Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At kamerater ol. aldri klarer å avgjøre/avtale om hva man skal finne på i helgen. Det blir alltid til at man finner det ut 15min før man skal avgårde. At det pokker ikke er mulig å avtale ting flere dager i forveien, og faktisk holde den avtalen!

Veldig enig. Jeg spør en kompis om vi skal finne på noe i helga. Så sier han "sikkert". Deretter spør jeg om vi skal stikke på kino elns. og eventuelt når og hvor. "vetfaen jeg" får jeg til svar :S

Lenke til kommentar
Har aldri fatta det begrepet: "fritidsproblemer". Hva går det ut på?

Jeg tolker det slik at en person f.eks har lite å gjøre på fritiden, har ikke noe sosialt liv osv.

Det blir brukt, ihvertfall rundt der jeg bor, at en gjør noe som er lite produktivt i kulhetens øyne. Det vil si å gjøre lekser, jobbe, lære seg noe osv osv. Mens røyking, snusing, drikking, puling, monging, msn'ing, facebook'ing er høyverdige aktiviteter som bærer med seg mye artig.

Lenke til kommentar

Ja, sånn er det her og. Jeg vil si at fritidsproblemer er at man ikke vet hva man skal finne på på fritida. Folk spør meg hva jeg driver med, så svarer jeg at jeg spiller piano, ser på film, holder på med diskusjon, data og hører på musikk. Så får jeg til svar "fritidsproblemer eller?". Ser ikke hva som er problemet, jeg har jo nok å gjøre. Da er det vel ikke noe fritidsproblem?

Lenke til kommentar

Jeg forstår hva de mener, men synes det er så idotisk å bruke det helt feil, når de innerst inne vet det selv.

Jeg spurte en som sa at jeg hadde fritids hva som var fritids med det jeg dreiv med, så fikk jeg til svar: "fordi". Så sa han bare "fordi, "fordi" i all uendelighet. Inget godt argument imo.

Lenke til kommentar

Eg skulle ta toget til stavanger i dag fordi eg skulle på jobb. og eg hadde ikkje fått med meg at det skulle vere noke jævla kultur-fest-dag-fucke greier der i dag. så er hele toget fuckings STAPPFULLT ikke en jævla ledig sitteplass, ingen plass å holde seg, jeg følte meg som ei sill i tønne for faen. så i tillegg, så tar de på folk på de andre stoppeplassene også ,og der kommer 10-barns familier med svære barnevogner og presser seg inn på toget :mad: årrh fyfaen det irriterte ass. så er hele jævla byen stappfull så det går ikke an å gå noen plass og jeg kom for sent på jobb

Lenke til kommentar

Arg fikk denne meldingen: " Hei<33. Scheeeeeeeeeer?;D. Kåfer va iche du hoss *insert-name* i går?;P Det va sååå jævelli kult ass. He du ije penga på mobilen?;O ".

Legg merke til at hun spør om jeg har penger via en melding, forventer hun at jeg skal skrive nei? Hun skriver første Iche noe som er helt på trynet og rett etterpå så skriver hun ije. Jeg har heller ikke snakket med henne på et halvt år, så hvorfor ta seg tid. Jeg kjenner ikke personen det var fest hoss og sist men ikke minst så bor hun rundt 1-2timer borte.

P.S jeg overdrev en tanke med E'ne i Scher.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...