WheelMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Folk som bruker to (eller flere) utropstegn. "Hva skjer??". Hva faen er galt med folk, ser de ikke at det virker utrolig klengete, masete og utstråler generell nedsatt sosialintelligens? Jaja. Du skulle snakka med Remi du Et eksempel, vi diksuterte om jeg skulle kjøpe noe: Adrian sier: Kanskje det? - Remi sier: Jamen, skal du ha den???? - Remi sier: ?????????????????????? - Remi sier: ???????????????????????????????? - Remi sier: ?????????????????????????? - Remi sier: ????????????????????????????????????? - Remi sier: ?????????????????? Og det er 3 sek mellom hver gang han sier det >< Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, gud forby å bruke to tegn etthverandre!! herregud det er jo bare sååå lite sosialt inteligent!!!! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg over folk med ufattelig mye dritt i signaturen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, gud forby å bruke to tegn etthverandre!! herregud det er jo bare sååå lite sosialt inteligent!!!! Takk for at du bygger opp under påstanden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Forbanna vinter. Hadde det ikke vert for vintern hadde jeg kommet meg inn i bilen min. Og sluppet de forbanna fryste låsene, og en knekt nøkkel... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det irriterer meg at enkelte velger å vise helt feil dato på profilen sin, i stedet for den riktige, eller evt bare å droppe hele greia. 1908, ja... Ja, jeg hinter til deg som skriver med to utropstegn ja Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Folk som bruker to (eller flere) utropstegn. "Hva skjer??". Hva faen er galt med folk, ser de ikke at det virker utrolig klengete, masete og utstråler generell nedsatt sosialintelligens? Jaja. Noen ganger er fingrene raskere enn tastaturet, og man får to stykker. Men ikke tjue. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dårlig oversettelse på TV. Fo shizzle ma nizzle = Forchizel manizel. Wtf? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 - når du skal ha fremlegg med noen og de møter ikke opp - folk som smisker, og de som blir smisker med med er for dum til å forstå det - jenter som legger ann på gutter som er opptatt - tennåringsmødre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Folk som skryter direkte av seg selv. Blir skikkelig kvalm av det ... Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Folk som skryter direkte av seg selv. Blir skikkelig kvalm av det ... ENIG! Og folk fra e-verket som ringer heim til deg ein søndags kveld og seier: "me kjem og tek ein el-sjekk på huset ditt i morgo klokka 07.15" .. Då søv eg.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Faren til bestevennen min døde i helga.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene. der er tv-selskapene flinke. masse interessant på tv men det skal gå så fordømt seint Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, gud forby å bruke to tegn etthverandre!! herregud det er jo bare sååå lite sosialt inteligent!!!! Takk for at du bygger opp under påstanden. Jeg elsker deg. Noe annet som irriterer meg? Har ikke spilt Hidden på lenge, Daniel er teh lame Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene. Har samme problemet, bare at jeg fortsetter å utsette skolearbeid... Har nå to dager på meg å gjøre særemne, innlevering i historie og to kjemirapporter. Dette skulle jeg gjort i jula og denne helga. Og jeg tenker at dersom jeg hadde hatt en ukle til så hadde jeg fordelt det bedre... Pøh Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Irriterer meg at jeg har en lei tendens til å sitte oppe halve natta og se på tv-serier, så blir jeg drittrøtt, sur og gretten dagen etterpå. "I morgen skal jeg legge meg tidlig," tenker jeg, så kommer morgendagen, og så tenker jeg "jaja, én episode til, da". Sånn går nå dagene. Har samme problemet, bare at jeg fortsetter å utsette skolearbeid... Har nå to dager på meg å gjøre særemne, innlevering i historie og to kjemirapporter. Dette skulle jeg gjort i jula og denne helga. Og jeg tenker at dersom jeg hadde hatt en ukle til så hadde jeg fordelt det bedre... Pøh Er sånn sjøl også, utsetter alt til siste liten, lærer aldri. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Pah. Leverte særemnet to måneder for sent. Skrev det i ett strekk kvelden før, og det manglet forside, innholdsfortegnelse, problemstilling og konklusjon. Landa likevel en treer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg