Velociraptor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Folk som sier "FAKE!" når de har sett en video og tror de har rett om at den er fake .. ( eksempel break.com ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At alt skal være så jævla dyrt. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At kamerater ol. aldri klarer å avgjøre/avtale om hva man skal finne på i helgen. Det blir alltid til at man finner det ut 15min før man skal avgårde. At det pokker ikke er mulig å avtale ting flere dager i forveien, og faktisk holde den avtalen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Venner som lyver til deg og så kaller det "å ta hensyn" til deg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At siste bussen hjem går klokka 5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At kamerater ol. aldri klarer å avgjøre/avtale om hva man skal finne på i helgen. Det blir alltid til at man finner det ut 15min før man skal avgårde. At det pokker ikke er mulig å avtale ting flere dager i forveien, og faktisk holde den avtalen! Veldig enig. Jeg spør en kompis om vi skal finne på noe i helga. Så sier han "sikkert". Deretter spør jeg om vi skal stikke på kino elns. og eventuelt når og hvor. "vetfaen jeg" får jeg til svar :S Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Følelser, uvitenhet, og det å få besøk når jeg ikke vil ha besøk. VLC har stått på pause i to og en halv time nå. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Folk som sier at jeg har fritids problemer når jeg er ute å går på skøyter eller er med venner. Men de sitter på MSN 24/7, og sier at de ikke har fritids problmer ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har aldri fatta det begrepet: "fritidsproblemer". Hva går det ut på? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har aldri fatta det begrepet: "fritidsproblemer". Hva går det ut på? Jeg tolker det slik at en person f.eks har lite å gjøre på fritiden, har ikke noe sosialt liv osv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Irriterer dritten ut av meg folk som sier "Ja, hva skal vi gjøre da?", hvis man spør om de vil finne på noe >. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor det? Det er jo klart at man vil vite om det er verdt å finne på noe med deg, eller om dere bare skal sitte og se i veggen med en iskrem hver. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har aldri fatta det begrepet: "fritidsproblemer". Hva går det ut på? Jeg tolker det slik at en person f.eks har lite å gjøre på fritiden, har ikke noe sosialt liv osv. Det blir brukt, ihvertfall rundt der jeg bor, at en gjør noe som er lite produktivt i kulhetens øyne. Det vil si å gjøre lekser, jobbe, lære seg noe osv osv. Mens røyking, snusing, drikking, puling, monging, msn'ing, facebook'ing er høyverdige aktiviteter som bærer med seg mye artig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, å være på PC-en er visst "fritids", men å henge på pakkissjappa er visstnok kult her. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, sånn er det her og. Jeg vil si at fritidsproblemer er at man ikke vet hva man skal finne på på fritida. Folk spør meg hva jeg driver med, så svarer jeg at jeg spiller piano, ser på film, holder på med diskusjon, data og hører på musikk. Så får jeg til svar "fritidsproblemer eller?". Ser ikke hva som er problemet, jeg har jo nok å gjøre. Da er det vel ikke noe fritidsproblem? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ånei, jeg er en wiki-hore. Jeg klarer ikke forstå hva folk mener fordi de bruker begreper og har en litt annen mening enn dem. /sarkasme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg forstår hva de mener, men synes det er så idotisk å bruke det helt feil, når de innerst inne vet det selv. Jeg spurte en som sa at jeg hadde fritids hva som var fritids med det jeg dreiv med, så fikk jeg til svar: "fordi". Så sa han bare "fordi, "fordi" i all uendelighet. Inget godt argument imo. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vintermoten, selger bare mørkebukser. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eg skulle ta toget til stavanger i dag fordi eg skulle på jobb. og eg hadde ikkje fått med meg at det skulle vere noke jævla kultur-fest-dag-fucke greier der i dag. så er hele toget fuckings STAPPFULLT ikke en jævla ledig sitteplass, ingen plass å holde seg, jeg følte meg som ei sill i tønne for faen. så i tillegg, så tar de på folk på de andre stoppeplassene også ,og der kommer 10-barns familier med svære barnevogner og presser seg inn på toget årrh fyfaen det irriterte ass. så er hele jævla byen stappfull så det går ikke an å gå noen plass og jeg kom for sent på jobb Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Arg fikk denne meldingen: " Hei<33. Scheeeeeeeeeer?;D. Kåfer va iche du hoss *insert-name* i går?;P Det va sååå jævelli kult ass. He du ije penga på mobilen?;O ". Legg merke til at hun spør om jeg har penger via en melding, forventer hun at jeg skal skrive nei? Hun skriver første Iche noe som er helt på trynet og rett etterpå så skriver hun ije. Jeg har heller ikke snakket med henne på et halvt år, så hvorfor ta seg tid. Jeg kjenner ikke personen det var fest hoss og sist men ikke minst så bor hun rundt 1-2timer borte. P.S jeg overdrev en tanke med E'ne i Scher. Endret 12. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg