Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pah. Leverte særemnet to måneder for sent. Skrev det i ett strekk kvelden før, og det manglet forside, innholdsfortegnelse, problemstilling og konklusjon. Landa likevel en treer.

Din... Hestepølse!

Måtte du ikke fremføre? Det er det som irriterer meg, at det teller fuckings halve muntligkarakteren i norsk til sommeren! Stryk i norskfaget om det ikke gjennomføres. Jeg som var muntlig aktiv to (!) ganger iløpet av foregående år på skolen. FAEN!

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at døgnrytmen min har gått til helvete, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal komme meg opp til riktig tid i morgen :(

 

Legg deg når du føler for det, sett på vekkerklokka nokon timar før du pleier å stå opp. Så tving deg opp, du blir automatisk trøytt og må legge deg tidligare ;) Dette kan ta eit par dagar før du er tilbake i ein skapplig døgnrytme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Krangler med norsklæreren min nå as we speak. Hu spurte oss hva en algoritme er for noe, siden hun ikke vet det selv. Jeg forklarte, men ble avfeid instantly. Like BOOM instant kill.

Faen hvor trangsynte enkelte lærere her.

 

 

Algoritme: bestemt sett av regler eller en bestemt måte å gå fram på for å få utført de regneoperasjonene som skal til for å løse et problem. En algoritme er vanligvis en del av et program der den danner det settet av instruksjoner som løser en liten del av funksjonene i programmet.

Lenke til kommentar
Pah. Leverte særemnet to måneder for sent. Skrev det i ett strekk kvelden før, og det manglet forside, innholdsfortegnelse, problemstilling og konklusjon. Landa likevel en treer.

Viktigheten av å jobbe godt med særemnet var forresten blåst opp så til de grader. Å raskt lese gjennom de tre Hamsun-bøkene jeg hadde bestemt meg for var alt som skulle til for å få 5/6 på særemneprøven.

Lenke til kommentar
Pah. Leverte særemnet to måneder for sent. Skrev det i ett strekk kvelden før, og det manglet forside, innholdsfortegnelse, problemstilling og konklusjon. Landa likevel en treer.

Din... Hestepølse!

Måtte du ikke fremføre? Det er det som irriterer meg, at det teller fuckings halve muntligkarakteren i norsk til sommeren! Stryk i norskfaget om det ikke gjennomføres. Jeg som var muntlig aktiv to (!) ganger iløpet av foregående år på skolen. FAEN!

Da jeg gikk på videregående (faen, det begynner å bli en stund siden) var det primært innlevering i særemne, og de som klagde på at de måtte skrive mer enn fem sider i en oppgave fikk ha fremføring i stedet med en liten skriftlig del.

Lenke til kommentar
Pah. Leverte særemnet to måneder for sent. Skrev det i ett strekk kvelden før, og det manglet forside, innholdsfortegnelse, problemstilling og konklusjon. Landa likevel en treer.

Din... Hestepølse!

Måtte du ikke fremføre? Det er det som irriterer meg, at det teller fuckings halve muntligkarakteren i norsk til sommeren! Stryk i norskfaget om det ikke gjennomføres. Jeg som var muntlig aktiv to (!) ganger iløpet av foregående år på skolen. FAEN!

Da jeg gikk på videregående (faen, det begynner å bli en stund siden) var det primært innlevering i særemne, og de som klagde på at de måtte skrive mer enn fem sider i en oppgave fikk ha fremføring i stedet med en liten skriftlig del.

Ouch. Her sliter jeg med å få frem et 15 minutters foredrag (egentlig 13-17, så 13 it is). Huff, hvordan skal jeg begynne? Jævla drittfag.

Gym er også grusomt irriterende. Resterende fag kan man pugge natta før, få en 4-5, mens i gym kan du ikke akkurat ta en hurtitrening dagen før løpetrening og i det hele tatt bestå (for noen av oss)...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Krangler med norsklæreren min nå as we speak. Hu spurte oss hva en algoritme er for noe, siden hun ikke vet det selv.

 

Norsklæreren spurte hva en algoritme er? Var dette i pensumet eller bare et vanlig OT spørsmål? Forrsten, hva trodde hun en algoritme er?

Vi gikk igjennom ett dikt. "solaris"

 

Et dikt som består av tysk,engelsk og gammal norsk i en eneste stor smørje. også var det snakk om utenomgjordiske roboter hvor hjernen dems var noe kollektivt. Også stod det at dem handlet ut ifra en felles algoritme.

Lenke til kommentar

Eg sit her og skriv på særemnet no. Innleveringa er til fredag, og muntlig framføring når 2. termin byrjar (15. januar eller noko). Nok OT

 

Eg irriterar meg over UNØDVENDIG fag på skulen. Ja, eg trekkjer fram RELIGION og særdeles store delar av norskpensumet. Altså, KVIFOR skal vi lære om norrøne skrifter? Eg har full respekt for folk som vil fordjupe seg i det, men kvifor skal VI VANLEGE folk i det heile tatt lære slikt?

Lenke til kommentar
Eg irriterar meg over UNØDVENDIG fag på skulen. Ja, eg trekkjer fram RELIGION og særdeles store delar av norskpensumet. Altså, KVIFOR skal vi lære om norrøne skrifter? Eg har full respekt for folk som vil fordjupe seg i det, men kvifor skal VI VANLEGE folk i det heile tatt lære slikt?

Eller hvorfor vi skal lære om India i engelsken...

Lenke til kommentar

Hah, særemnet var det enkleste noensinne brukte ca. 1 dag på det :p Fikk en pen 6'er på mappen min og 5 på oppgaven jeg skrev på en heldags :p

 

Læreren må ha forgudet meg :p

 

Hadde om tegneserier og Pondus :p Slapp å lese bøker gjorde jeg btw ^^

 

Og Woll be den gamle røya å ryke og reise for hun har ikke peiling på hva definisjon på en algoritme er. Print ut fra wiki og klask definisjonen i tryne på henne.... Hater arrogante mennesker

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...