Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter bak rattet... :whistle:

 

Skal jeg love deg. Som den gangen rundt midnatt jeg skulle kjøre nedom Esso for å kjøpe meg noe å spise til nattevakta, og en bil durte inn i meg og SCOOTEREN min idet vi var på vei UT AV rundkjøringa. Det var mektig irriterende å sånn halvveis se en bil i full fart kjøre inn i ræva mi :no:

 

Det var ikke like irriterende å få oppgjøret på forsikringa, siden det var hennes skyld som ikke hadde sett meg engang før det smallt, og jeg var i rundkjøring. Jeg fikk igjen 13.000 i kontanter på en scooter jeg hadde kjøpt 6 mnd tidligere for 10.000 :D På toppen av det hele var det 1 uke før jeg tok lappen på bil. Flaks i uflaks ?

Lenke til kommentar
Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

Jeg, i en 206 prøvde meg mot en Jeep, det gikk ikke så bra :p

En Peugeot 206?! Fikk du kledd av deg bilen etterpå da? :p

 

Lallabass: Neida, ingen personskader, holdt temmelig lav fart, men fronten var fullstendig most. Som sagt, bervegger er ufattelig harde. :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at fyren jeg egentlig skulle sitte på med opp til Steinkjer dro klokka grytidlig den andre, uten at jeg visste om det.

 

Og så har jeg egentlig ikke noe skyss oppover med PCen og alt utstyret mitt, unntatt en fra klassen som har plass til meg + PC, men ikke noe mer. Så da må jeg la skjerm, en del bagasje og rene klær, platespiller, plastgitar, vaffeljern og andre julegaver, samt et skap og noen hyller jeg fikk for å slippe å ha brorparten av tingene mine på natt- og kjøkkenbordet mitt, stå igjen hos familien, på ubestemt tid.

Meget irriterende ><

Lenke til kommentar
Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

Jeg, i en 206 prøvde meg mot en Jeep, det gikk ikke så bra :p

En Peugeot 206?! Fikk du kledd av deg bilen etterpå da? :p

Ja, en Peugeot :p, men, kledd av meg bilen? :blink:

Lenke til kommentar
Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

Jeg, i en 206 prøvde meg mot en Jeep, det gikk ikke så bra :p

En Peugeot 206?! Fikk du kledd av deg bilen etterpå da? :p

Ja, en Peugeot :p, men, kledd av meg bilen? :blink:

Hehe, bare en spøk. En 206 er jo så liten at om man kræsjer med den, blir den jo til et klesplagg etterpå...

(De gamle 206-ene i alle fall, de nye er vel en del større etter hva jeg har forstått).

Lenke til kommentar
Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

Jeg, i en 206 prøvde meg mot en Jeep, det gikk ikke så bra :p

En Peugeot 206?! Fikk du kledd av deg bilen etterpå da? :p

Ja, en Peugeot :p, men, kledd av meg bilen? :blink:

Hehe, bare en spøk. En 206 er jo så liten at om man kræsjer med den, blir den jo til et klesplagg etterpå...

(De gamle 206-ene i alle fall, de nye er vel en del større etter hva jeg har forstått).

Var en gammel type, og jeg sitter i stol nå :p, det sier vel sitt :!:

Lenke til kommentar

 

Ble du skada? Hvor fort gikk det? Passat og Golf er i alle fall trygge biler. Da jeg var 11-12 kolliderte vi passelig stygt (front mot front) med en Passat, men ingen fikk noen spesiell skade. Bare noen kutt.

Jeg, i en 206 prøvde meg mot en Jeep, det gikk ikke så bra :p

En Peugeot 206?! Fikk du kledd av deg bilen etterpå da? :p

Ja, en Peugeot :p, men, kledd av meg bilen? :blink:

 

 

Kolliderte du hardt nok ble vel bilen trykt greit nok sammen. Du kom deg fint nok ut? Fra trang til trangere.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg grenseløst at "ignorer bruker funksjonen" fungerer så ufattelig dårlig. Det står jo uansett at den man blokkerer har skrevet et innlegg. :thumbdown:

Derfor man gir F* i å ignorere. Selv er jeg for nysgjerrig og må se hva denne personen har skrevet uansett :(

 

Det hadde jo hjulpet om du f.eks hadde sluppet å se "Light alba har postet et innlegg, trykk HER for å se innlegget" :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det irriterer meg grenseløst at "ignorer bruker funksjonen" fungerer så ufattelig dårlig. Det står jo uansett at den man blokkerer har skrevet et innlegg. :thumbdown:

Derfor man gir F* i å ignorere. Selv er jeg for nysgjerrig og må se hva denne personen har skrevet uansett :(

 

Det hadde jo hjulpet om du f.eks hadde sluppet å se "Light alba har postet et innlegg, trykk HER for å se innlegget" :thumbdown:

Bare å latt være å se det hadde vært flott for min del.

 

Og i tillegg til det vil man jo fortsatt kunne se denne personens innlegg som sitater i andre poster, noe som gjør funksjonen enda mer ubrukelig.

Jo takk, bare bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...