Thakiti Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Irriterer meg over sånne forbanna småunger på ski som krysser løypa uten og se seg om, altså i skianlegg. Var minst en gang idag da jeg ver et par centimeter fra en unge, fordi jeg faktisk så ungen og fikk bremsa. Hadde jeg bare sett rett fram jeg så hadde den dumme ungen jaggu meg fått et brett i magen eller noe (ungen kjørte på tvers av toppen av en "dal" som er morsom og hoppe ut av) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så lenge du kommer bakfra (og i rimelig høy fart) har du mest ansvar. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Irriterer meg over sånne forbanna småunger på ski som krysser løypa uten og se seg om, altså i skianlegg.Var minst en gang idag da jeg ver et par centimeter fra en unge, fordi jeg faktisk så ungen og fikk bremsa. Hadde jeg bare sett rett fram jeg så hadde den dumme ungen jaggu meg fått et brett i magen eller noe (ungen kjørte på tvers av toppen av en "dal" som er morsom og hoppe ut av) Jeg holdt på å knuse en unge en gang jeg og. Tok skikelig sats for å hoppe på et stort hopp og så kommer en liten nisse-unge og krysser rett før jeg skal til og hoppe. Forbanna drittunger kan da lære seg litt skivett de og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Amerikanske ekstrem-kristne. "Darwin is dead, Jesus is living" så jeg på en t-skjorte en dag her. Hadde slått jævelen i trynet, om jeg ikke hadde sittet på bussen og han sto utenfor og så dum ut. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Amerikanske ekstrem-kristne. "Darwin is dead, Jesus is living" så jeg på en t-skjorte en dag her. Hadde slått jævelen i trynet, om jeg ikke hadde sittet på bussen og han sto utenfor og så dum ut. Signe yttringsfriheten. Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg flyr endel i jobben, og en ting irriterer meg grenseløst: Normalt tar sikkerhetskontrollen på Gardermoen såpass mye tid at vi blir stående i kø og se på folk som, nettopp, går gjennom sikkerhetskontrollen. Når man har gjort dette i endel minutter, forstår man greit at man må tømme lommene, ta up PC av sekken, ikke ha med mer væske enn 100 ml osv osv. Enda er det noen som ser ut som spørsmålstegn når vekteren ber dem gjøre det samme. Først da begynner de å sjekke etter småpenger og nøkler. Deretter strener de gjennom med beltet på, bare for å bli kalt tilbake for å ta det av. Deretter er det på'n igjen, bare for å oppdage at denne gangen har de glemt å legge fra seg lommeboka. Er det virkelig mulig å bli så forbannet dum? Hadde alle vært klare til å gå gjennom kontrollen ved å legge alt av metall i jakken og legge denne på båndet idet man kokmmer frem, hadde ALLE spart masse tid. Ah, det var deilig å få skrevet dette ;D Endret 13. januar 2008 av golizt Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vintermoten, selger bare mørkebukser. Var å kjøpte klær her om dagen, så spørr jeg "har du noen lyse bukser" så svarte hu tilbake "nei!" Hater det der. Hvorfor kan de ikke selge alslags bukser hele året ... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Irriterer meg over sånne forbanna småunger på ski som krysser løypa uten og se seg om, altså i skianlegg.Var minst en gang idag da jeg ver et par centimeter fra en unge, fordi jeg faktisk så ungen og fikk bremsa. Hadde jeg bare sett rett fram jeg så hadde den dumme ungen jaggu meg fått et brett i magen eller noe (ungen kjørte på tvers av toppen av en "dal" som er morsom og hoppe ut av) Jeg sto på slalom(/utfor ) og hadde _rimelig_ god fart rett før en sånn "kul og rett ned etterpå" og tok til å hoppa og da jeg var i lufta da så jeg det..: En hel jævla helvettes småbarnsfamilie hvor ungene ligger strødd MIDT i bakken der jeg skulle lande, siden de ikke klarte å bremse seg nedover. Neida, da legger vi oss på mage og rygg og venter på at foreldrene våres, som også står MIDT i bakken bare litt lengre nede, skal komme opp å hjelpe oss ned! AARGH!! Når jeg var i lufta tenkte jeg: Å faen, dette går til helvete..! Og dere kan jo selvsagt tenke dere hva som skjedde? Joda jeg klarte såvidt å kjøre sikk-sakk mellom de førtse små jævlene, men det måtte jo ende med at jeg måka til en liten horunge som hadde den fikse ideen at han/hun skulle reise seg opp å kjøre tvers over løypa, i kollisjonskurs med meg! Og jeg (ikke med vilje selvsagt) måka til den jævelen med staven midt i trynet (fant jeg ut etterpå) og måtte jo bråbremse og så kommer en av foreldrene bort til meg (mens den andre drar bort til horungen for å trøste) og så begynner den foreldren å kjefte: "bla, bla, forsiktig, bla, bla, kjøre saktere, bla, bla, se seg om..." HELVETE! Skal man ta med seg småunger i skianlegg får man faen meg passe på å ikke dra til de bratteste stedene! Ble nok en del ordbruk her, men fy så godt det var å få sånt ut en gang i blandt Lenke til kommentar
