Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Småbarnsforeldre. Det er ingen annen menneskegruppe som er så full av piss som de.

Spesielt når de ser armene dine, kanskje?

Jeg fikk høre en mor skrike "SÅNNE FÅR DU IKKE!" da en liten jente som gikk i samme barnehage som ungen jeg passet sa at jeg hadde fine piercinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som bestandig er sure, henger seg opp i alt mulig og leker bedreviter. Plagsomt. :)

Artig at det kommer fra en som kaller seg Alltidrett :p

Gjett hvem som nettopp fikk hedersplass på svartelisten min? :p

Light Alba? Uuuuohohooo

Folk som ikke gjør tegn til å vike til noen grad når de går mot meg. Skulle tro de eide veien og jeg må da enten presse meg inn mot kanten eller løpe halveis ut i veien kun fordi de er for kule til å vike litt til den ene eller andre sia.

Lenke til kommentar
Folk som ikke gjør tegn til å vike til noen grad når de går mot meg.

Er lei av sånne selv. Har begynt å slutte å vike selv. Skulle de kjefte fordi de fikk vondt i skulderen, får de pent høre at de faktisk kan vike litt selv.

Utrolig hva en stakkars sjel tør å si/gjøre når han er sur.

Lenke til kommentar
Folk som ikke gjør tegn til å vike til noen grad når de går mot meg. Skulle tro de eide veien og jeg må da enten presse meg inn mot kanten eller løpe halveis ut i veien kun fordi de er for kule til å vike litt til den ene eller andre sia.

Så enig, så enig... det er skikkelig irriterende :thumbdown:

Og folk som ser at man labber bortover, men gir faen å går ut rett foran enn, slik at man nesten går rett i folka :\

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Sikkert nevnt tidligere, men siden eg ikkje gidder å lese gjennom 555 sider med kva som irriterer dei grenseløst, seier eg det som irriterer meg mest.

Når folk spise. Spiselyder, ikkje smatting, men lyder som lages inni munnen når munnen er lukket i mens dei tygger. Blir en forferdelig lyd av spytt som blander seg til en mjuk deig, og høres heilt jævlig ut for å si det rett ut. Det må vere det som irriterer meg mest.

Lenke til kommentar
Sikkert nevnt tidligere, men siden eg ikkje gidder å lese gjennom 555 sider med kva som irriterer dei grenseløst, seier eg det som irriterer meg mest.

Når folk spise. Spiselyder, ikkje smatting, men lyder som lages inni munnen når munnen er lukket i mens dei tygger. Blir en forferdelig lyd av spytt som blander seg til en mjuk deig, og høres heilt jævlig ut for å si det rett ut. Det må vere det som irriterer meg mest.

JA! hvertfall om du er litt morragretten, kanskje ikke fått snusen eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

JA! hvertfall om du er litt morragretten, kanskje ikke fått snusen eller noe.

Å spise frokost sammen med mamma og pappa er for meg uaktuellt.

Holder virkelig på å ta av når eg hører dei lydane, og eg har nettop stått opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Folk som røyker inne i et kollektiv så dritten siver inn i rommene. Rommet mitt kommer sikkert til å stinke røyk i morgen tidlig, for ikke å snakke om klærne mine :mad:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Og folk som ser at man labber bortover, men gir faen å går ut rett foran enn, slik at man nesten går rett i folka :\

Slenger meg på denne, og legger til noe jeg synes er enda verre : kvinnfolk med barnevogn >< !

De tar aldri noe som helst hensyn! De kan for eksempel stå dønn i ro innimellom noen hyller, så er jeg på vei til å gå forbi, men da begynner de plutselig å gå igjen, og bare peiser på akkurat som de forventer jeg bare skal hoppe unna. Noe jeg også gjør, siden jeg ikke vil bli dytta på av en barnevogn.

Har vært ute for dette utrolig mange ganger.. De er ikke stort bedre når de har bevæpna seg med handlevogn heller, frem skal de og de gir pokker i om de timer det akkurat sånn at du må stoppe helt opp, eller aller helst gå litt tilbake igjen også.. Rart det der.

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne, og legger til noe jeg synes er enda verre : kvinnfolk med barnevogn >< !

De tar aldri noe som helst hensyn! De kan for eksempel stå dønn i ro innimellom noen hyller, så er jeg på vei til å gå forbi, men da begynner de plutselig å gå igjen, og bare peiser på akkurat som de forventer jeg bare skal hoppe unna. Noe jeg også gjør, siden jeg ikke vil bli dytta på av en barnevogn.

Har vært ute for dette utrolig mange ganger.. De er ikke stort bedre når de har bevæpna seg med handlevogn heller, frem skal de og de gir pokker i om de timer det akkurat sånn at du må stoppe helt opp, eller aller helst gå litt tilbake igjen også.. Rart det der.

Og såklart skal de jo ha sitteplass på bussen. Gud forby at de, som har født barn gjort så mye for samfunnet ikke kan stå i 20 minutter.

(Ja, det var sarkasme)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...