Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Eg irriterar meg over UNØDVENDIG fag på skulen. Ja, eg trekkjer fram RELIGION og særdeles store delar av norskpensumet. Altså, KVIFOR skal vi lære om norrøne skrifter? Eg har full respekt for folk som vil fordjupe seg i det, men kvifor skal VI VANLEGE folk i det heile tatt lære slikt?

Eller hvorfor vi skal lære om India i engelsken...

Ja, eller matematikk i fysikken :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal dikka høyre her. Set og skal skrive opp ei handleliste i excel over nokre plater i oppgitt i millimeter. Skal rekne saman arealet. Eg finn ut att eine plata er 12,8dm2. Og då skriv eg det. 12,8 og trykker enter. Då kjem det forsyne meg opp 12.januar.. WTF? Eg prøve likegreitt 12.8 men neida her kjem 12.august. Nett så dette har noko med størrelsen på platene og gjere! Nye Office-pakken har eit enormt dorleg førsteinntrykk!

Lenke til kommentar

Pappaen min sitter og ser på noen sånne gude greien med lyden alt får høyt. Det høres slik ut "Praaaaaaaaaiiisse the Loooooooooooord" også plutselig begynner de og hoppe og skrike" Because Jesus saved me and now I'm freee". Jeg har ikke noe imot programmet men mere volumet.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar
Pappaen min sitter og ser på noen sånne gude greien med lyden alt får høyt. Det høres slik ut "Praaaaaaaaaiiisse the Loooooooooooord" også plutselig begynner de og hoppe og skrike" Because Jesus saved me and now I'm freee". Jeg har ikke noe imot programmet men mere volumet.

Jeg hater sånne show.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg har kondis som en 40-åring med hjertefeil, selv om jeg trener karate 3 ganger i uken, og drar med meg aviser hver søndag. Derfor skal jeg begynne på treningsstudio, og fra nå av trene minst 7 ganger i uken på en eller annen måte...

 

Det andre som irriterer meg er treige folk. Hvorfror må hun alltid bruke to fuckings dager på å svare meg på e-poster? Det er krise liksom, i morgen skal den tingen overleveres på skolen og hun spiller kostbar. Faen! Feil tid å flørte på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...