katet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Småsøstrer som faen skal rive ned alt som du har balt med å henge oppetter veggene. Sengkleda og det som verre er går veggimellom.. FY SATAN ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Irriterer meg over sånne forbanna småunger på ski som krysser løypa uten og se seg om, altså i skianlegg.Var minst en gang idag da jeg ver et par centimeter fra en unge, fordi jeg faktisk så ungen og fikk bremsa. Hadde jeg bare sett rett fram jeg så hadde den dumme ungen jaggu meg fått et brett i magen eller noe (ungen kjørte på tvers av toppen av en "dal" som er morsom og hoppe ut av) Jeg sto på slalom(/utfor ) og hadde _rimelig_ god fart rett før en sånn "kul og rett ned etterpå" og tok til å hoppa og da jeg var i lufta da så jeg det..: En hel jævla helvettes småbarnsfamilie hvor ungene ligger strødd MIDT i bakken der jeg skulle lande, siden de ikke klarte å bremse seg nedover. Neida, da legger vi oss på mage og rygg og venter på at foreldrene våres, som også står MIDT i bakken bare litt lengre nede, skal komme opp å hjelpe oss ned! AARGH!! Når jeg var i lufta tenkte jeg: Å faen, dette går til helvete..! Og dere kan jo selvsagt tenke dere hva som skjedde? Joda jeg klarte såvidt å kjøre sikk-sakk mellom de førtse små jævlene, men det måtte jo ende med at jeg måka til en liten horunge som hadde den fikse ideen at han/hun skulle reise seg opp å kjøre tvers over løypa, i kollisjonskurs med meg! Og jeg (ikke med vilje selvsagt) måka til den jævelen med staven midt i trynet (fant jeg ut etterpå) og måtte jo bråbremse og så kommer en av foreldrene bort til meg (mens den andre drar bort til horungen for å trøste) og så begynner den foreldren å kjefte: "bla, bla, forsiktig, bla, bla, kjøre saktere, bla, bla, se seg om..." HELVETE! Skal man ta med seg småunger i skianlegg får man faen meg passe på å ikke dra til de bratteste stedene! Ble nok en del ordbruk her, men fy så godt det var å få sånt ut en gang i blandt Jeg kjører bi-ski (for de som ikke vet hva det er, trykk her.) Og den er relativt tung i seg selv, og hadde en liknende opplevelse. Se for deg at du er en 12-13 år gammel uvitende unge og ser en over middels tung kjelke komme brasende mot deg i svart bakke, og du har ikke peil på hva faen du gjør i den bakken Endret 13. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjører bi-ski (for de som ikke vet hva det er, trykk her.) Og den er relativt tung i seg selv, og hadde en liknende opplevelse. Se for deg at du er en 12-13 år gammel uvitende unge og ser en over middels tung kjelke komme brasende mot deg i svart bakke, og du har ikke peil på hva faen du gjør i den bakken Ser det for meg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bilister som på død og liv MÅ parkere i sykkelfeltet, for der er det jo plass. Selv om det er et fysisk skille (bump) mellom bilveien og sykkelveien, så skjønner de ikke at sykkelfeltet skal holdes fri for biler. Hver j*vla gang jeg sykler hjem fra jobb, så står det minst en bil i sykkelfeltet, så jeg må enten løfte sykkelen opp på fortauet og sykle mellom gående, eller løfte den ut i veien så jeg nesten blir påkjørt av andre bilister som hater syklister i veien. Stort sett så løfter jeg sykkelen opp på fortauet, og på grunn av litt uheldig, plutselig ubalanse akkurat når jeg passerer bilen, så knekker jeg speilet på bilen gitt... oj, uffda (knekker jo stort sett ikke, da det stort sett bare bøyer seg innover, så jeg gjør ingen direkte skade). En kar satt faktisk i bilen når jeg gjorde det. Han tuta, og jeg vista han bare fingeren. Tror han skjønte, for jeg hørte ikke mer fra han. En annen åpna døra rett foran meg i det jeg var i ferd med å kjøre forbi bilen hans, som forøvrig også sto i sykkelfeltet. Rakk ikke å stoppe med en gang, så jeg lurer på hvor lett det var å få lukket den døra etterpå (ble jo tvunget i feil retning). Jeg dreit i det, og sykla videre. Det er sikkert de samme bilistene som klager over at syklistene kjører i veibanen :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk som quoter hovedinnlegget i en tråd, når de er de første som svarer. Hva faen er poenget? Amøber! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eller folk quoter innlegget over i det hele tatt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eller folk quoter innlegget over i det hele tatt. kvifor då Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 For da svarer man gjerne til den over. Jeg ville ikke snakket til han 5 poster over her uten at folk ikke ville forstått det. Da quoter jeg istedet. Slik som nå svarer jeg til deg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 For da svarer man gjerne til den over. Jeg ville ikke snakket til han 5 poster over her uten at folk ikke ville forstått det. Da quoter jeg istedet. Slik som nå svarer jeg til deg. kven? meg eller han fblikeng Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk som legger opp bilder av tomme øl-/spritflasker på nettby o.l. "Se på alle disse tomme flaskene, 'a, vi har tømt dem helt sjøl! Se så tøffe vi er, da!" Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mest irriterande er folk som ikke vil inrømme at de er gode i noe som de eier i! Hah Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk som legger opp bilder av tomme øl-/spritflasker på nettby o.l. "Se på alle disse tomme flaskene, 'a, vi har tømt dem helt sjøl! Se så tøffe vi er, da!" Enig hater den type menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg