte ha på oss belte Irriterer meg over at søndagen er over. En av de beste dagene i uka! Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så lenge du kommer bakfra (og i rimelig høy fart) har du mest ansvar. Vet det, men den dumme ungen kom inn i hovedløypa fra en sideløype og bare kjørte rett på tvers uten og se seg om. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hater Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Me2! Baktanken er grei nok, men ytelsen er så hinsides ræva og alt er veldig veldig uoversiktlig. Facebook er penere. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk som har lest/sett Ringenes Herre et par hundre ganger for mange. Blir så oppgitt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ingen som sa at vi burde eller måtte ha på oss belte Ikke alltid det er noen som sier at du må ha på deg belte i personbil heller, men de fleste med litt vett har det. Eller tar du ikke på deg bilbelte med mindre foreldrene dine ber deg om det? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som jeg sa, det er veldig lenge siden. På klassetur i sjette-klasse eller noe. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan man bli bøtelagt for å ikke bruke setebelte på bussen? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, hvis man er over 16 år (tror jeg det var). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt. Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget >< Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt.Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget >< barbere deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Never! Jeg liker ikke å ikke ha hår i ansiktet. Føler meg naken uten det, akkurat som jeg ikke takler å gå rundt uten å ha noe på hodet. Skjerf, bandana, hatt, lue, headset, whatever. Noe må det være Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 At jeg rett og slett ikke gidder å gjøre noe i timene.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 At jeg rett og slett ikke gidder å gjøre noe i timene.. Second. Hatt time siden ca. 10 uten å ha gjort noe fornuftig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Norges fremtid, folkens... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Norges fremtid, folkens... Og jeg som skal bli flymekaniker Men det går jo tross alt "bare" ut over deres sikkerhet Edit* Nå gjelder dette kun i allmenntimene da Endret 14. januar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg