Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
...Så hvorfor jeg henger på dette forumet er for meg ganske rart...

6757849[/snapback]

Nja, nå er ikke akkurat du den som har hengt her på forumet særlig lenge, så ting kan forandre seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har jeg sitti og prøvd å fikse Bluetooth på laptopen. Fikk feilmelding da jeg skulle motta en fil fra mobilen min. Så sjekket jeg innstillingene, satt de tilbake, så kunne de ikke lagres. Etter ca. 1 time i alt har jeg sitti og gjenoppretta. Så fant jeg ut at knappen får trådløst nettverk ikke bare slår av og på det trådløse nettverkskortet. Det slår også av Bluetooth. :hrm:

Endret av :P
Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

Det finnes ikke noe verre, mannfolk gir jo faen i hvordan det ser ut bare man får pisse.. ekkelt

Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

Det finnes ikke noe verre, mannfolk gir jo faen i hvordan det ser ut bare man får pisse.. ekkelt

6774690[/snapback]

Dette er jo en "skøyal" ting. Offentlige toalett er ofte ikke vasket og rene. De er rett og slett ufyselige å bruke.

Værste er at noen plasser må du betale på å pisse på et do som er så uhygenisk at du kunne liksågodt stilt deg i en fraukjeller å pissa der.

De bør bli flinkere til å sette inn pisoarer, så de som skal pisse ikke sprayer hele båsen.

Lenke til kommentar

Ja! Jeg trodde at på vgs. ville "bråkemakerne" ta seg sammen, slutte å skravle så jævelig i timen, følge med, ha litt mer respekt for lærerne og i det hele tatt bry seg om utdanninga si. Men neeeida!! er fortsatt noen som oppfører seg som små drittunger! Blir så irritert!

vi har ei skikkelig koselig lærer i Fransk, vi er liksom første klassen hennes ever. og derfor tørr hun ikke å være så "streng" på en måte. Og sefølgelig er det en 3-4 styk. som utnytter dette, de snakker hele tia' jeg får ikke med meg hva lærer'n

sier for svarte! Værste er at hun bare sier"okå! vær stille ikke snakk" også smiler hun..

håper inderlig at de tar seg sammen, ingen som tvingte dem til å starte på allmenn?..

- sånn, det var godt å få ut :)

Lenke til kommentar
håper inderlig at de tar seg sammen, ingen som tvingte dem til å starte på allmenn?..

6788083[/snapback]

Her er et lite tips du kan gi til læreren, som min gamle og meget erfarne historielærer i sin tid brukte for å drite ut noen pratesyke elever:

Han fikk som sagt nok av skravlingen, fant fram lommeboka si og et par 20-kroninger, som han gikk bort og smalt i bordet til plaprerne. "Her er penger til kaffe. Stikk nå heller på kafe hvis dere ikke kan holde kjeft."

Lenke til kommentar
Ja! Jeg trodde at på vgs. ville "bråkemakerne" ta seg sammen, slutte å skravle så jævelig i timen, følge med, ha litt mer respekt for lærerne og i det hele tatt bry seg om utdanninga si. Men neeeida!! er fortsatt noen som oppfører seg som små drittunger! Blir så irritert!

vi har ei skikkelig koselig lærer i Fransk, vi er liksom første klassen hennes ever. og derfor tørr hun ikke å være så "streng" på en måte. Og sefølgelig er det en 3-4 styk. som utnytter dette, de snakker hele tia' jeg får ikke med meg hva lærer'n

sier for svarte! Værste er at hun bare sier"okå! vær stille ikke snakk" også smiler hun..

6788083[/snapback]

Ditto. Universitet/høyskole blir herlig. :p

Lenke til kommentar
Ditto. Universitet/høyskole blir herlig. :p

6788584[/snapback]

Jeg ble fortalt i 7. klasse at nå måtte jeg oppføre meg, for jeg begynte på ungdomsskolen. Der var folk flest mye verre.

Jeg ble fortalt i 10. klasse at nå måtte jeg oppføre meg, for jeg begynte på videregående. Der var folk flest mye, mye verre.

På universitetet fikk jeg ikke noen slike beskjeder, fordi da var jeg blitt noenlunde voksen. Det er heldigvis alle andre også blitt.

Universitet >>>>>videregående>ungdomsskolen

Lenke til kommentar

Heldigvis har vi ikke så store problemer med bråk i klassen på videregående (GK Elektro og VK1 Automasjon). Vi gjør liksom ingenting som bare på faen er på lærerens og de andres bekostning, men det er vel fordi vi har nesten bare greie lærere og et greit klassemiljø.

Det som irriterer meg nå for tia er at jeg ikke har moped lappen og mopeden står ute og venter på å bli kjørt lovlig. Greier ikke å la være å kjøre litt hver dag selv om jeg veit hvor drit det blir hvis jeg blir tatt :(. Bare ca 12 dager til jeg får lappen da :D.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...