Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg sykt er deler av administrasjonen på skolen min. Maken til udugelig, lat og lite vennlig personale skal du lete lenge etter. Først og fremst holder dem bare åpent for elever mellom 10.00 og 14.30, det er altså bare da du får tilgang til en del nødvendige skjemaer og ting og tang. For det andre: Møter du i "luken" dem har satt i stand, kan du belage deg på å vente en stund, selv om de faktisk sitter ca. 50 centimeter unna. De ignorerer deg gjerne en stund, før de med en ironisk tone spør om det er noe du lurer på. Selvfølgelig er det det, hvorfor i alle dager skulle jeg ellers stille meg i luken og si "unnskyld meg" og kremte?

 

Så i dag rant begeret over for meg. Skulle innom for å hente en stipendmelding fra lånekassen som skulle underskrives, da jeg hadde glemt at dette måtte gjøres for hvert semester om en har fått stipend. Så på lånekassens nettsider at det var sendt den fjerde desember i fjor, så regnet med at det i allefall var fremme til nå (dessverre må disse stipendmeldingene hentes på skolen/lærestedet du tilhører). På oppslagstavla i gangen utenfor hang det som vanlig noen ark hvor det står hvem som har fått, og jeg fant mitt navn. På et annet ark med noen brev som var kommet 08.01.07 sto det at disse bare kunne hentes mellom 11.00 og 12.30. Greit nok tenker jeg, det er ikke meg det gjelder. Da jeg entrer luka litt over klokka ti, var det som vanlig tid for å stå i luken og kremte. Dernest forklarte jeg at jeg hadde et brev som skulle hentes, og sa navnet mitt. Damen gikk i safen og hentet ut en bunke med brev, og spurte igjen etter navnet mitt. Men så fikk hun et ansiktsuttrykk á la "hei, vent nå litt", og sa at hun ikke fant navnet mitt. Så fortsatte hun med "har du ikke sett lappen?". Jeg svarer med at det har jeg, men at jeg antok at det ikke gjaldt meg og mitt brev, siden det var sendt 04.12, og trolig har ligget på skolen en stund. Så gjentar hun bare seg selv, som en slags robot. "Det er ikke alle som har mulighet til å hente det akkurat da" sier jeg, men hun svarer at "det må du", og at hun ikke kunne gi meg brevet mitt før dette tidspunktet. Da jeg spurte hvorfor, sa hun at det var fordi de hadde så mye å gjøre. Det var løgn nummer to hun serverte meg.

Først latet hun som at brevet mitt ikke var på skolen, før hun rett etterpå klarer å si at jeg ikke kunne få brevet mitt, enda hun hadde bunken i nevene. Den andre løgnen var om hvor mye de hadde å gjøre. Jeg så en boks pepperkaker og en termos kaffe som sakte men sikkert ble konsumert mens vedkommende glanet ut i lufta. Hun tok seg tid til å holde tilbake brevet fra meg og forsvare en gul post-it-lapp, så akkurat den biten skjønner jeg ikke. Dessuten står det svart på hvitt på døren utenfor at elever skal få hjelp mellom 10.00 og 14.30, og det skal jeg farsken meg ha krav på å få! Hele driten endte med at jeg gav henne det ondeste blikket jeg har klart å oppdrive, før jeg raskt travet ut, og i døra opplyste jeg henne passelig halvhøyt om at dette var utrolig dårlig service, og gikk min vei i sinne. Kanskje ikke det lureste med tanke på fremtidige besøk, men jeg tror neppe jeg kunne brydd meg mindre. Når noen er såpass uforskammet og uhøflig, ja da svarer jeg med samme forbanna mynt.

 

Edit: Beklager den litt store ranten, men det var godt å få det ut :wee:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Artikler som dette. :mad:

 

Jaaaaaa da, ALLE HAR JO iPod!!!! Selvfølgelig, den ene perfekte faens helvetes spilleren som eksisterer! Dingz- Gratulerer, dere har nettopp mistet enda en leser.

