Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det skal vel strengt tatt ikke være mulig å tukle med systemet på den måten.

Kontaktlærer kan jo bare fjerne alt fraværet om h*n vil...

 

Ikke etter en viss tidsperiode. På skolen min er det rundt 5-6 uker, så kan ikke kontaklærer endre mer.

For to år siden ihvertfall så fikk vi fjerna fravær fra August og September når sommeren nærmet seg...

Nå har vi en litt mer seriøs lærer som ikke godtar at elevene sier "jeg var der" og vi må nå gå til lærern vi har fått fravær fra i første omgang for å fjerne. Og etter et par uker så har man ikke noe poeng med å klage fordi man burde ha oppdaget det før.

Selv hadde jeg 4 dager og 6 timer eller noe ifjor.

Lenke til kommentar
Men det skal vel strengt tatt ikke være mulig å tukle med systemet på den måten.
Kontaktlærer kan jo bare fjerne alt fraværet om h*n vil...
Selvfølgelig kan h*n det. Jeg mente at elevene ikke burde ha mulighet til å tukle med systemet på den måten. Altså at de forteller læreren at de vil ha 5 timer slått sammen til én dag.
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan h*n det. Jeg mente at elevene ikke burde ha mulighet til å tukle med systemet på den måten. Altså at de forteller læreren at de vil ha 5 timer slått sammen til én dag.

 

Enig at det kan virke litt "partisk" og urettferdig: Det er ingen tvil om at én dag ser penere ut og mer for seg gjort enn 5 timer.

 

For å spore tilbake: Det noe som, vel, ikke akkurat irriterer meg - iallfall ikke grenseløs - men dog: Jeg klarer ikke å få aksent over en bokstav for å understreke noe eller markere uttale - irriterene å gå til Bokmålsordboka hver gang man skal skrive "én gang" eller "dét er viktig" eksempelvis.

 

Ituca - alltid i beste hensikt

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
At jeg hittil i dag har fått 20-30 bilder fra facebook om bla, bla, bla, commented, bla, bla... FAEN! BLIR SÅ DRITT LEI! :realmad:

 

Du vet at du selv kan velge å ikke se slik på din "home" på facebook?

Nei. Men vet det nå.. :p takker

 

Du kan justere om det er venner du vil vite mindre om, eller venner du vil vite mer om. Jeg har dessverre en del venner på fjæsbok som jeg ikke bryr meg stort om (også kjent som fjerne bekjente) og venner jeg er veldig glad i . Jeg vil selvsagt ha mer info om de jeg er veldig glad i ,og bryr meg lite om de fjerne vennene mine sine feriebilder for å si det slik :) Mye kjekt du kan fikse på !

 

Jeg irriterer meg over folk som sender meg tekstemelding eller ringer meg for å kjefte på meg for noe jeg aldri har gjort. Men det er litt genialt også da, og etterpå kan man egentlig bare le av de :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...