Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som bruker to (eller flere) utropstegn. "Hva skjer??". Hva faen er galt med folk, ser de ikke at det virker utrolig klengete, masete og utstråler generell nedsatt sosialintelligens? Jaja.

Du skulle snakka med Remi du :)

 

Et eksempel, vi diksuterte om jeg skulle kjøpe noe:

 

Adrian sier:

Kanskje det?

- Remi sier:

Jamen, skal du ha den????

- Remi sier:

??????????????????????

- Remi sier:

????????????????????????????????

- Remi sier:

??????????????????????????

- Remi sier:

?????????????????????????????????????

- Remi sier:

??????????????????

Og det er 3 sek mellom hver gang han sier det ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som bruker to (eller flere) utropstegn. "Hva skjer??". Hva faen er galt med folk, ser de ikke at det virker utrolig klengete, masete og utstråler generell nedsatt sosialintelligens? Jaja.

 

Noen ganger er fingrene raskere enn tastaturet, og man får to stykker.

 

Men ikke tjue.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene.

 

der er tv-selskapene flinke.

 

masse interessant på tv men det skal gå så fordømt seint

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene.

Har samme problemet, bare at jeg fortsetter å utsette skolearbeid... Har nå to dager på meg å gjøre særemne, innlevering i historie og to kjemirapporter. Dette skulle jeg gjort i jula og denne helga. Og jeg tenker at dersom jeg hadde hatt en ukle til så hadde jeg fordelt det bedre... Pøh :wee:

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene.

Har samme problemet, bare at jeg fortsetter å utsette skolearbeid... Har nå to dager på meg å gjøre særemne, innlevering i historie og to kjemirapporter. Dette skulle jeg gjort i jula og denne helga. Og jeg tenker at dersom jeg hadde hatt en ukle til så hadde jeg fordelt det bedre... Pøh :wee:

Er sånn sjøl også, utsetter alt til siste liten, lærer aldri. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...