 

Det gir virkelig mening. I følge alle artikler jeg leser hvor en eller annen multimediating blir testet, og den har 3,5mm jack-plugg, jo da, den er spesielt designet for gayPod. Fordi den er jo den eneste spilleren som har 3,5mm jack-plugg ut, ikke sant!?!?

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
Artikler som dette. :mad:

 

Jaaaaaa da, ALLE HAR JO iPod!!!! Selvfølgelig, den ene perfekte faens helvetes spilleren som eksisterer! Dingz- Gratulerer, dere har nettopp mistet enda en leser.

 

Det gir virkelig mening. I følge alle artikler jeg leser hvor en eller annen multimediating blir testet, og den har 3,5mm jack-plugg, jo da, den er spesielt designet for gayPod. Fordi den er jo den eneste spilleren som har 3,5mm jack-plugg ut, ikke sant!?!?

 

:wallbash:

Og all det jævla tilbehøret som lages til gayPoden. Finnes ikke noe nyttig jo! Bare en hel del duppeditter som koster flesk og tar opp plass.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Irriterende med folk som skal skryte av hvor mye alkohol dem drakk da og da, samtidig som de sier det var sinnsykt fett osv., når jeg veit at de er av den typen som bare drikker seg sanseløse og blir sittende i et hjørne og stirre i bakken >.<

 

Frivillig arbeidsløshet. "Jobben var kjedelig, så jeg slutta" (hva med å lete etter en ny jobb først, og så slutte når du har fått ny?) Der jeg bor kan alle som vil få seg jobb når som helst. Alikevel er det mange friske mennesker som heller vil sitte hjemme hele dagen :thumbdown:

Utrolig latterlig, ja. Sikkert deilig å sove lenge de første ukene, men så blir man nok ganske lei av å ikke ha noe ordentlig å gjøre.

Lenke til kommentar

Å herregud menneske. Det kan faktisk være andre grunner til at folk sitter hjem på rævva!

Jeg kjenner ei som aldri jobba, og jeg spurte why? er du lat?

Neida, hun hadde store problemer med seg selv og slet med selvmordstanker, faktisk. :confused: Fint å spre dritt om folk når man ikke vet hvorfor de ikke jobber. :roll:

 

Nå irriterer jeg meg over bedrevitere, og kattunger i gardinene. :p

Lenke til kommentar

Mange kan være syke, uten å prate om det. Venninna mi oppfører seg normalt, men har hatt det ekstremt hardt. Ingen kunne trodd det om henne. Men nå får hun hjelp, og jobber :p

 

 

Friske folk som sitter hjem på rævva, syns vel alle er sløvt. Men det er deres valg å være fattig hele tiden, og sove til klokken fem. :wow:

Lenke til kommentar
Umotiverte folk, spesielt på skolen! Og folk som får samme karakter som deg/gruppa selvom du/dere har gjort mer enn den person som ike har gjort en dritt.
Er ikke alltid like lett å holde motivasjonen oppe, da, men hvis det er snakk om mennesker som alltid er umotiverte, og ikke gidder å prøve engang, da er jeg enig. Veldig enig i det med ufjortjente karakterer også.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Om * hopper, han tar 4 baklengs saltoer og lander på beina, og jeg forteller han at det var med skru, og at man så hodet hans var helt stille i luften. Når(ikke da, siden dette skjer hele tiden) sier han: Jonas, hva var det jeg gjorde igjen? Det var noe med skru osv.. Selvskryting.. :realmad:

 

Irriterendes.. En annen ting er også folk som har med noe som de har lagi på skola/hjemme/bakt osv:

Sant den er fin/smaker godt ??

 

Om man synes den er stygg, så vil man jo ikke svare på slikt..? (Med mindre jeg ikke er så god venn med de. :p )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...